Dat kunnen maar weinig mensen he.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:11 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
maar dan nog, ik kan gewoon zelf bepalen wanneer ik begin enzo
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent mne lichtend voorbeeldhoe t niet moet
al viel t deze keer wel mee toch?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:11 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
maar dan nog, ik kan gewoon zelf bepalen wanneer ik begin enzo
QFT.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kunnen maar weinig mensen he.
is dat zo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kunnen maar weinig mensen he.
Hoezo raar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is echt een belangrijke en rare constatering.
Dat denk ik wel ja.quote:
Dit lijkt me wat kort door de bocht,maar daar hebben we t een andere keer wel overquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik heb deze week ervaren dat ik absoluut niet om kan gaan met werk dat wel op mijn niveau zou zijn, dus om mezelf op de been te houden doe ik het maar even zo
Het is misschien kort door de bocht, maar je weet wat mijn reactie was. En dat toont aan dat ik er, op dit moment, absoluut niet mee om kan gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit lijkt me wat kort door de bocht,maar daar hebben we t een andere keer wel over:*
Poe wat lastig hopelijk komt alles goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef Lotusss het volgende:
Pfff Stalin heeft in het horlogebandje vanlopen knagen en dat horloge heeft veel emotionele waarde. Heb
net gebeld (zit nog in de trein) en hij is compleet over z'n toeren. Hij zei zelfs dat hij Stalin geschopt zou hebben en dat ik mijn Poezels niet op zou voeden.
Heb toen maar met een smoes opgehangen omdat ik geen scene wilde schoppen in de trein. Maar... een kat schoppen doe je gewoon niet! Zit nu met tranen in mijn ogen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef Lotusss het volgende:
Pfff Stalin heeft in het horlogebandje vanlopen knagen en dat horloge heeft veel emotionele waarde. Heb
net gebeld (zit nog in de trein) en hij is compleet over z'n toeren. Hij zei zelfs dat hij Stalin geschopt zou hebben en dat ik mijn Poezels niet op zou voeden.
Heb toen maar met een smoes opgehangen omdat ik geen scene wilde schoppen in de trein. Maar... een kat schoppen doe je gewoon niet! Zit nu met tranen in mijn ogen.
Ah dat roept ie gewoon omdat ie nu even heel boos is. Is het heel erg? Ms kun je een nieuw bandje zoeken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef Lotusss het volgende:
Het kan dat ik daar wat anders wilde invullen, maar dat ben ik dan nu kwijt.quote:
Wat een onzin, sorry hoor. Ik heb echt geen ongeschoold baantje, maar ik word wel geacht me aan bepaalde werktijden te houden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
bij ongeschoolde baantjes misschien, maar ok. lijkt me sterk dat ik altijd geluk heb gehad?
Mijn vader is directeur, wetenschappelijk opgeleid... Maar zelfs hij kan echt niet zomaar aan komen kakken en weer gaan wanneer hij blieft hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
bij ongeschoolde baantjes misschien, maar ok. lijkt me sterk dat ik altijd geluk heb gehad?
Ms bedoelde je rake?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het kan dat ik daar wat anders wilde invullen, maar dat ben ik dan nu kwijt.
dan doet hij toch echt wat verkeerdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn vader is directeur, wetenschappelijk opgeleid... Maar zelfs hij kan echt niet zomaar aan komen kakken en weer gaan wanneer hij blieft hoor.
Zo ken ik nog wel meer voorbeelden.
Nee ik ben onderweg naar huis. Was op de verjaardag van Murmpje. Maar als hij hem echt geschopt heeft dan weet ik even niet wat ik moet doen.... ik bedoel, het is dierenmishandeling. Ook al is het horloge heel dierbaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Yuki het volgende:
[..]Dat is geen leuk gesprek
Is hij onderweg naar jou toe nu?
INderdaad, mijn begeleiding is allemaal op HBO-Universiteit opgeleid en kunnen echt niet zelf verzinnen wanneer ze komen en gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een onzin, sorry hoor. Ik heb echt geen ongeschoold baantje, maar ik word wel geacht me aan bepaalde werktijden te houden.
dat je binnen een bepaald tijdsschema moet beginnen is niet hetzelfde als een roosterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een onzin, sorry hoor. Ik heb echt geen ongeschoold baantje, maar ik word wel geacht me aan bepaalde werktijden te houden.
De mijne is ondernemer, zelfde verhaal. Zomaar komen en gaan wanneer je wil werkt niet, je wil namelijk meestal samenwerken met je collega's en die collega's met jou. En als je dan allemaal lekker komt en gaat wanneer je zelf zin hebt, werkt dat niet zo bestquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn vader is directeur, wetenschappelijk opgeleid... Maar zelfs hij kan echt niet zomaar aan komen kakken en weer gaan wanneer hij blieft hoor.
Zo ken ik nog wel meer voorbeelden.
Kantoortijden: half 9 - 5 of 9 - half 6. Weinig variatie in mogelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
dat je binnen een bepaald tijdsschema moet beginnen is niet hetzelfde als een rooster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |