abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92382427
ik vond hem leuk :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_94012945
wat een huilie was ie gisteren. Beetje too much hoor
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_94051465
Heel erg zelfs. Jammer dat die andere gozer niet doorging daardoor. Dat hele trio had door gemoeten.
pi_94061453
Ferry *O* ^)
Dat zou jij wel willen weten.
pi_94061988
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:36 schreef sbientje het volgende:
wat een huilie was ie gisteren. Beetje too much hoor
Ik vond Gordon's reactie echt geweldig in die hotelkamer waar Ferry moest huilen _O_ Hij zat er gewoon om te lachen :D

Maar het is inderdaad een heel gevoelig persoon.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_94102592
Ik had het idee dat hij het gewoon speelde, zal heus wel wat emotie bij gekomen zijn, maar om aandacht helemaal op hem te krijgen even wat overdreven acteren en dan wel geweldig zingen.
Ik vind het geen kanshebber, omdat t veel mensen echt een hekel aan dat overdreven gedoe krijgen (of al hebben).
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_94104114
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:41 schreef Rnnz het volgende:
Heel erg zelfs. Jammer dat die andere gozer niet doorging daardoor. Dat hele trio had door gemoeten.
Niet eens, die andere gozer vond zichzelf veel te goed. Was al helemaal boos dat ie opnieuw moest zingen enzo, nou, zo'n iemand hoef ik echt niet in de liveshows.
pi_94104370
Nee klopt, die attitude deugde niet van Sjoerd. Al mogen ze deze Ferry ook wel dumpen. Op een andere manier weer vreselijk gedrag. En echt geen liveshowkwaliteit ook nog eens.
That's all folks!
pi_94639332
Maar ik verheug me er nu al op, de zenuwen voor de liveshows bij Ferry. Op z'n pumps. :D
Dus neem hem toch maar mee.
pi_95212072
Sinds die jankactie vind ik toch dat hij maar weg moet.... Als hij nu al zo triest doet, hoe moet dat dan met de liveshows? Het lijkt er op dat hij psychisch gezien het misschien allemaal niet aan gaat kunnen, waarom zou je hem dan toch door laten gaan..

Misschien over een paar jaar bij een ander programma nog eens proberen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_95212114
Precies, geheel logisch dit. En hij was ook echt niet zo goed.
That's all folks!
pi_95213158
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Sinds die jankactie vind ik toch dat hij maar weg moet.... Als hij nu al zo triest doet, hoe moet dat dan met de liveshows? Het lijkt er op dat hij psychisch gezien het misschien allemaal niet aan gaat kunnen, waarom zou je hem dan toch door laten gaan..

Misschien over een paar jaar bij een ander programma nog eens proberen.
Bij de laatste twee optredens heb ik hem toch echt niet zien janken. Ik vind het wel meevallen. Hij was alleen tijdens de theaterrondes de dramaqueen, maar dat kwam ook door de vermoedheid en het een week lang samenleven met mensen die je totaal niet kent. Het is gewoon een gevoelige jongen. Denk niet dat hij hier in de liveshows last van gehad zou hebben, misschien alleen tijdens de uitslag ;)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')