Dit dus. Kan er nog een stylist "overheen"?quote:
Staat er verder los van. Hij leek een flink stuk ouder. We zaten met een clubje te kijken en we gingen rekenen toen hij vertelde dat ze al anderhalf jaar een relatie hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee, maar ik vond z'n vriend wel leuk eigenlijk.
Niet teveel aan veranderen a.u.b., nu heeft 'ie nog iets leuk 'eigens'.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit dus. Kan er nog een stylist "overheen"?![]()
Hoe heet die ene donkere jongen, met dat sjaaltje, dat bij VOH er in de battle (met 2 meiden) uit moest?quote:
Dat is idd lekker jaquote:Op maandag 31 januari 2011 11:48 schreef UltraR het volgende:
Ik kreeg wel de rillingen van die vriend. Ze waren geloof ik 2 jaar samen? Dan is die gozer dus gewoon een pedofiel.
Nou, nou. Ik vond het allemaal wel meevallen. Zou er zelf ook wel op gevallen zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 11:48 schreef UltraR het volgende:
Goede zanger idd.
Ik kreeg wel de rillingen van die vriend. Ze waren geloof ik 2 jaar samen? Dan is die gozer dus gewoon een pedofiel.
Hoe oud is die vriend, ik zag echt iemand van 35 met een jochie van 15 voor mequote:Op maandag 31 januari 2011 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, nou. Ik vond het allemaal wel meevallen. Zou er zelf ook wel op gevallen zijn.
16 en 26quote:Op maandag 31 januari 2011 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is ie echt niet zo oud hoor. Ik schatte 'm zo 28 ofzo.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een weirde gast, ik moest echt lachen om zijn verschijning.
Zong echt goed, puike auditie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |