Doen ze beter dan die Belgen danquote:
jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er geen kut meer van, dus hij ontslaat de regering maar blijft zelf ofzo?
Neuh, ben eerder naar huis gegaan en 'collega' kan haar sleutels niet vinden om de boel af te sluitenquote:
Ja he, in 1 dagquote:
Nee joh, die had ik toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
WTF?
Ik dacht toch dat ik de lapo had
Ik ga de mijne wel weer sluiten.
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er geen kut meer van, dus hij ontslaat de regering maar blijft zelf ofzo?
Wat is er gebeurd?quote:
Als ik in dat topic kijk heb ik de lapo?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ben eerder naar huis gegaan en 'collega' kan haar sleutels niet vinden om de boel af te sluiten
Ik kreeg het slotje toen ik postte , echtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik in dat topic kijk heb ik de lapo?
Maar dan mis ik zeker een post ofzo?
Toen ik postte ging hij ook meteen op slot, post 301.
Ben je een beetje skeel? Je ging door het slotje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat in mijn actieve topics op 301 dus met een door het slotje postquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om een printscreen te maken maar als ik in dat topic kijk ben ik echt de enige post op blz 7, trust mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je een beetje skeel?
[SC] #1133 Viva la Revolution
Ja, dat had ik net nog met een post van oognip die ik niet zagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik idd een post mis oh-oh.
Is wel vaker zo dat iemand een post van een ander quote, en dat ik dan heel die originele post niet zie. Geen idee waar dat aan ligt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik idd een post mis oh-oh.
Is wel vaker zo dat iemand een post van een ander quote, en dat ik dan heel die originele post niet zie. Geen idee waar dat aan ligt.
Nee, gek is dat hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om een printscreen te maken maar als ik in dat topic kijk ben ik echt de enige post op blz 7, trust me
Vanmiddag zag ik ook steeds in MyAT dat Tombo een post had geplaatst in het waxtopic, maar als ik dan in het topic kwam stond die post er niet
Oh, dat is wel eens eerder geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om een printscreen te maken maar als ik in dat topic kijk ben ik echt de enige post op blz 7, trust me
Vanmiddag zag ik ook steeds in MyAT dat Tombo een post had geplaatst in het waxtopic, maar als ik dan in het topic kwam stond die post er niet
Vanmiddag was echt frustrerend, steeds in MyAt stond een post van jou als laatste post in het waxtopic, maar zelfs als ik dan op dat linkje in MyAt met jouw naam klikte kreeg ik een andere post als laatste postquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat had ik net nog met een post van oognip die ik niet zag
Normaal zou ik zeggen jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zullen we er anders ruzie om gaan maken?
Ik heb ook heel vaak dat ik dan de laatste post lees vanuit MyAt en dan zegt bv Cat: "BAM!" en dan is het stiekem Llquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmiddag was echt frustrerend, steeds in MyAt stond een post van jou als laatste post in het waxtopic, maar zelfs als ik dan op dat linkje in MyAt met jouw naam klikte kreeg ik een andere post als laatste post
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen ja
Maar nu heb ik er ff de kracht niet voor.
Ik moet even opladen voor de![]()
![]()
![]()
van morgen
Maar ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.quote:
Je hebt APK geblocked?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik ga wel ff herstarten, want ik zie jullie nu ook aan APK vragen wat er is maar ik zie niets waarom jullie dat zouden moeten vragen, dus volgens mij mis ik wel meer posts
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
'Was'?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
Ja, het leven is vol van tegenstrijdighedenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen ja
Maar nu heb ik er ff de kracht niet voor.
Ik moet even opladen voor de![]()
![]()
![]()
van morgen
Hij zei: Gotta Go omdat zn 'collega' (waarom in ''?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik ga wel ff herstarten, want ik zie jullie nu ook aan APK vragen wat er is maar ik zie niets waarom jullie dat zouden moeten vragen, dus volgens mij mis ik wel meer posts
Oh dat zie ik ook heel vaak, maar dat heb ik als ik het topic openlaat en die auto refresht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook heel vaak dat ik dan de laatste post lees vanuit MyAt en dan zegt bv Cat: "BAM!" en dan is het stiekem Ll
Oh, wacht!quote:
Ik ga ervan uit dat Ll het over vorig jaar had of zo.quote:
Ll zegt heul niet stiekem BAM!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook heel vaak dat ik dan de laatste post lees vanuit MyAt en dan zegt bv Cat: "BAM!" en dan is het stiekem Ll
En nav daarvan vragen jullie 'wat is er'?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zei: Gotta Go omdat zn 'collega' (waarom in ''?) de sleutels kwijt is en niet kan afsluiten
)
Kan je niet met je bank afspreken nu dat er gewoon niets meer afgeschreven mag worden door ze?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, heb ik laatst de baas van DTH hoogstpersoonlijk aan de telefoon gehad mbt valse afschrijvingen en hij heeft me persooooonlijk gegarandeerd dat het nu echt opgelost zou zijn.
Nou....niet dus
Nee, gotta go was een losse postquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En nav daarvan vragen jullie 'wat is er'?
Dan weet je toch wat er is?
(Ik mis een eerdere post denk ik)
Ja, maar ik wil Janetje niet kwijtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je niet met je bank afspreken nu dat er gewoon niets meer afgeschreven mag worden door ze?
Want ik zou er nu echt echt echt klaar mee zijn denk ik
Kijk Greys, deze:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, gotta go was een losse post
daarvoor stond dat ie misschien om die reden weg moest, maar senesta had die niet gelezen gok iken in het vorige topic stond dat het niet goed ging bij hem ofzo
quote:
Kan je janetje niet adopteren van de gezamelijke rekening van jou en heer I?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil Janetje niet kwijt![]()
En als ik de machtiging intrek, gebeurt dat dus wel...
Nu al bijna een jaar dat er iedere maand een hond wordt afgeschreven bij mij (10 euro) en iedere maand bel ik de bank weer om te storneren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel serieus slordig aan het worden van DTH, zou hou je natuurlijk geen donateurs over, op een gegeven moment hebben mensen zoiets van 'Nou laat dan helemaal maar...'
vorige, dat zal dan je missende post zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Oh, die 'gaat niet goed hier' zie ik dus ook nergens in dit of het vorige topic
Pfff, het is wel echt kut iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu al bijna een jaar dat er iedere maand een hond wordt afgeschreven bij mij (10 euro) en iedere maand bel ik de bank weer om te storneren.
Inmiddels is het al zo erg dat als ik bel, ze precies weten wat ik wil storneren.
Tis dat ze daar echt goed werk doen, maar als ik een random donateur zou zijn, had ik er allang mee opgehouden.
Nou ja dat dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu al bijna een jaar dat er iedere maand een hond wordt afgeschreven bij mij (10 euro) en iedere maand bel ik de bank weer om te storneren.
Inmiddels is het al zo erg dat als ik bel, ze precies weten wat ik wil storneren.
Tis dat ze daar echt goed werk doen, maar als ik een random donateur zou zijn, had ik er allang mee opgehouden.
Vooral omdat ze nou al diverse keren met die mensen zelf aan de telefoon heeft gehangen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Naja, me dunkt dat als je een stichting runt die het moet hebben van donateurs dat je dan toch je bankzaken ook wel van belang vindt toch?
Nah, wat een gedoe zeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja psies, zonder geld kunnen ze niks dus het is nogal belangrijk om het voor de donateurs een beetje leuk te houden lijkt me zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral omdat ze nou al diverse keren met die mensen zelf aan de telefoon heeft gehangen.
Ik snap echt dat ze door dat gesloof voor al die dieren (wat écht geweldig is) weinig tijd hebben, maar besteedt het dan uit aan een vrijwilliger die het wel voor je wil regelen ofzo.
Dit wekt echt veel te veel irritatie. Niet handig van ze.
Ja, dat bedoelde ik ook, dan van een andere rekening (goed) laten afschrijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, wat een gedoe zeg.Kun je het anders niet helemaal stopzetten en dan als 'nieuwe donateur' Janetje adopteren?
dat is wel vervelend dat t steeds foutlooptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral omdat ze nou al diverse keren met die mensen zelf aan de telefoon heeft gehangen.
Ik snap echt dat ze door dat gesloof voor al die dieren (wat écht geweldig is) weinig tijd hebben, maar besteedt het dan uit aan een vrijwilliger die het wel voor je wil regelen ofzo.
Dit wekt echt veel te veel irritatie. Niet handig van ze.
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:53 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Is de dochter van je man nog bevallen Nokwanda? Vast niet he?
arm dier, had je gezien, satzu komt op de expo hier te hangenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:08 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
Yoko heeft last van haar maag.... concludeer ik uit het feit dat ze tot 2 keer toe heeft geprobeerd haar reeds gerecyclede eten binnen te houden... het wilde niet.Straks maar eens kijken of de dame een licht snackje blieft. Aan haar gedrag en humeur is niks te merken, maar ik verwacht dat ze over een paar uur kwaaie zin krijgt als haar mag begint te knorren.
Mogguh Ing!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Cat![]()
Arme Yoko en arme jij![]()
Ik ga ff boodschappies doen en de hond des oudersch uitlaten
Whutwhutwhut? Wordt mijn Satsu beroemd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
arm dier, had je gezien, satzu komt op de expo hier te hangen
Wees mijn dealer en pleur aub wat diazepam op de postquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef oh-oh het volgende:
ZWABBER HOE WAS DIE DATE NOU????????
JE WAS VEEL TE VROEG THUIS!!!!!
Naja, je hebt t dan dinsdag pas he, maar primaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wees mijn dealer en pleur aub wat diazepam op de post
dezequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whutwhutwhut? Wordt mijn Satsu beroemd?
Aaaaaw, beebie Satsuquote:
Ik stuur wel een strippie !quote:
Nee, maar daar moet ik vanavond ff aan denken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef Qwea het volgende:
Ik hou van je voor het stripje! En neem je nog para bij je diclo?
Maar als je het nou anders doet? Als je opstaat 2 paracetamol..... dan rond 13u een diclo.... dan rond 19u 2 para en rond 23 a 24 een diclo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar daar moet ik vanavond ff aan denken.
Het komt gewoon doordat ik dr nu maar 2 mag. Dat is gewoon ruk qua timing, want die van het avondeten is 's nachts natuurlijk ergens uitgewerkt
Jij nog wat nodig?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
Het is hier echt SC 'ziek zwak en misselijk' en 'welke pillen kunnen we ruilen' lately hé
Mag wel 8 stuks per dag he?? De bijsluiter zegt 6quote:
Met klittenband aan de gevel plakken en er een kwartiertje voor thuiskomst van paps en mams weer afhalenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef Oognip het volgende:
Ik ga vanavond oppassen op het dochtertje van een vriendin. Het jammere is alleen dat ze ook een oude jack russel hebben die tegen iedereen loopt te grommen en als je niet uit kijkt ook bijt
Ho ho, ik voel me ook kiplekker hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh, ik geloof dat ik zo'n beetje de enige gezonde ben
Dus twee keer samen met de diclo en twee keer gewoon alleen 2 para?quote:
Ws vjnd je je eigen enorm lollig. Maar ik mag lijen dat jij je niet zo gaat voelen. Ej ik heb het na de humira gekregen dus uet zou best daaraan gerelateerd kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
Vragen ze nou bij die HAP niet meteen wanneer je volgende keer wil komen als je daar bent Qwea
Jupquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus twee keer samen met de diclo en twee keer gewoon alleen 2 para?
Ga ik dat maar es proberen idd
Zuster Ingetjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Jup![]()
Je mag maximaal 4g pcm per dag en per 1g werkt het veel beter dan 8x 500mg.
En diclo en pcm mogen samen geslikt worden
Ik hoopte stiekem dat die hogere dosis diclo de truc wel zou doen zonder pcm, maar dan toch maar samen proberenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Je mag maximaal 4g pcm per dag en per 1g werkt het veel beter dan 8x 500mg.
En diclo en pcm mogen samen geslikt worden
Als je maar genoeg slikt, zal het best gaan werken. Maar ik denk niet dat dat helemaal de bedoeling isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoopte stiekem dat die hogere dosis diclo de truc wel zou doen zonder pcm, maar dan toch maar samen proberen
Niet zo katten Qut, iedereen vindt het oprecht Qut voor jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ws vjnd je je eigen enorm lollig. Maar ik mag lijen dat jij je niet zo gaat voelen. Ej ik heb het na de humira gekregen dus uet zou best daaraan gerelateerd kunnen zijn.
Je zeikt maar een end heen. Boeit me geen fuck.
Dies mooi ja.quote:
+2!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho, ik voel me ook kiplekker hoor
'Ach, laat die jongens ook eens een verzetje hebben. 'quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-zich-in-zwolle.html
Dat de Afghaantjes er maar veel van mogen leren
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Kusje op je pijntjes Q
Ik ben er weg mee
Ik heb ooit voor Defensie gewerkt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Ach, laat die jongens ook eens een verzetje hebben. '
De trots der natie.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ooit voor Defensie gewerkt.
En sprak toen de legendarische woorden "Nou, als dit ons land moet verdedigen in tijden van oorlog, dan emigreer ik zo snel mogelijk" tegen een of andere Luitenant Kolonel.
Vonden ze niet leuk
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ooit voor Defensie gewerkt.
En sprak toen de legendarische woorden "Nou, als dit ons land moet verdedigen in tijden van oorlog, dan emigreer ik zo snel mogelijk" tegen een of andere Luitenant Kolonel.
Vonden ze niet leuk
quote:Ik heb ooit voor Defensie gewerkt
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee hoor, ze wilden me graag houden destijds, maar dan had ik de AMO moeten doen en dus militair worden i.p.v. als burger daar werken.
En dat wilde ik echt niet...en anderhalf jaar later moest de hele ploeg waar ik toen in werkte op uitzending naar Irak.
Dus ik ben echt blij dat ik dat niet gedaan heb destijds
Doe ik wel ff.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:16 schreef Cat22 het volgende:
Honger. Eten is klaargetrond, kat op schoot.![]()
Wie wil er even voor me lopen?
Moest gelijk hier aan denkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dies mooi ja.Heb ik ook een versie van aan de muur hangen.
Leuk voor je!![]()
Ik kijk nu naar Animal Planet. Naar Elwood.![]()
Oh-oh... belooof me dat je NOOIT je chiwallies met je chinezen laat kruisen!![]()
[ afbeelding ]
Maar Elwood is wel liev.
Kan mooi als je de drugs voor Q gaat posten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe ik wel ff.
Tipje van mij, om 17.35 op BBC2 vanmiddag komt "the Rabbit Proof Fence" .
That is echt een van de mooiste films die ik ooit gezien heb, ik ga dr straks es lekker voor liggen!
Ja, ik kijk meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Wanneer ga je naar de HAP?
Rewimo, kijk je mee straks?
Kom hier ook ff langs pretty please.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga maar eens de afwasborstel pakken, ik zie mijn aanrecht haast niet meer.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ik kijk mee
Q, wat rot dat je zo ziek bent. Succes bij de HAP straks
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Dengaman het volgende:
Goedemorgen...
Dit [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...
Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...
Dit bleek achteraf volledig te kloppen !
Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...
Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.
Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...
Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !
Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.
een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.
Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.
Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...
Wil ik best maar is niet echt iets voor Christan denk ik die filmquote:
Jemigquote:
dat zullen z'n vriendjes wel doen dan denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jemig![]()
Maar ik kan me niet voorstellen dat die jongen het verstandelijk vermogen heeft om die zooi te jatten eerlijk gezegd
Ik verbaas me nog het meest over de ouders als ik eerlijk ben. Die vinden dat allemaal maar goed of kijken totaal niet naar hem om?quote:
Kan jou het schelen? Ze zien wel raardere verschijnselen daarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:09 schreef Qwea het volgende:
Is het debiel als je in je tshirt met slobbertrui, zonder bh en je joggingbroek naar de hap gaat? Ik heb zo niet de kracht om me aan te kleden
tis waar je je zelf prettig bij voelt, ik zou iig nog wel een bh aan doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:09 schreef Qwea het volgende:
Is het debiel als je in je tshirt met slobbertrui, zonder bh en je joggingbroek naar de hap gaat? Ik heb zo niet de kracht om me aan te kleden
nee, die heeft ze alquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis waar je je zelf prettig bij voelt, ik zou iig nog wel een bh aan doen
ga je voor de griep?
Dan moet ik me shirt en al uitdoen en een bh aan. Pff teveel. Ja, geen idee of het griep is maar de koorts klimt richting de 40quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis waar je je zelf prettig bij voelt, ik zou iig nog wel een bh aan doen
ga je voor de griep?
quote:
valt wel meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan moet ik me shirt en al uitdoen en een bh aan. Pff teveel. Ja, geen idee of het griep is maar de koorts klimt richting de 40
ik vroeg me al af wanneer je dat ging zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
ZWABBER HOE WAS JE DATE NOU GODVERDOMME?
Het was het eerste wat ik vroeg toen ik online kwam, de rest kan het schijnbaar allemaal geen ene ruk schelen, I do carequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vroeg me al af wanneer je dat ging zeggen
Had ik al op de mail gekregen omdat ik via Redcat ook vrijwilliger bij de Dierenbescherming ben. Heftig!quote:
Dat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog het meest over de ouders als ik eerlijk ben. Die vinden dat allemaal maar goed of kijken totaal niet naar hem om?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ja ok, maar ik vind ergens toch ook dat t niet alleen aan zijn ouders ligt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat.
Braddie is denk ik heel gevoelig voor foute vriendjes en laat zich door hen gebruiken. Nu zullen die ouders sociaal en intellectueel gezien ook geen sterretjes zijn dus die zullen niet kunnen ingrijpen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon lekker van genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon lekker in je eigen tempo doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jullie het maar gezellig hebben samen is het goed, toch?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Zeker niet maar ik zou me toch wel achter de oren krabben als mijn kind ineens een stapel tv's op de gang had staan. En drie Wii's in plaats van die ene die ik gekocht heb.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:25 schreef Ynske het volgende:
ja ok, maar ik vind ergens toch ook dat t niet alleen aan zijn ouders ligt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
ze hakkelde wel een beetje toen we afscheid namen
Nou, dat word nu toch wel eens tijd hoor!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
en om je waarschijnlijk eerste vraag alvast te beantwoorden, nee niet gezoend[/spoiler]
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ok, maar ik vind ergens toch ook dat t niet alleen aan zijn ouders ligt.
Door het bier?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
ze hakkelde wel een beetje toen we afscheid namen
ik denk dat ik er grip op zou proberen te krijgen, maar dan zit je idd weer gekoppeld aan de situatie van de ouders, of zij in staat zijn om dat te doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zeker niet maar ik zou me toch wel achter de oren krabben als mijn kind ineens een stapel tv's op de gang had staan. En drie Wii's in plaats van die ene die ik gekocht heb.
Dan zie je toch dat het de verkeerde kant opgaat met zo'n knul? Laat je dat dan zomaar gebeuren?
Die zoen gaat er nog wel komenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en ze vroeg of ik meewilde naar een concert, en of ik mee wilde met zwaardvechten
nee dat niet, maar het is zeker geen meisje-meisjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe zwaardvechten, ze is niet stiekem een jongetje?
Wat versta je onder meisje-meisjes?quote:
een roze explosie van huppeltuttigheidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat versta je onder meisje-meisjes?
Die zijn toch nooit ouder dan 12?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een roze explosie van huppeltuttigheid
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
1 roze ds maakt nog geen roze explosie, tenzij je de accu verkeerd oplaadtquote:
quote:
Niks mis met huppeligquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was al aan het wachten tot jij langskwam.quote:
Goede timingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was al aan het wachten tot jij langskwam.
Als je dr niet in komt kun je altijd nog ff hier de honden uit komen latenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:55 schreef Ynske het volgende:
zo belastingaangifte is ook weer gedaan...
nu accus maar eens opladen in de hoop dat ik de Muziekgieterij Maastricht vanavond inkom
Oh, ik weet niet of ik me zou kunnen beheersen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:25 schreef senesta het volgende:
God, kijk nou!
Ik ga van week weer even kittens knuffelenGelukkig zijn ze bijna allemaal al verkocht
Doe maar wel hé!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Nu ga ik nog ff snel de goulash op t vuur gooien en dan ga ik weer braaf rusten
Alleen die ventquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:34 schreef asfalthooligan het volgende:
maxine en die vent (franklin) zeker
Dus hij ziet jou ook wel zitten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:22 schreef Ynske het volgende:
net mn fluit maar weer eens uit t stof getrokken
Gemistquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:56 schreef Greys het volgende:
Gezien?
Ik vind het niet zo mooi
En ik zou niet weten waarvoor ik het moest gebruiken.
wie weetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus hij ziet jou ook wel zitten?
Nog gfeliciteerd met jullie samenzijnfeestje gisterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:19 schreef Strega het volgende:
Mijn betere helft is al de hele dag naar de stad...
Benieuwd wat ik morgen krijg.![]()
(of hij zit misschien in de kroeg te slempen)
Morgen wil ik het allemaal horenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
Dat was best leuk, die bruidsbeurs
En we kwamen al helemaal in de Nationaal Songfestival sfeer, want wie kwamen we meteen alweer tegen? 't Was als de eerste keer, het klikte zomaar weer
Omdat ik het lelijk vindquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:01 schreef APK het volgende:
[..]
Gemist![]()
Waarom haal je dat nou weer weg?
1 2 3 | <?php Boe ?> |
1 | Boe-hoe |
Die vissenkop van de 3J's is ook lelijk, maar die haal je morgen toch ook niet weg?quote:
Je haalt nu e.e.a. door elkaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:13 schreef APK het volgende:
[..]
Die vissenkop van de 3J's is ook lelijk, maar die haal je morgen toch ook niet weg?
Jij vindt hem knap?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
Je haalt nu e.e.a. door elkaar.
Die vissenkop vind JIJ lelijk. Da's een heel verschil
Ik vind die ene echt niet lelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook geen mooie Volendammerts![]()
Maar ze kunnen wel leuk zingen en morgen gaan we voor ze joelen en wapperen en klappen en schreeuwen
Die blonden, die bijna papa wordt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind die ene echt niet lelijk.
Die jonge gitarist. En die zanger vind ik ook best wat hebben op zijn eigen manier
Jaaaa!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook geen mooie Volendammerts![]()
Maar ze kunnen wel leuk zingen en morgen gaan we voor ze joelen en wapperen en klappen en schreeuwen
De linker vind ik best cutequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die blonden, die bijna papa wordt?
Of die met dat donkere haar?
Of die ouwe?
Eigenlijk moet je daar alleen maar allerlei gevaarlijk dreigende dingen mee postenquote:
Of belangrijke dingen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je daar alleen maar allerlei gevaarlijk dreigende dingen mee posten
De zanger is toch de middelste?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
De linker vind ik best cute
En die rechter (de zanger) vind ik zelf nou echt niet 'lelijk'.
't Zijn mijn types niet, maar lelijk vind ik ze zeker niet, ik kan wel lelijker mensen noemen
[ afbeelding ]
Naar die gaan we morgen kijken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
't Zijn mijn types niet, maar lelijk vind ik ze zeker niet, ik kan wel lelijker mensen noemen
[ afbeelding ]
Jezus, ik ga echt met alleen maar mensen op stap die nog niet eens de fragmentjes van de vijf nummers hebben geluisterd ook he? Of even 3Js op Google hebben ingetyptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar die gaan we morgen kijken?(JJJ n00b)
Ik ga zoveel van je leren morgen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus, ik ga echt met alleen maar mensen op stap die nog niet eens de fragmentjes van de vijf nummers hebben geluisterd ook he? Of even 3Js op Google hebben ingetypt
k vind die rechter eigenlijk wel ietwat gladjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Photoshop, in het echt heeft hij een palingkopquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:27 schreef Ynske het volgende:
k vind die rechter eigenlijk wel ietwat gladjes
Ik ga kijken. En kijk hem helemaal af. Voor jou.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
Doe me nou één plezier en kijk even een minuutje hier naar.
Je hoeft het niet leuk te vinden, maar dan weten jullie een béétje wat de 3Js zijn en hoe ze zingen en spelen enzo. En eiiiiiiiiiiiigenlijk moet je die vioolsolo even afwachten, want die is echt![]()
![]()
Nou ja, vind ik dan
En roep daarna gerust dat het allemaal drie keer kut is, dat maakt me niet uit, maar hup, even huiswerk doen meisjesDit is niet een van de liedjes van morgen.
Ik vind ze zonder beeld overtuigender denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
Doe me nou één plezier en kijk even een minuutje hier naar.
Je hoeft het niet leuk te vinden, maar dan weten jullie een béétje wat de 3Js zijn en hoe ze zingen en spelen enzo. En eiiiiiiiiiiiigenlijk moet je die vioolsolo even afwachten, want die is echt![]()
![]()
Nou ja, vind ik dan
En roep daarna gerust dat het allemaal drie keer kut is, dat maakt me niet uit, maar hup, even huiswerk doen meisjesDit is niet een van de liedjes van morgen.
Franklin zei vandaag nog dat hij die zanger de allerbeste zanger vindt die er in Nederland isquote:
Hoe vond je de viool/mandoline solo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:36 schreef Cat22 het volgende:
De J's zingen inderdaad pittiger dan ik dacht.Wie weet hebben we dit jaar écht een kans!
Leuk!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vond je de viool/mandoline solo?
Bizar he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |