Doen ze beter dan die Belgen danquote:
jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er geen kut meer van, dus hij ontslaat de regering maar blijft zelf ofzo?
Neuh, ben eerder naar huis gegaan en 'collega' kan haar sleutels niet vinden om de boel af te sluitenquote:
Ja he, in 1 dagquote:
Nee joh, die had ik toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
WTF?
Ik dacht toch dat ik de lapo had
Ik ga de mijne wel weer sluiten.
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er geen kut meer van, dus hij ontslaat de regering maar blijft zelf ofzo?
Wat is er gebeurd?quote:
Als ik in dat topic kijk heb ik de lapo?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ben eerder naar huis gegaan en 'collega' kan haar sleutels niet vinden om de boel af te sluiten
Ik kreeg het slotje toen ik postte , echtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik in dat topic kijk heb ik de lapo?
Maar dan mis ik zeker een post ofzo?
Toen ik postte ging hij ook meteen op slot, post 301.
Ben je een beetje skeel? Je ging door het slotje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat in mijn actieve topics op 301 dus met een door het slotje postquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om een printscreen te maken maar als ik in dat topic kijk ben ik echt de enige post op blz 7, trust mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je een beetje skeel?
[SC] #1133 Viva la Revolution
Ja, dat had ik net nog met een post van oognip die ik niet zagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik idd een post mis oh-oh.
Is wel vaker zo dat iemand een post van een ander quote, en dat ik dan heel die originele post niet zie. Geen idee waar dat aan ligt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik idd een post mis oh-oh.
Is wel vaker zo dat iemand een post van een ander quote, en dat ik dan heel die originele post niet zie. Geen idee waar dat aan ligt.
Nee, gek is dat hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om een printscreen te maken maar als ik in dat topic kijk ben ik echt de enige post op blz 7, trust me
Vanmiddag zag ik ook steeds in MyAT dat Tombo een post had geplaatst in het waxtopic, maar als ik dan in het topic kwam stond die post er niet
Oh, dat is wel eens eerder geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om een printscreen te maken maar als ik in dat topic kijk ben ik echt de enige post op blz 7, trust me
Vanmiddag zag ik ook steeds in MyAT dat Tombo een post had geplaatst in het waxtopic, maar als ik dan in het topic kwam stond die post er niet
Vanmiddag was echt frustrerend, steeds in MyAt stond een post van jou als laatste post in het waxtopic, maar zelfs als ik dan op dat linkje in MyAt met jouw naam klikte kreeg ik een andere post als laatste postquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat had ik net nog met een post van oognip die ik niet zag
Normaal zou ik zeggen jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zullen we er anders ruzie om gaan maken?
Ik heb ook heel vaak dat ik dan de laatste post lees vanuit MyAt en dan zegt bv Cat: "BAM!" en dan is het stiekem Llquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmiddag was echt frustrerend, steeds in MyAt stond een post van jou als laatste post in het waxtopic, maar zelfs als ik dan op dat linkje in MyAt met jouw naam klikte kreeg ik een andere post als laatste post
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen ja
Maar nu heb ik er ff de kracht niet voor.
Ik moet even opladen voor de![]()
![]()
![]()
van morgen
Maar ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.quote:
Je hebt APK geblocked?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik ga wel ff herstarten, want ik zie jullie nu ook aan APK vragen wat er is maar ik zie niets waarom jullie dat zouden moeten vragen, dus volgens mij mis ik wel meer posts
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
'Was'?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
Ja, het leven is vol van tegenstrijdighedenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen ja
Maar nu heb ik er ff de kracht niet voor.
Ik moet even opladen voor de![]()
![]()
![]()
van morgen
Hij zei: Gotta Go omdat zn 'collega' (waarom in ''?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik ga wel ff herstarten, want ik zie jullie nu ook aan APK vragen wat er is maar ik zie niets waarom jullie dat zouden moeten vragen, dus volgens mij mis ik wel meer posts
Oh dat zie ik ook heel vaak, maar dat heb ik als ik het topic openlaat en die auto refresht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook heel vaak dat ik dan de laatste post lees vanuit MyAt en dan zegt bv Cat: "BAM!" en dan is het stiekem Ll
Oh, wacht!quote:
Ik ga ervan uit dat Ll het over vorig jaar had of zo.quote:
Ll zegt heul niet stiekem BAM!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook heel vaak dat ik dan de laatste post lees vanuit MyAt en dan zegt bv Cat: "BAM!" en dan is het stiekem Ll
En nav daarvan vragen jullie 'wat is er'?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zei: Gotta Go omdat zn 'collega' (waarom in ''?) de sleutels kwijt is en niet kan afsluiten
)
Kan je niet met je bank afspreken nu dat er gewoon niets meer afgeschreven mag worden door ze?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, heb ik laatst de baas van DTH hoogstpersoonlijk aan de telefoon gehad mbt valse afschrijvingen en hij heeft me persooooonlijk gegarandeerd dat het nu echt opgelost zou zijn.
Nou....niet dus
Nee, gotta go was een losse postquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En nav daarvan vragen jullie 'wat is er'?
Dan weet je toch wat er is?
(Ik mis een eerdere post denk ik)
Ja, maar ik wil Janetje niet kwijtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je niet met je bank afspreken nu dat er gewoon niets meer afgeschreven mag worden door ze?
Want ik zou er nu echt echt echt klaar mee zijn denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |