Doen ze beter dan die Belgen danquote:
jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er geen kut meer van, dus hij ontslaat de regering maar blijft zelf ofzo?
Neuh, ben eerder naar huis gegaan en 'collega' kan haar sleutels niet vinden om de boel af te sluitenquote:
Ja he, in 1 dagquote:
Nee joh, die had ik toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
WTF?
Ik dacht toch dat ik de lapo had
Ik ga de mijne wel weer sluiten.
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er geen kut meer van, dus hij ontslaat de regering maar blijft zelf ofzo?
Wat is er gebeurd?quote:
Als ik in dat topic kijk heb ik de lapo?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ben eerder naar huis gegaan en 'collega' kan haar sleutels niet vinden om de boel af te sluiten
Ik kreeg het slotje toen ik postte , echtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik in dat topic kijk heb ik de lapo?
Maar dan mis ik zeker een post ofzo?
Toen ik postte ging hij ook meteen op slot, post 301.
Ben je een beetje skeel? Je ging door het slotje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat in mijn actieve topics op 301 dus met een door het slotje postquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om een printscreen te maken maar als ik in dat topic kijk ben ik echt de enige post op blz 7, trust mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je een beetje skeel?
[SC] #1133 Viva la Revolution
Ja, dat had ik net nog met een post van oognip die ik niet zagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik idd een post mis oh-oh.
Is wel vaker zo dat iemand een post van een ander quote, en dat ik dan heel die originele post niet zie. Geen idee waar dat aan ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |