neeeeequote:
daar ken ik een hele gave uitvoering van, wacht ff , even zoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahahaha![]()
moet je mr. Sandman eens proberen
Psies!quote:
Liebchenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
Ja, het was een lekker dagje weg![]()
Maar nu ben ik wel moe
Voelde me vandaag gewoon weer even vrolijk
![]()
Nog steeds grieperig. Maar niks dat een cocktail van vitaminepillen, paracetamol en whisky niet kan oplossen.quote:
ja, dees:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ken ik een hele gave uitvoering van, wacht ff , even zoeken
Gaat met mij ook wel goed als ik (lieve, leuke en gezellige) afleiding heb. Verder is er eindelijk een soort diagnose gesteld en ben ik ook bij de bedrijfsarts geweest.. Geeft wel ff een soort van rust.. Verder kost het gewoon tijd en inzet en leuke dingen doenquote:
great dat wij je wat kunnen helpen in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat met mij ook wel goed als ik (lieve, leuke en gezellige) afleiding heb. Verder is er eindelijk een soort diagnose gesteld en ben ik ook bij de bedrijfsarts geweest.. Geeft wel ff een soort van rust.. Verder kost het gewoon tijd en inzet en leuke dingen doen
Wanneer zullen we dan gaan meeten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat met mij ook wel goed als ik (lieve, leuke en gezellige) afleiding heb. Verder is er eindelijk een soort diagnose gesteld en ben ik ook bij de bedrijfsarts geweest.. Geeft wel ff een soort van rust.. Verder kost het gewoon tijd en inzet en leuke dingen doen
Ik denk dat het zo bedtijd isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Psies!
Wil je whisky, of wil je het nie?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wat fijn.
Ga je zo mee slapen?
Hey MPGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wat fijn.
Ga je zo mee slapen?
de revial of the Star Sistersquote:
quote:
Maar jullie zijn gewoon ook allemaal zo ontzettend lief en begripvolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
great dat wij je wat kunnen helpen in ieder geval
Vergeet Bos en Stu zeer zeker nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
Ja Whiskie, jij moet ook op een meet komen
(en ik ook)
ASAP??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wanneer zullen we dan gaan meeten?
Ik ben niet welkomquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vergeet Bos en Stu zeer zeker niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |