abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2011 @ 18:39:04 #176
321756 FirstBaby
Only one baby could be first!
pi_93694254
Yeah! Ik moest mijn auto nog ophalen bij mijn werk vandaag (gister avond nog een borrel gehad, dus de auto toen maar laten staan) en ik heb meteen de cam geïnstalleerd voor het ritje naar huis.

Best ok al zeg ik het zelf
pi_93736340
Mijn allereerste filmpje, heb alleen een piep in me camera zitten. Liet tijdens controle een vrouwelijke agente schrikken, had auto in vrij met start-stop aan en motor start precies op het moment dat ze met der rug voor me auto staat :P

maandag 7 maart 2011 @ 18:09:20 #178
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_93778366
Wat een avontuur zeg:
wat vinden jullie van de kwaliteit vergeleken met de alzo bekende cam in dit topic?
Sisco Certified
  maandag 7 maart 2011 @ 19:27:05 #179
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_93781534
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:09 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat een avontuur zeg:

wat vinden jullie van de kwaliteit vergeleken met de alzo bekende cam in dit topic?
_O- _O_ Bazenfilmpje, commentaar maakt het helemaal af. ^O^
Kwaliteit is ook wel OK, alleen jammer dat het geen fisheye lens is, beetje beperkt zicht nu.... :9
  maandag 7 maart 2011 @ 19:33:20 #180
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_93781832
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef Schild het volgende:

[..]

_O- _O_ Bazenfilmpje, commentaar maakt het helemaal af. ^O^
Kwaliteit is ook wel OK, alleen jammer dat het geen fisheye lens is, beetje beperkt zicht nu.... :9
Alleen jammer dat De geluid het niet doet. En een typo die ik net gemerkt heb :P
Sisco Certified
pi_93898635
Vanochtend weer mooi gepruts meegemaakt van de 112 alarmcentrale:

http://www.webregio.nl/zu(...)erloren-dekzeil.aspx

quote:
Een vrachtwagen is donderdagmorgen om even voor 08:30 uur op de A9 tussen de knooppunten Rottepolderplein en Velsen een dekzeil verloren. Het dekzijl kwam op de middengeleiderail terecht.

Op het moment dat werd geprobeerd het dekzijl te verwijderen werd deze door de wind weggeblazen. Automobilisten richting Alkmaar schrokken daar zo van dat er in die rijrichting een ongeval gebeurde.

Ook in de andere rijrichting gebeurde er een ongeval. Bij beide ongevallen waren in totaal zo'n zes auto's betrokken.

Volgens een woordvoerder van Rijkswaterstaat zou het allemaal meevallen, maar in beide richtingen was de linkerrijstrook afgesloten. De file achter beide ongevallen liep flink op en ook de vertraging bedroeg meer dan een half uur.

De Rijstrook richting Amstelveen werd om 09:10 uur vrijgeveen, richting Alkmaar was de rijbaan rond 10:15 uur vrij.
Zie mijn eerste filmpje: Ik passeerde rond 8 uur, zag het zeil + een metalen balk liggen en omdat hij gevaarlijk lag, over de weg hing e.d. direct 112 gebeld. Ik zei: "Sluit nou rijstrook 1 af in beide richtingen, want hier gaan ongelukken gebeuren". "Ja meneer, wij hebben de melding zo'n 15 min eerder ook al gehad, wij mogen niet zomaar rijstroken af gaan sluiten als iemand belt, wij sturen eerst iemand langs", waarop ik zei: "Let op mijn woorden, hier gaan ongelukken gebeuren"

Vervolgens kom ik anderhalf uur later terug, eerst weer eens in de file gestaan voor de velsertunnel omdat een vrachtwagen weer eens te hoog was (je vraagt je af waarom ze niet eens 30cm uit die tunnel graven en er een nieuw wegdek in liggen zodat de tunnel hoger wordt???

Maargoed, dit was het resultaat van niet de rijstroken afsluiten. Pruters. |:(

pi_93898754
Jezus... Hoe is dat afgelopen met "10 jeep beetje duwen2.avi" in OP ergens waar je de afloop kunt lezen?
pi_93898857
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef Dale. het volgende:
Jezus... Hoe is dat afgelopen met "10 jeep beetje duwen2.avi" in OP ergens waar je de afloop kunt lezen?
Dat weet niemand :D

Filmpje van gister:

Hoe schaar ik een vrachtwagen, les 1.

Ik minder keurig snelheid, geef em de ruimte, maar hij wil em toch niet pakken en doet les 1 van het scharen.

[ Bericht 17% gewijzigd door kikoooooo op 10-03-2011 12:14:25 ]
pi_93986951
Heb vanmiddag es geexperimenteerd met mn iPhone. Gewoon in de autohouder en recorden. Kwaliteit is goed te doen, ook met tegenlicht. Later es even zoeken of er ook appjes zijn die het automatisch kunnen doen (zoals opnieuw beginnen als ie vol is).

Alleen heb ik het moeten converten van apple-formaat naar avi om het in windows movie maker te kunnen openen. Daarna ook nog een keer naar youtube, wat de kwaliteit niet ten goede komt. Is erg blokkerig geworden en wat schokkerig :( Zijn vast wel betere methoden voor. Ondanks dat toch even een aantal filmpjes eruit geknipt met een paar random verkeersergernissen :P (alleen nog maar van 1 ritje van 30km :{ ).

zaterdag 12 maart 2011 @ 07:42:00 #185
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_93993705
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat weet niemand :D

Filmpje van gister:

Hoe schaar ik een vrachtwagen, les 1.

Ik minder keurig snelheid, geef em de ruimte, maar hij wil em toch niet pakken en doet les 1 van het scharen.

Nou kom maar op met les 2 want dat stelt geen kloot voor, je moet aardig je best doen om het zooitje om te krijgen.

http://www.eblogx.com/Vid(...)ndstrasse-18266.html
pi_93994571
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Waarom ga je snelheid minderen en de ruimte geven zodat een vrachtwagen kan inhalen :X daar wil je toch zo snel mogelijk voorbij...

quote:
Die eerste valt wel mee. De andere twee zijn idd standaard triest... kom je veel te vaak tegen dat soort lui. Als ik die rechts inhaal dan snij ik ze ook nog ff en trap ik op de rem, worden ze weer wakker van.
Facts don't care about your feelings
pi_93995554
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 09:41 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Waarom ga je snelheid minderen en de ruimte geven zodat een vrachtwagen kan inhalen :X daar wil je toch zo snel mogelijk voorbij...

[..]

Omdat hij eerder was. Ik was nog ver genoeg weg. Ga dat gat niet als een gek dichtrijden om maar eerst die vrachtwagen voorbij te zijn.

En ik had geen haast.

-------------------

Hoe komt ons wegennet toch zo vol, terwijl we zo optimaal gebruik maken van alle ruimte?

Eerste is wat langer, omdat ik de trieste spitsstrookmijders wil laten zien. Snappen ze het niet? Durven ze er niet op? Wtf. Vorige week zag ik een muts de spitsstrook pas oprijden toen er een afrit was (want bij een spitsstrook wordt de doorgetrokken streep pas bij een afrit een onderbroken streep).
Volgens mij wordt het tijd om daar eens een uitgebreide voorlichtingscampagne tegenaan te knallen.

In filmpje 2 zie je al die domme debielen op de 2 linkerstroken aansluiten. Waarom? Die actie van die vrachtwagen in de eerste seconden is ook mooi.

pi_93996513
Haha die tweede. Maar waarom staat iedereen links en niemand rechts? Komt er zo een splitsing ofzo van de snelweg naar links? Zou anders wel heeeel raar zijn.

Wat betreft die spitsstrook snap ik het ook niet echt. Het is toch redelijk duidelijk aangegeven en toch gaan zat mensen er niet op rijden. Bang omdat ze te dicht bij de vangrail zitten ofzo?

Zelfde als je iemand in een bocht op de snelweg wilt inhalen en die rijdt links. Dan blijven ze de hele bocht links hangen om daarna pas naar rechts te gaan. Dan denk ik ook, kan je niet sturen in een bocht ofzo???
pi_93997039
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 11:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha die tweede. Maar waarom staat iedereen links en niemand rechts? Komt er zo een splitsing ofzo van de snelweg naar links? Zou anders wel heeeel raar zijn
Nope is gewoon de a2 thv vinkeveen. 5 rijstroken rechtdoor.
pi_93997524
Wat een stompkoppen dan :|W
pi_94013743
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_94015721
Jep ;) 3e filmpje is Assen na afrit A28.
pi_94053133
Ik kan bij mijn leverancier vor 50dollar inc verzendkosten kopen, maar die heeft geen HDMI slot?
Maar heeft WEL een 120degree camera, dat is toch wide angle?
  zondag 13 maart 2011 @ 17:36:14 #194
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_94053924
quote:
Op zondag 13 maart 2011 17:17 schreef Dubish het volgende:
Ik kan bij mijn leverancier vor 50dollar inc verzendkosten kopen, maar die heeft geen HDMI slot?
Maar heeft WEL een 120degree camera, dat is toch wide angle?
Yep, 120 graden is wide angle.

Als je de specs wilt vergelijken, ik heb deze besteld (65$): http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)e=ADME:X:AAQ:US:1123
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_94165993
Vanmorgen een geweldige inhaal en uitvoeg actie van een vrachtwagen. Ik en mijn medewerkers konden het zeer waarderen :)

pi_94167306
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef GeoEwoud het volgende:
Vanmorgen een geweldige inhaal en uitvoeg actie van een vrachtwagen. Ik en mijn medewerkers konden het zeer waarderen :)

lol, lekker lomp :{ Volgens mij als er nog een auto op de uitvoegstrook zat dan had die hem er zo afgeduwd... :P
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:18:16 #197
160396 Tommzzz
niet zaai
pi_94168115
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef GeoEwoud het volgende:

Moraalriddermodus on*
Zelf ben je ook mooi aan het rechts inhalen, ook niet netjes :')
pi_94168354
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef Tommzzz het volgende:

[..]

Moraalriddermodus on*
Zelf ben je ook mooi aan het rechts inhalen, ook niet netjes :')
Dat heet een mongolentrein voorbij steken. Dat mag.
pi_94168428
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:20 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

idd zo debiel altijd zulk soort mensen. Gaan allemaal links, alsof je er anders niet meer tussen komt als je rechts gaat rijden :')
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:22:15 #200
160396 Tommzzz
niet zaai
pi_94168467
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:20 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Van mij mag het hoor, maar van de moraalridder niet ;) (& Koos en co. zijn er ook minder blij mee :'))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')