Probeer eens, om te kijken wat ze doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kan het politiebureau ook wel bellen en vertellen dat ik de 220 heb aangetikt gisternacht, jij denkt dat ik dan een bekeuring krijg?
Ik zou de reactie wel willen weten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Probeer eens, om te kijken wat ze doen
Denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik zou de reactie wel willen weten.. Maar omdat ze het niet kunnen bewijzen zou je denk ik geen bekeuring krijgen
Nee hoor, keep them comming, goed te zien dat ik niet de enige creatieveling benquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef kikoooooo het volgende:
Stukje afsnijden op de A15. Deze weg is de hele dag echt een drama. Op rechts rijdt één lange file van vrachtauto's, op links sukkelt iedereen die vrachtauto's voorbij. Met name op dit stukje A15 is het dagelijks drama, daarom snij ik vaak een stukje af via deze afslag. Alleen durfde ik de politieauto niet met 160 rechts voorbij op de invoeger![]()
Leuk, of vinden jullie de filmpjes kut?Want dan kap ik er weer mee. Dan bewaar ik ze gewoon voor mezelf en voor flitsservice.
Ik ook alleen wacht ik nog steeds op paypal.. tot die het geld nou eens overmaakt naar de verkoper...quote:
Die verkoper dacht natuurlijk die dingen gaan nu toch als warme broodjes naar NL, laat ik de prijs is ff lekker opschroeven.quote:
Zelfde verkoper als uit de OP en waar de meesten dus bij gekocht hebben tot nu toe. Maar, de camera op de foto in deze advertentie heeft geen wide-angle lens erop zitten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:01 schreef LoggedIn het volgende:
Oh, wacht, is dit die jullie hebben?
http://cgi.ebay.nl/Car-Ve(...)&hash=item230e7a935f
Zou dat ding ook een Spiegelreflex aankunnen qua gewicht?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Deze lijkt me nog beter:
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.com/Black(...)9e4d7e#ht_4522wt_927
3 dollar voor het product, 4 dollar voor shippen naar NL
Kan je filmpjes maken die gelijk goed zijn (met die van jou moet je ze eerst via de computer 180 graden draaien).
Ik heb 'm hier besteld: http://cgi.ebay.com/HD-72(...)&hash=item4aa8cee5a3quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef Mercer het volgende:
[..]
Die verkoper dacht natuurlijk die dingen gaan nu toch als warme broodjes naar NL, laat ik de prijs is ff lekker opschroeven.![]()
Er moet dus even een andere aanbieding/ verkoper gezocht worden, iemand had dezelfde cam toch alweer voor rond de ¤50 gevonden op Ebay? Er staan er genoeg, alleen let op dat er verschillende uitvoeringen zijn.
[..]
Zelfde verkoper als uit de OP en waar de meesten dus bij gekocht hebben tot nu toe. Maar, de camera op de foto in deze advertentie heeft geen wide-angle lens erop zitten.
Hij mist enkel de originele verpakking i.v.m. douane denk ik. Er moeten ook nog wel genoeg andere verkopers zijn, maar ik heb die van mij vandaag netjes binnengekregen, dus ik ga ff lekker me cam testen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier besteld: http://cgi.ebay.com/HD-72(...)&hash=item4aa8cee5a3
..maar let op: de camera is zo-goed-als-nieuw (New Other): Voor mij overigens geen reden om het niet te doen.
New other (see details): A new, unused item with absolutely no signs of wear. The item may be missing the original packaging, or in the original packaging but not sealed. The item may be a factory second or a new, unused item with defects. See the seller’s listing for full details and description of any
Deze mogen echt wel door de douane als ze nog in de verpakking zouden zitten hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hij mist enkel de originele verpakking i.v.m. douane denk ik.
Ik heb de mijne ook in originele verpakking gekregen, maar vaak staat in die advertenties dat de originele doos niet wordt meegeleverd ivm extra kosten. Het heeft wel degelijk te maken met de douane, op die dingen staat ook altijd dat het een cadeau is of iets dergelijks.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Deze mogen echt wel door de douane als ze nog in de verpakking zouden zitten hoor
Die extra kosten zijn er niet bij een item van $35. Nieuw of niet maakt in principe niets uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook in originele verpakking gekregen, maar vaak staat in die advertenties dat de originele doos niet wordt meegeleverd ivm extra kosten. Het heeft wel degelijk te maken met de douane, op die dingen staat ook altijd dat het een cadeau is of iets dergelijks.
Dit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Die extra kosten zijn er niet bij een item van $35. Nieuw of niet maakt in principe niets uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.x2xsoft.com videotrim ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:50 schreef GeoEwoud het volgende:
Gisteren heb ik de dashcam in mijn auto 'gemonteerd'. Over het algemeen goed beeld, alleen kan hij niet zo tegen laagstaande zon.
Kwaliteit in het donker is echt goed en ik hem gelijk kunnen testen met een alcohol controle. Nu wil ik een filmpje bewerken, echter moviemaker loopt vast bij het opslaan. Weten jullie een goed gratis alternatief waarmee je filmpjes makkelijk mee kan inkorten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |