Maar je neemt toch geen camera omdat je wellicht aangereden gaat worden?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je zelf een ongeluk maakt dan haal je natuurlijk snel die camera weg he
Niet echt raar, maar lijkt een beetje 'too much'.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Jawel dat is een reden. Als iemand een ongeluk maakt en die blijft volhouden dat het niet zijn fout was of hij geeft het niet toe dan heb je bewijsmateriaal op camera. Is dat zo raar?
Da's een betere redenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:59 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb dat ding omdat ik 100.000km per jaar maak en de mongolen die ik tegen kom wil delen met de rest van de wereld
Het zal je dan ook niet redden van een ongeluk... maar het zal je wel helpen bij de verzekering. En "net niet" ongelukjes zijn natuurlijk ook leuk om op camera te hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:49 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt raar, maar lijkt een beetje 'too much'.
Je draagt toch ook niet de hele dag een helm omdat er misschien iets op je hoofd kan vallen?
Juist wel, zonder getuigen heb je vaak geen poot om op te staan. Zo'n camera is direct vrijwel sluitend bewijsmateriaal. En we hebben het hier over 50 euro, hoeveel is een gemiddelde schade bij ongeluk? Snel een paar duizend euro, dan lijkt me 50 euro een erg goede investering!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:43 schreef D. het volgende:
[..]
Maar je neemt toch geen camera omdat je wellicht aangereden gaat worden?
Ik ben toevallig een maand terug bij een ongeval betrokken geweest, maar ik had helemaal geen schade. Had achteraf wel willen zien hoe me dat precies gelukt isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:17 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Het zal je dan ook niet redden van een ongeluk... maar het zal je wel helpen bij de verzekering. En "net niet" ongelukjes zijn natuurlijk ook leuk om op camera te hebben.
Maar zoiets komt toch bijna nooit voor bedoel ik te zeggen. Vandaar dat voorbeeld over die helmquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:37 schreef Mercer het volgende:
[..]
Juist wel, zonder getuigen heb je vaak geen poot om op te staan. Zo'n camera is direct vrijwel sluitend bewijsmateriaal. En we hebben het hier over 50 euro, hoeveel is een gemiddelde schade bij ongeluk? Snel een paar duizend euro, dan lijkt me 50 euro een erg goede investering!En sowieso vind ik het gewoon leuk om te hebben, voor als je op vakantie gaat etc etc
Dat is hoornquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik had ooit nog een test filmpje gemaakt
Vraag me af hoe je in 720p krijgt dan op youtube maar ja de kwaliteit is ook niet slecht. Twee keer oranje licht gepakt zie ik nu
edit: oh moest gewoon ff wachten, nu wel 720p beschikbaar
Zoiets heb ik nu al maar met die arm erbij trilt het nogal (zie mijn filmpje)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Deze lijkt me nog beter:
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.com/Black(...)9e4d7e#ht_4522wt_927
3 dollar voor het product, 4 dollar voor shippen naar NL
Kan je filmpjes maken die gelijk goed zijn (met die van jou moet je ze eerst via de computer 180 graden draaien).
Kloptquote:Op zondag 13 februari 2011 06:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dat is hoorn![]()
Ik ga er ook maar 1 bestellen!
Zit jij in mooie auto's, of je medeweggebruikers?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef D. het volgende:
[..]
Maar zoiets komt toch bijna nooit voor bedoel ik te zeggen. Vandaar dat voorbeeld over die helmMaar dat het wel leuk is snap ik
Ik heb heel veel gefilmde beelden van onderweg, maar allemaal niet schokvrij genoeg.
Hoop dus straks wat beters te kunnen 'draaien'.
Maar voor mij is het dus voor recreatief gebruik. Mooie routes, met mooie auto's enzo
Beidequote:Op zondag 13 februari 2011 10:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Zit jij in mooie auto's, of je medeweggebruikers?
Dan doe je dat beter dan mij. Wou ook dat ik terug kon kijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben toevallig een maand terug bij een ongeval betrokken geweest, maar ik had helemaal geen schade. Had achteraf wel willen zien hoe me dat precies gelukt is
Grommmquote:Op zondag 13 februari 2011 12:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou ja echt lelijker is dat ding er ook niet op geworden
Is het niet de microfoon zelf?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:48 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn filmpjes lukken prima, alleen trilt er iets in mijn auto dat gigantisch stoort op de microfoon van de camera. Ik hoor het zelf alleen niet. Dus nu ff uitvinden of dat in de auto zelf zit, of in de camera
Je eerste filmpje had dat toch niet?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:08 schreef kikoooooo het volgende:
Het is verdomme net of ik een Honda CRX met rioolpijp rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |