Trustenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga zo eens een lapie maken en jullie verlaten....
Nighty ladies!!!
quote:
Oh ja, dat probleem heb je daar natuurlijk ten opzichte van Nederland: afstanden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]Ja he.
Naja er kan niemand langs gaan aangezien ze in Texas woont ;')
joepie!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh Ladies!
SQ: plates zijn binnen hoor
En I haz invoice TD!
verzenden duurt ongeveer 1 weekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:50 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe lang duurt het nu nog tot ik ook kan stuiteren om een TD pakje?
Ja dus ook zo met caps en spelfoutquote:Help us to thank God. psalm 117. For a child is born today. He is called NELSON AIZEYOSABOR OMOIGIAFU.2011. OH WHAT A LESSING. THANK GOD
wtf?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
krijgt net een vaag SMS-je!
[..]
Ja dus ook zo met caps en spelfout
Wat si dit nou weer voor BS?
Dat was ook mijn eerste ingeving. Negerianenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:04 schreef Puckzzz het volgende:
We hebben het mysterie al opgelost
Het is van een nigeriaanse collega van![]()
Die is dus vader geworden
Dat mocht wel wat duidelijker hihi....
Ik dacht even dat de oplichter negerts ook al hun weg naar de mobiele telefoon hadden gevonden
+1quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste ingeving. Negerianen![]()
ik heb tot nu toe 2 ramen gelapt, de plee gedaan en alle losse rommel op 1 punt verzameld. En nu ben ik het overzicht ook kwijtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Pffft, ik ben begonnen met opruimen en nu heb ik geen zin meerEn ik ben nog niet eens op een kwart....
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Net heerlijk gewandeld in het bos met den hoend. Nu ook maar es beginnen met het gepoets hier.
En ik moet boodschappen doen want mijn ouders, oom en tante, vrienden van mn ouders komen vanavond op bezoek.
Ik haat booschappen doen op een zaterdagErger ik me vooral aan de oudjes die dan zo nodig naar de supermarkt moeten terwijl ze de hele week, als anderen aan het werk zijn, de tijd hebben.
Maar eerst:
Ik vind van die belachelijke huisvrouwen die met 3 karren tegelijk het gangpad blokkeren terwijl ze aan het praten zijn over HOE GEWELDIG HUN GEZIN WEL NIET IS EN HOE GOED ALLES OP HOCKEY GAAT BLABLA toch wel iets meer om te kotsenquote:
Met hun rollator !!quote:
Waarom moet ik bij dat zinnetje denken aan 'Ze smelten de paashaas!' ?quote:
Doh, nu zit dat in m'n hoofd..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij dat zinnetje denken aan 'Ze smelten de paashaas!' ?
bedoel je who the shrek are you? Je mag m wel een keer naast mijn potje houden hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en net Essence Colour&Go #39 Lime Up! gehaald. Volgens mij lijkt die best op Ogre the Top...maar ik kan geen vergelijking maken
Ohja...die jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bedoel je who the shrek are you? Je mag m wel een keer naast mijn potje houden hoor
nope, dat is hier allemaal Jumbo gewordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand hier toevallig nog super pakketzegels over?
Show hier je nagels # 216quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bedoel je who the shrek are you? Je mag m wel een keer naast mijn potje houden hoor
Veel beter! Daan is nog wel een ouwe mopper oma, maar ze liggen tenminste gewoon lekker tegen elkaar aan te slapen enzo. Dat was eerst ondenkbaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:43 schreef Mss het volgende:
Puckzzz hoe gaat het inmiddels eigenlijk tussen Daan en Beer? In het begin ging dat toch niet zo goed?
Hihi, gekke Daanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veel beter! Daan is nog wel een ouwe mopper oma, maar ze liggen tenminste gewoon lekker tegen elkaar aan te slapen enzo. Dat was eerst ondenkbaar.
En we geven Daan nu ook maar weer dezelfde puppy behandeling als Beer om haar aan te moedigen, want mevrouw was ineens heel haar opvoeding en commando's vergeten![]()
Maar nu we haar net zo overdreven prijzen en af en toe een snoepje als ze heeft gepoept op het veld wat ze natuurlijk allang als vanzelfsprekend neemtdoet ze het veel beter.
Thnx for asking
Die groenige!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi, gekke Daan. Wel fijn om te horen dat het zo verbeterd is!
De H&M had 4 nieuwe kleurtjes, heb er 3 meegenomen. 1 is een echte SQ kleur
.
Nou nee, niet DE Crazy Piano's maar wel erop gebasseerdquote:
Oh, maar dat zal dan ook wel tof zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou nee, niet DE Crazy Piano's maar wel erop gebasseerd
deja vu, die had mn zusjequote:
deja vu, die had mn buurmeisjequote:
Die groene heb ik nu op ^^ 'Hunt me down'quote:
quote:Suzanne,
We have records that you purchased some items from a male on Ebay in November 2008. This male is responsible for stealing the items he has sold and therefore we are contacting everyone who has purchased an item since 2006.
We are happy for the items to be kept but require your date of birth and occupation so we can place you on our list of innocent buyers.
I appreciate you may be cautious of this email, if so please call me or DC 381 TALBOT on 0845 3300222 (Herts constabulary switchboard), otherwise please can you reply with the relevant details.
Many thanks in advance,
PC 2171 GOLLEDGE
HITCHIN LCU
HERTFORDSHIRE CONSTABULARY
ik zou er niet op ingaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
eBay gemaild natuurlijk want hoe komen ze aan mijn e-mailadres (gebruik ik nergens anders voor) maar ze weten mijn geboortedatum niet terwijl die ook bij eBay staat. Weird.
Dit is de tweede keer dat ze mailen, ik heb gemaild wat dan de username is van de verkoper want ik bewaar alle PayPal transactiedingenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou er niet op ingaan.
klinkt me als fishing in de oren
Die Gosh in jouw plaatje he.quote:
Stom he, dat ze die discon't hebben!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:09 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Die Gosh in jouw plaatje he.
Ik baal er zo van dat ze die niet meer hebben in de winkel xD
Ow, op google lijkt 'ie heel zilver. ^^'quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Deesz is blauw hoor :p gosh is zilvahh
probeerde van flesje een foto te maken maar dan lijkt ie idd zilver, hijs in het echt lichtblauwquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:18 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ow, op google lijkt 'ie heel zilver. ^^'
Ik las net in het andere topic dat je #65 bedoelde.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
probeerde van flesje een foto te maken maar dan lijkt ie idd zilver, hijs in het echt lichtblauw
Heel kort of alleen een beetje bijgetrimd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef Mirjam het volgende:
ik heb zojuist voor de tweede keer aller tijden mijn eigenste nagels geknipt omdat ze te lang werden, hihihi
gewoon bijgekniptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:52 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Heel kort of alleen een beetje bijgetrimd?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wou wat zeggen maar ik doe het niet
Ikeaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:11 schreef Lindytje het volgende:zit een Ikea-kastje in elkaar te bouwen, en ik vrees dat het kastje zo meteen door de kamer gaat worden gesmeten
dit klinkt echt té spannedn gewoonquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef miss--moana het volgende:
Ik voel me![]()
Ben harstikke verkouden en kijk heel erg tegen het slapen vanacht op.
Ik heb zo een idee dat het een rot nacht gaat worden.
Heb al wel wat nagellakjes klaar staan voor als ik niet kan slapen. Het is zo onhandig om dat vanacht te moeten zoeken mocht ik het nodig hebben..
Frustrated you are!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:11 schreef Lindytje het volgende:zit een Ikea-kastje in elkaar te bouwen, en ik vrees dat het kastje zo meteen door de kamer gaat worden gesmeten
Lawl nikie wil m hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik nfu oh 39 wegdoen?![]()
Hijs nog nieuw
Zo'n ladies night is zoooooooo leuk!quote:Op zondag 30 januari 2011 04:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Frustrated you are!
Heb net de tofste avond ever gehad.. Ladiesnight bij een vriendin, ik mn 2 beste vriendinnetjes meegenomen en zij had nog wat vriendinnen, collegas en zus uitgenodigd. Kwam een dame langs met allemaal sexspeeltjes en zo hadden we een hele lange ladiesnightlater in de kroeg met de harde kern op het podium "oh yes it's ladies night, and the feeling's right" zingen, iedereen kijken
zo leuk, heb 12 nieuwe vriendinnen
Hahhaha dat is niet erg hoor! Die sites checken is zooo slecht, maar wel leuk om te zien dat die nieuwe vriendin dus op jou lijktquote:Op zondag 30 januari 2011 08:09 schreef Diconnected het volgende:
Tof princess-a! Ik wil steeds je voornaam neerzettengeen idee why.
Echt hequote:
Waarschijnlijk een reactie op wat ik schreefquote:
Daarom vroeg ik het inderdaad.. Dat is toch niet gedver?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een reactie op wat ik schreef
ik zal zo m'n aceton eens ff zoekenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
dat kan je er toch zo af halen met aceton?
Echt? Niet 2 kerels die helemaal losgaan op een piano en er soms zelfs letterlijk op staan? Dat was in leeuwarden zoquote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
Ben een beetje brak...
Zo te lezen hebben de meeste een leuke avond gehad?
Ik ook maar 'Crazy Piano's' was gewoon een bandje
Nope,quote:Op zondag 30 januari 2011 15:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt? Niet 2 kerels die helemaal losgaan op een piano en er soms zelfs letterlijk op staan? Dat was in leeuwarden zo
Engels ontbijt is zooo goed tegen brakheid...ook al is het om half 4 's middagsquote:
Met zulke opmerkingen welquote:Op zondag 30 januari 2011 15:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het inderdaad.. Dat is toch niet gedver?
Ik kon er ook wel om lachen. Zeker als je erbij denkt dat er 12 giechelende melige wijven en een zootje sexspeeltjes bij aanwezig zijnquote:
Dat dus, dat is toch juist kei tofquote:Op zondag 30 januari 2011 17:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kon er ook wel om lachen. Zeker als je erbij denkt dat er 12 giechelende melige wijven en een zootje sexspeeltjes bij aanwezig zijn
YWquote:
http://www.omroepbrabant.(...)j+school+Boxtel.aspxquote:BOXTEL - Onbekenden hebben zondagmorgen met een explosief een ingang van het Jacob-Roelandslyceum aan de Grote Beemd in Boxtel opgeblazen. De glazen toegangsdeur en enkele ruiten bij de ingang zijn gesneuveld door de ontploffing.
Morgen vrij?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mwehehehe mijn school
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)j+school+Boxtel.aspx
![]()
![]()
Lekkahquote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef Puckzzz het volgende:
Voor de liefhebber:
Koken met een tajine deel 2
vanaf een tientje voor een kleintje bij de Xenos tot een hele grote voor 40 euro. IKEA heeft een gietijzeren van een tientje of drie geloof ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekkah![]()
![]()
Waar koop je zo'n ding en hoe duur?![]()
aiai...vocht ofzo? wat heb je gedaan?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:38 schreef Diconnected het volgende:
M'n knie is 4x zo dik als normaalen dit is m'n operatieknie. Voelt niet goed
Dokter?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:38 schreef Diconnected het volgende:
M'n knie is 4x zo dik als normaalen dit is m'n operatieknie. Voelt niet goed
Ja er zit allemaal vocht vast enzo, gisteravond begon het uit het niets ineens heel m'n knie te branden en sindsdien doet het verrekte veel pijnquote:Op zondag 30 januari 2011 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
aiai...vocht ofzo? wat heb je gedaan?
ik begin ook wel interesse te krijgen in zo'n unit. Slowcooking ftw! Wat een gejank trouwens op de eerste paar pagina's van dat topicquote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vanaf een tientje voor een kleintje bij de Xenos tot een hele grote voor 40 euro. IKEA heeft een gietijzeren van een tientje of drie geloof ik.
Is echt heel erg lekker eten, en zo makkelijk. Pleur het maar in dat ding en laat maar garen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte dico... Klinkt idd niet zo goed.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Jeetje meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte dico... Klinkt idd niet zo goed.dat is echt niet tof!! Hopelijk kan de politie de daders vinden!
it's the map in my mind that sends me on my way.
Oh dat lijk me zo naar!! Zo'n inbreuk op alles wat veilig en vertrouwd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte dico... Klinkt idd niet zo goed.
Sterkte
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ik voel een SHJN Ladies Night aankomen!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kon er ook wel om lachen. Zeker als je erbij denkt dat er 12 giechelende melige wijven en een zootje sexspeeltjes bij aanwezig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte dico... Klinkt idd niet zo goed.Wat naar. Sterkte!
![]()
En Dico; beterschap!
Aids.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:![]()
Sterkte Dicolijkt me heel naar als je dat alleen al krijgt, laat staan dat je het krijgt als je niet 'thuis' bent
He bah Priem! Vind het zo naar dat mensen dat gewoon doen! Blijf van andermans spullen afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte dico... Klinkt idd niet zo goed.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me comateus, het was weer een heftig nachtjeklote hersenen!
Ik hoef geen kusjes, ik ben niet zielig hoorquote:
Graag gedaan hè :p. Amsterdam vandaag, jammer dat ik weer zo'n kingezwel heb.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoef geen kusjes, ik ben niet zielig hoor
Het enige wat ik zou willen is een resolutie tegen die dromen. Want ik maak echt te veel mee in mijn slaap
Maar toch bedankt
???????quote:Op maandag 31 januari 2011 10:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Graag gedaan hè :p. Amsterdam vandaag, jammer dat ik weer zo'n kingezwel heb.
Kin gezwel, spontane ontsteking inclusief vieze pruttel zooi erin en een dikke lip.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kin gezwel, spontane ontsteking inclusief vieze pruttel zooi erin en een dikke lip.
nomquote:Op maandag 31 januari 2011 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kin gezwel, spontane ontsteking inclusief vieze pruttel zooi erin en een dikke lip.
En ik heb dat dus vakerquote:
Had ik zoiets ook niet met de Puckzzz meet ofzo?quote:
zou goed kunnen, maar dan viel jouw pus vast in het niet bij dico's kaasmashmuilquote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had ik zoiets ook niet met de Puckzzz meet ofzo?
Wquote:Op maandag 31 januari 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou goed kunnen, maar dan viel jouw pus vast in het niet bij dico's kaasmashmuil![]()
Hehehehe.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou goed kunnen, maar dan viel jouw pus vast in het niet bij dico's kaasmashmuil![]()
Pics or it didn't happen,haha! Zit hier met een half verlamde muil en tong. Leuk bezoekje gehad aan de tandartsquote:Op maandag 31 januari 2011 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niks ernstigs, gewoon een ongeluk in een tunnel, maar dan met kaas
specs!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:26 schreef princess-a het volgende:
LadieeeesZHE room! I haz it
nog niet helemaal jippie want ik moet opknappen enzo, maarr dat kan dit prinsesje heel goed zelf
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:26 schreef princess-a het volgende:
LadieeeesZHE room! I haz it
nog niet helemaal jippie want ik moet opknappen enzo, maarr dat kan dit prinsesje heel goed zelf
Eeuhm, 30m ofzo, eigen keukentje in de aansluitende kamer, wel wat scheve muren dus een beetje jammer, inbouwkast, grote markt zie ik uit mn raam! 5 minuutjes fietsen naar mn werk, 5 minuutjes naar mn beste din, vanaf de voordeur is het 2 stappen lopen naar de bus, de 3e stap is er in! 4 ramen + hele grote in de keuken. Vergeet ik iets?quote:
Ja, de badkamerspecs!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Eeuhm, 30m ofzo, eigen keukentje in de aansluitende kamer, wel wat scheve muren dus een beetje jammer, inbouwkast, grote markt zie ik uit mn raam! 5 minuutjes fietsen naar mn werk, 5 minuutjes naar mn beste din, vanaf de voordeur is het 2 stappen lopen naar de bus, de 3e stap is er in! 4 ramen + hele grote in de keuken. Vergeet ik iets?
Heb ik nog niet gezien! Erg eigenlijk maar ben nu onderweg ernaar toequote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien! Erg eigenlijk maar ben nu onderweg ernaar toe
Krentenbaardquote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had ik zoiets ook niet met de Puckzzz meet ofzo?
Oh wat fijn voor je!!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Eeuhm, 30m ofzo, eigen keukentje in de aansluitende kamer, wel wat scheve muren dus een beetje jammer, inbouwkast, grote markt zie ik uit mn raam! 5 minuutjes fietsen naar mn werk, 5 minuutjes naar mn beste din, vanaf de voordeur is het 2 stappen lopen naar de bus, de 3e stap is er in! 4 ramen + hele grote in de keuken. Vergeet ik iets?
Mjah, nu is het dus weer full on explosiefquote:Op maandag 31 januari 2011 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Krentenbaardmaar toen viel het alweer wat mee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, nu is het dus weer full on explosiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pus
disclaimer
Yes I haz! Een hele vette ook nogquote:Op maandag 31 januari 2011 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, hou ons op de hoogte!
Heb jij ook stage in Grun?
Als je gaat quoten doen ze het welquote:Op maandag 31 januari 2011 13:51 schreef kieskleurig het volgende:
Princess-a super dat je de kamer hebt
Delta sterkte met je migraine
En ik ben denk ik heel blij dat spoilers het mobiel niet doen!
Hoeveel ziektes heb je nu officieel? Kun je al voor het Guinness Book?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
DC en SQ de TD lakjes zijn binnen
Verder terug uit t ziekenhuis, ze hebben een nieuwe ziekte gevonden, maar aangezien ik niets meer onthou ben ik nu alweer vergeten hoe t heet![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
DC en SQ de TD lakjes zijn binnen
Verder terug uit t ziekenhuis, ze hebben een nieuwe ziekte gevonden, maar aangezien ik niets meer onthou ben ik nu alweer vergeten hoe t heet![]()
Tot nu toe 2 officieel en 1 reumading wat ze nog onderzoeken en die stof in mijn bloed die ze nog niet kunnen plaatsenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoeveel ziektes heb je nu officieel? Kun je al voor het Guinness Book?
Nee serieus, wat klote...
lawlquote:Op maandag 31 januari 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega wilde graag een nagellak van CND maar had bedacht dat het goedkoper was om die een keer met mij mee te bestellen. Dat klopte. Dus ik bestel die lak, geef het zojuist aan haar, vraagt ze wat ik van haar krijg.
Ik zeg: ¤ 4,90.
Zij: VIER NEGENTIG??
Ik: ja, inclusief verzendkosten wel
Zij: Oh huh, verzendkosten?
Ze ging er dus van uit dat ik "toch wel bestelde" en dat ze daarom geen verzendkosten hoefde te betalen
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tot nu toe 2 officieel en 1 reumading wat ze nog onderzoeken en die stof in mijn bloed die ze nog niet kunnen plaatsen
Het is raar.... wat er vandaag verteld werd was niet leuk, maar ik ben ergens wel weer opgelucht dat zoveel klachten dan verklaarbaar zijn en dat ik weet waar ik aan toen ben, het kan niet beter worden en alleen maar erger, maar het heeft nu wel een naampje zeg maar ..
dIE ZILVEREN MOOIE DUOCHROME EN DE BLAUWE GLITTAAAHquote:Op maandag 31 januari 2011 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lawl
maaruuhm .. TD ligt hier voor mij! Welke lakjes waren voor jou? Want als ik ze zo zie liggen wil ik ze eigenlijk allemaal wel houdenik heb geen idee meer welke ik nou voor mezelf besteld had behalve de KP glitter lakjes
JAOWKAY IK JAT ZE HEUS NIET HOOR JE HOEFT NIET ZO TE SCREEUWE!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dIE ZILVEREN MOOIE DUOCHROME EN DE BLAUWE GLITTAAAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja deze gaat nooit meer weg, de andere 2 trouwens ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
maar het is dus ongeneeslijk Sharaan?
Ja meestal wel, alleen als ze weer dingen als leukemie testen enzo dan lukt het mij niet om dr thuis te houden maar ik ga liever alleen want als ik elke keer dat hoofd van mamma zie als ze dingen vertellen die niet goed gaan of nooit meer goed zullen komen en erger worden dan breekt mijn hartquote:Op maandag 31 januari 2011 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ben je altijd alleen naar het ziekenhuis?
Dus je gaat er niet dood van maar je wil er wel dood van?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja deze gaat nooit meer weg, de andere 2 trouwens ook niet
ik ga er iig niet dood aan:
doordat de ene persoon er na verloop van tijd, met wat kleine aanpassingen, goed meer om kan gaan, terwijl een ander zijn hele leven vergald ziet worden. De ziekte op zichzelf is niet levensbedreigend en ook de algemene levensverwachting wordt er niet nadelig door beīnvloed. Wel kan de levenskwaliteit door aard van de klachten ernstig aangetast worden.
op slechte dagen wel ja, dat heb ik nu soms alquote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je gaat er niet dood van maar je wil er wel dood van?
Ja dat snap ikquote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja meestal wel, alleen als ze weer dingen als leukemie testen enzo dan lukt het mij niet om dr thuis te houden maar ik ga liever alleen want als ik elke keer dat hoofd van mamma zie als ze dingen vertellen die niet goed gaan of nooit meer goed zullen komen en erger worden dan breekt mijn hart
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
op slechte dagen wel ja, dat heb ik nu soms alen dan niet omdat het leven kut is ofzo, maar wel omdat de pijn dan ondragelijk is, omdat dit nog in combinatie is met de rest ...
waarom heb ik een vet lelijk lakje besteld?
houston we have a purplequote:Op maandag 31 januari 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]en dan niet weten waar je aan lijdt!
Welke?
ik vind hem in t potje niet zo heel boeiend, maar ik moet em nog lakkenquote:
het schijnen wel een soort sheer jellies te zijn...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind hem in t potje niet zo heel boeiend, maar ik moet em nog lakken
Ik ben misschien gewoon ff in een zeurbui nu
Neequote:Op maandag 31 januari 2011 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
weer iemand die vindt dat ik nagelstyliste moet worden. As if! Zie je het al voor je?
Ja, and it doesn't look pretty.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
weer iemand die vindt dat ik nagelstyliste moet worden. As if! Zie je het al voor je?
Die zijn gestrand door een krakkemikkig lijfquote:Op maandag 31 januari 2011 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
hoe staat het eigenlijk met jouw nagelstylistenaspiraties Bubs?
kneusjes hierquote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die zijn gestrand door een krakkemikkig lijf
quote:schaamlipcorrectie
SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult !
www.accz.nl/schaamlipcorrectie
WAAROM HEB JE MIJ NIETS GEZEGD DAT ER NIEUWE ZIIIHIIIIJNquote:Op maandag 31 januari 2011 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEE DAT ZIJN OUWE! You don't need!
Die zijn heul niet nieuw!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAAROM HEB JE MIJ NIETS GEZEGD DAT ER NIEUWE ZIIIHIIIIJN
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
i haz found real piczur van Demelza
[ afbeelding ]
IK MOET HARD LACHEN EN DAT DOET ZEER AAN MIJN HOOFD.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
i haz found real piczur van Demelza
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
IK MOET HARD LACHEN EN DAT DOET ZEER AAN MIJN HOOFD.
turkse pizzaquote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Altijd als ik een migraine-aanval heb gehad heb ik zin in vette dingen. Zoals turkse pizza, mcdonalds, friet, shoarma
alles is lekker met knoflooksaus!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:31 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb hier wel turkse pide liggen maar dat is anders. ANDERS.
Lekker uit je bek stinkenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alles is lekker met knoflooksaus!
morgen ... voel je het al soppen?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
sharaantje wanneer gaan onze sopperds op reis?
glibber!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
morgen ... voel je het al soppen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.supersizedmeal(...)ds_Largest_Hamburger hamburger anyone?
zomgquote:The URL you requested is blocked by the Internet Access Policies for your site.
Reason: The website "http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0903/quadruple-bypass-burger-bong-demotivational-poster-1237485653.jpg" is filtered under the denied category "Tasteless".
Username:
Group:
Papa wilde nasi eten, maar die had hij open en bloot laten staan sinds gisteren dus was uitgedroogd. Mama weggegooid maar nu is hij boos en over de zeik want hij wilde nasiquote:
Handig van hemquote:Op maandag 31 januari 2011 17:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Papa wilde nasi eten, maar die had hij open en bloot laten staan sinds gisteren dus was uitgedroogd. Mama weggegooid maar nu is hij boos en over de zeik want hij wilde nasi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |