Trustenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga zo eens een lapie maken en jullie verlaten....
Nighty ladies!!!
quote:
Oh ja, dat probleem heb je daar natuurlijk ten opzichte van Nederland: afstanden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]Ja he.
Naja er kan niemand langs gaan aangezien ze in Texas woont ;')
joepie!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh Ladies!
SQ: plates zijn binnen hoor
En I haz invoice TD!
verzenden duurt ongeveer 1 weekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:50 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe lang duurt het nu nog tot ik ook kan stuiteren om een TD pakje?
Ja dus ook zo met caps en spelfoutquote:Help us to thank God. psalm 117. For a child is born today. He is called NELSON AIZEYOSABOR OMOIGIAFU.2011. OH WHAT A LESSING. THANK GOD
wtf?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
krijgt net een vaag SMS-je!
[..]
Ja dus ook zo met caps en spelfout
Wat si dit nou weer voor BS?
Dat was ook mijn eerste ingeving. Negerianenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:04 schreef Puckzzz het volgende:
We hebben het mysterie al opgelost
Het is van een nigeriaanse collega van![]()
Die is dus vader geworden
Dat mocht wel wat duidelijker hihi....
Ik dacht even dat de oplichter negerts ook al hun weg naar de mobiele telefoon hadden gevonden
+1quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste ingeving. Negerianen![]()
ik heb tot nu toe 2 ramen gelapt, de plee gedaan en alle losse rommel op 1 punt verzameld. En nu ben ik het overzicht ook kwijtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Pffft, ik ben begonnen met opruimen en nu heb ik geen zin meerEn ik ben nog niet eens op een kwart....
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Net heerlijk gewandeld in het bos met den hoend. Nu ook maar es beginnen met het gepoets hier.
En ik moet boodschappen doen want mijn ouders, oom en tante, vrienden van mn ouders komen vanavond op bezoek.
Ik haat booschappen doen op een zaterdagErger ik me vooral aan de oudjes die dan zo nodig naar de supermarkt moeten terwijl ze de hele week, als anderen aan het werk zijn, de tijd hebben.
Maar eerst:
Ik vind van die belachelijke huisvrouwen die met 3 karren tegelijk het gangpad blokkeren terwijl ze aan het praten zijn over HOE GEWELDIG HUN GEZIN WEL NIET IS EN HOE GOED ALLES OP HOCKEY GAAT BLABLA toch wel iets meer om te kotsenquote:
Met hun rollator !!quote:
Waarom moet ik bij dat zinnetje denken aan 'Ze smelten de paashaas!' ?quote:
Doh, nu zit dat in m'n hoofd..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij dat zinnetje denken aan 'Ze smelten de paashaas!' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |