Dan kunnen we het beter nu afspreken.quote:
dan is het bij deze afgesproken..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kunnen we het beter nu afspreken.Als ik er aan vast zit kruip ik er ook niet zo onder uit als vorige jaar.
Ik zie t nu ja. Ik wist niet dat ik er alweer zoveel had!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt hebt er 42, ik ook. Nu heb ik er weer 43.
Mja all1 met jou is niet genoeg. Vorige keer had ik zelf een topic geopend over de meet bij mij ed. Bewust dat ik het zou doorzetten en er niet meer onderuit kon.quote:
er zijn vast meer die wel mee willen doen natuurlijk...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja all1 met jou is niet genoeg. Vorige keer had ik zelf een topic geopend over de meet bij mij ed. Bewust dat ik het zou doorzetten en er niet meer onderuit kon.
Herinner t me komende week ff. Grote kans dat ik dan weer zo een topic open als de 1e keer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er zijn vast meer die wel mee willen doen natuurlijk...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:06 schreef Flappekz het volgende:
Ik kom niet hoor! Ik ben veel te verlegen voor dit soort dingen....
dat hebben we gemerkt vorige keerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:06 schreef Flappekz het volgende:
Ik kom niet hoor! Ik ben veel te verlegen voor dit soort dingen....
ik zal het proberen niet te vergeten..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Herinner t me komende week ff. Grote kans dat ik dan weer zo een topic open als de 1e keer.
ik vond je idd al zo rustigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Psies. Ik was diegene die zo stil in het hoekje zat
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal het proberen niet te vergeten..
rompompyro zal ook wel komen.. evenals The Hovv..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nico zal ook wel komen. Tenminste dat hoop ik. Ik heb al niets meer vernomen van hem sinds zn slip up mbt het aankopen van een speler voor mij.
Hovv en OutPoes hebben een bijzondere band....hij moet wel!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
rompompyro zal ook wel komen.. evenals The Hovv..
Dat zei ik idd net ook. Afgelopen keer dat ik het opperde reageerde hij ook meteen dat ie wilde langs komen en Rob vroeg er een tijdje terug ook al naar dus ook dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
rompompyro zal ook wel komen.. evenals The Hovv..
Kijk eens goed naar die foto van RPP. Ook hij heeft een speciale relatie met Wodan als ik Wodan zo zie kijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hovv en OutPoes hebben een bijzondere band....hij moet wel!
dan zijn we al weer met aardig wat.. Flap, Hofke, RPP, Nico, GotC (of toch niet?), Koek, Gijs_T, moi en natuurlijk onze gastheer Possie..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hovv en OutPoes hebben een bijzondere band....hij moet wel!
Vergeet Gijs_ en koek niet!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan zijn we al weer met aardig wat.. Flap, Hofke, RPP, Nico, GotC (of toch niet?), moi en natuurlijk onze gastheer Possie..
consider it donequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan edit me er maar eens snel tussen...
De hond ja?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm. Er wilt hier iemand dat ik naar bed ga...
nog 1 keertje..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm. Er wilt hier iemand dat ik naar bed ga...
Dus dan ben je verplicht om mee te komen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jullie kunnen haar niet aan als ik er niet bij ben
je bedoeld dat jij het niet aankunt als ze zich in zulk aangenaam mannelijk gezelschap bevindt..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jullie kunnen haar niet aan als ik er niet bij ben
Ik ben niet bang voor een paar nerds die een computerspelletje spelen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bedoeld dat jij het niet aankunt als ze zich in zulk aangenaam mannelijk gezelschap bevindt..
je bent een interessant gespreksonderwerpquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef GotC het volgende:
Ik zag m'n naam een aantal keer voorbij komen, dus ik denk, effe kijken
Hehehehe als je je naam voorbij ziet komen hoef je toch niet meer te kijken want dan heb je t al gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef GotC het volgende:
Ik zag m'n naam een aantal keer voorbij komen, dus ik denk, effe kijken
Maar dan mag ik toch nog wel even meelezen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe als je je naam voorbij ziet komen hoef je toch niet meer te kijken want dan heb je t al gezien.
Ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar dan mag ik toch nog wel even meelezen?
Die humor heeft ze duidelijk niet van mij....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!![]()
Ik vond t all1 wel humor zoals je t schreef.
Humor? Ik voel me aangesproken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die humor heeft ze duidelijk niet van mij....
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wat voor humor heeft ze dan van jou?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen, vrees ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat voor humor heeft ze dan van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |