Noordkaap is een matige omgeving voor je pinkeltjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zou liever de knecht van zorro worden op de noord-kaap
werk ze en goed weekeinde. ga ff douchen, beetje laat al.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik MOET nog een paar uurtjes werken![]()
Verder niets gepland
Is het een leuk meiske? Doe eens pics, dan hebben we hier weer wat te roddelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik krijg over een half uur een meiske over de vloer. gaan we ons gezellig vergapen aan de winkelende hebberds, altijd een leuk schouwspel. daarna ff wat knagen in de stad jeweettog en vanavond is nog open, zeg maar dus datdatdus.
haha, die vleesboom van me zal het er koud krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noordkaap is een matige omgeving voor je pinkeltje
Veel plezier, ook namens de gehele SCquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
werk ze en goed weekeinde. ga ff douchen, beetje laat al.
we tweeten (whtthfck dat dan ook wezeuh mag). spreek je oudje
filmpje geeft remlof later wel een linkje van in deze soap en dan kom ik later wel weer keihard janken om al het onrecht dat me is aangedaan boehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is het een leuk meiske? Doe eens pics, dan hebben we hier weer wat te roddelen
doe maar een derde, meer hoeft nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Veel plezier, ook namens de gehele SC
Ik hoorde het ook. Ik had gister al zo'n vermoeden dat de politie zich terugtrok van plekken waar camera's waren om buiten beeld huis te houden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:16 schreef hondjes het volgende:
Politie schiet alle politieke gevangenen dood...shit
Waar haal je dat nieuws vandaan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:16 schreef hondjes het volgende:
Politie schiet alle politieke gevangenen dood...shit
Dan mag je haar vast wel zoenenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:58 schreef remlof het volgende:
Best leuk congres. En Mei Li is net verkozen in het presidium van de PvdA.
Zie de link boven.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar haal je dat nieuws vandaan?
Ik geloof het nog niet direct
is al bevestigd Teun, ook 2 mummie`s zijn vannacht uit het museum gestolenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar haal je dat nieuws vandaan?
Ik geloof het nog niet direct
nee berichten zeggen ongeveer 50 gevangenenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ALLE politieke gevangenen? Dat zijn er, vermoed ik, tientallen, zo niet honderden
Olé!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:19 schreef hondjes het volgende:
Gadverdamme..
Koop een kip in de supermarkt, ga hem even wassen, voordat ik hem wil kruiden wat blijkt...
Zit zijn kop er nog aan, flikker hem gelijk in de gootsteen.
Gillen, meneer komt eraan, die heeft nu zijn kop eraf gesneden...
Je verkoopt toch geen kip met kop eraan...Spanje
Ik zou me ook rotschrikkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:19 schreef hondjes het volgende:
Gadverdamme..
Koop een kip in de supermarkt, ga hem even wassen, voordat ik hem wil kruiden wat blijkt...
wees blij dat ie niet meer toktequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:19 schreef hondjes het volgende:
Gadverdamme..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |