Ja, als je het op die manier bekijkt kan ik me wel voorstellen dat je daar achteraf blij om was.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik was blij dat ie het zo had gezegd want daardoor was er iemand bij me en was ik niet afhankelijk van de wekker (die ik wel had gezet maar waar ik dus doorheen ben geslapen, ik ben zowat wakker geslagen).
Ik kan me niet voorstellen dat je voor je plezier 45 kg woog, dus zal je het wel niet zo erg vinden dat je nu geen last meer hebt van ondergewichtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:23 schreef Marrije het volgende:
Ja, 'wat' ondergewicht. Geloof me, daar heb ik nu geen last meer van
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:37 schreef remlof het volgende:
Zo, dit was een interessante dag, Groningen is ook leuk om met een arnhemse vriend te stappen
En het PvdA-congres was ook heel erg de moeite waard, met geweldige speech van Cohen:
slaap lekker marrijequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:26 schreef Marrije het volgende:
Tis alweer laat, ik duik zo mn bed maar eens in.
Welterusten!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:26 schreef Marrije het volgende:
Tis alweer laat, ik duik zo mn bed maar eens in.
Welterusten!
Jaquote:
hahahahhaa is niet eens zo een gek ideequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
M'n vriend en ik kwamen tot de conclusie dat de PvdA met een Job Cohen theeservies moet komen en dat dan gratis aanbieden aan alle buurthuizen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
M'n vriend en ik kwamen tot de conclusie dat de PvdA met een Job Cohen theeservies moet komen en dat dan gratis aanbieden aan alle buurthuizen
Waar jij maar gelukkig van wordt, soesje!quote:
ach mera tochquote:Op zondag 30 januari 2011 00:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oma begraven. Wat is zo'n dag slopend
Wat een mooie onwerkelijke film was dat.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:23 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik ga de tv tip van Coos bekijken op ned.2
wens iedereen voor straks slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |