abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92068859
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 10:17 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Schoenen zijn de deurmat van die ziel. Ofzo. Anywho, lelijke schoenen zijn een afknapper. Dat verhaal is irrelevant als het er niet uit ziet. Een chick op gympies moet echt heel veel recht lullen wil het nog wat worden..
Dan maak je die persoon later subtiel duidelijk dat je de schoenen niet zo leuk vindt. Big deal zeg, als je daarop iemand afvalt zegt dat meer over jou dan over de drager van de schoenen.
pi_92070783
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuk verhaal.

Mijn ergste date was een meisje dat vooraf seks had beloofd, maar haar afspraak niet nakwam. Het bleef bij zoenen.
Wat een kutwijf!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_92070958
ik moest lachen :D
pi_92071029
Bonnen op een date gebruiken, das wel foute boel :D
pi_92072679
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 10:14 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Iemand beoordelen op zijn schoenen :'). Dan ben je pas een kneus. Er kan een hele persoonlijkheid achter die schoenen zitten, maar nee het is een kneus omdat die verrotte Nikies draagt :').
Ag geloof me, die persoonlijkheid was ook verrot :). Bovendien hoort een fatsoenlijke kerel te weten dat je er een beetje net uit moet zien.
pi_92072769
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 10:29 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Dan maak je die persoon later subtiel duidelijk dat je de schoenen niet zo leuk vindt. Big deal zeg, als je daarop iemand afvalt zegt dat meer over jou dan over de drager van de schoenen.
Zelfs dat hielp niet. Ik heb er eerlijke opmerkingen over gemaakt, maar nee hoor, de volgende keer kwamdie weer net zo hard aanzetten op die verrotte nikies :') (zei toen al genoeg over zijn egoisme) Duidelijk een afknapper dus. Zegt genoeg over de persoon dus ik vind schoenen wel een aardig belangrijk detail! ;)
pi_92073029
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:53 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Zelfs dat hielp niet. Ik heb er eerlijke opmerkingen over gemaakt, maar nee hoor, de volgende keer kwamdie weer net zo hard aanzetten op die verrotte nikies :') (zei toen al genoeg over zijn egoisme) Duidelijk een afknapper dus. Zegt genoeg over de persoon dus ik vind schoenen wel een aardig belangrijk detail! ;)
Relatie: Vrijgezel

Figures :')
  zondag 30 januari 2011 @ 13:00:54 #133
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_92073034
quote:

[..]

Misschien was hij wel van mening dat hij gewoon zichzelf moest kunnen zijn. Met verrotte gympies en alles.
pi_92073814
quote:

[..]

Het is pas egoïstisch om per sé te verlangen dat hij wat met jouw opmerkingen doet. Kijk je kan het aankaarten maar het is zijn goed recht om daar niks mee te doen. Dit zegt mij eerder genoeg over jou dan over hem. Bovendien "moet" je er helemaal niet netjes uitzien.
pi_92079038
TS zeikt vind ik.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92079585
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Beach het volgende:
TS zeikt vind ik.
Dat zou ik niet willen zeggen. Ik denk wel dat ze door haar opvoeding (naar ik begrijp is ze islamitisch opgevoed) een bepaald beeld heeft van man-vrouw verhoudingen welke niet echt westers is te noemen. Zoals ik uit dit top-ic maar ook uit andere topics van haar begrijp wil ze echter wel bij voorkeur een date (en later mogelijk relatie) met een nederlandse man. Dan zal ze denk ik wel een deel van haar islamitische denkbeelden over een man-vrouw relatie moeten laten varen. Ik zeg daarmee niet dat ze alles overboord moet gooien. Maar zoals ik eerder ook al heb gezegd zijn bepaalde dingen uit die cultuur een beetje achterhaald.
pi_92079888
Ik vind het wel netjes als een man aanbied om te betalen op de 1e date als je ergens gaat eten ofzo. Maar ik zou het meer appreciëren als de vrouw zegt dat ze wel bereid is om ook de helft te betalen.

Later kun je natuurlijk gewoon zeggen van de ene keer betaal ik wel en de andere keer betaald de andere.
pi_92080419
quote:
Zegt genoeg over de persoon dus ik vind schoenen wel een aardig belangrijk detail! ;)
Ik geef werkelijk geen ene moer om mijn schoenen. Zal best dat in het verleden meiden daarop afgeknapt zijn, maar ik had ze hard uitgelachen als ze mij verteld hadden dat ik de verkeerde schoenen aan had.
pi_92081930
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:30 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Dat zou ik niet willen zeggen. Ik denk wel dat ze door haar opvoeding (naar ik begrijp is ze islamitisch opgevoed) een bepaald beeld heeft van man-vrouw verhoudingen welke niet echt westers is te noemen. Zoals ik uit dit top-ic maar ook uit andere topics van haar begrijp wil ze echter wel bij voorkeur een date (en later mogelijk relatie) met een nederlandse man. Dan zal ze denk ik wel een deel van haar islamitische denkbeelden over een man-vrouw relatie moeten laten varen. Ik zeg daarmee niet dat ze alles overboord moet gooien. Maar zoals ik eerder ook al heb gezegd zijn bepaalde dingen uit die cultuur een beetje achterhaald.
Mijn excuses. Met die achtergrond is het wat meer verklaarbaar ja (wat het nog niet goedpraat).
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92087296
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 15:43 schreef Blobje het volgende:

[..]

Doe maar! Kort en pittig! Misschien rood? ^O^ Dan heb je in ieder geval geen dates meer en krijgen we ook niet van die onzinnige topics! ;)
zo'n kapsel als rihanna.. niet leuk? -O-
pi_92087427
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:53 schreef mjb44 het volgende:
En ik kreeg helemaal geen reactie van Prodent_tandpasta :'(

Ze valt op Nederlandse mannen
Je bent vast een leuke kerel, no offence, maar je bent te oud. :)
pi_92087530
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:11 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik heb zoiets van ik leef simpel kunnen ze het niet accepteren boeiend
Heb een bomberjas van 10 euro van de zeeman puur om het feit dat ik het zonde van me geld vind en ze toch snel stuk heb.
Merkleding hmm nee heb alleen adidas trainings broeken en nike schoenen,maar me broeken enz komen gewoon voor een prikje bij de takko weg.
Ga ik op stap of weg heb ik wel een nette leren jas en nette schoenen
Werkloos ja ,maar kan hier weinig aan doen ,maar de meeste haken dan al af.
Heb zoiets van ben zoals ik ben hoef geen nieuw spul of dure dingen kunnen ze het niet accepteren dan gaan ze maar lekker weg
het gaat niet alleen maar om materialistische dingen en popie jopie er bij lopen.
Zal bij een date ook niet naar een dure tent gaan of de bios ,wil wel maar financieel niet mogelijk
Je hebt gelijk!!!!!! Blijf zoals je bent zolang jij je daar goed bij voelt ^O^ Ik struikelde vooral over zijn mentaliteit, ook al deed het verhaal vermoeden dat het ergens anders om ging.

:)
pi_92087677
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:35 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Je ouders vinden het niet oke dat je met Nederlanders date?
Nee

quote:
Ben jij islamitisch dan.
ja

quote:
Je weet niet eens hoe erg het kan zij ts Ik heb wel eens met een fokster gedate die zo gek was als een deur
Ja? :D Vertel!
pi_92087799
quote:

[..]

Ha lotgenoot!
  zondag 30 januari 2011 @ 18:16:28 #145
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92087877
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind het wel netjes als een man aanbied om te betalen op de 1e date als je ergens gaat eten ofzo. Maar ik zou het meer appreciëren als de vrouw zegt dat ze wel bereid is om ook de helft te betalen.

Later kun je natuurlijk gewoon zeggen van de ene keer betaal ik wel en de andere keer betaald de andere.
Ik laat de vrouw de eerste keer betalen, als ze dat niet wilt komt er geen tweede date
pi_92088603
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Je bent vast een leuke kerel, no offence, maar je bent te oud. :)
Nou zeg -O- . Ik zeg toch ook niet dat ik jou te jong vind? Ik doe niet aan leeftijdsdiscriminatie :)

Maar waarom vinden je ouders het niet goed dat je date met nederlanders?.
pi_92089895
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Nou zeg -O- . Ik zeg toch ook niet dat ik jou te jong vind? Ik doe niet aan leeftijdsdiscriminatie :)

Maar waarom vinden je ouders het niet goed dat je date met nederlanders?.
Ik weet dat jij niet aan leeftijddiscriminatie doet,maar; jij bent dan ook geen voorbeeld voor mij. Anyhoe, over mijn ouders, wordt een lang ethisch verhaal. Sure you wonna here it??
pi_92090021
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik weet dat jij niet aan leeftijddiscriminatie doet,maar; jij bent dan ook geen voorbeeld voor mij. Anyhoe, over mijn ouders, wordt een lang ethisch verhaal. Sure you wonna here it??
Ja hoor. Vind dat soort dingen wel interesant.
pi_92090125
p.s. kan zijn dat ik wat langzaam regaeer komend uur. Kijk nu namelijk ook naar studio sport. Met de laptop binnen handbereik. Maar ja kan maar 1 ding tegelijk. Ben man he :)
pi_92090143
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Ja hoor. Vind dat soort dingen wel interesant.
Verkapte oh misschien haal ik er zo nog een date uit post :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')