Ik wil best een met je uit hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Dat is in mijn geval een handicap te noemen want, ze vallen niet voor mij.
En ik kan maar niet begrijpen waarom het mij nog niet gelukt is er één te strikken (gniffel)
Mijn ervaring is nog altijd hetzelfde (4x poging gewaagd): man flirt, ik toon initiatief en na een aantal dagen blijft contact van zijn kant uit. En ALTIJD zoeken ze pas na een aantal weken weer contact op. Op de een of andere manier heeft dat passief doen een destructief effect op mijn gevoelens voor zo iemand.
Ik weet zeker dat ik niet te hoog grijp, in tegendeel. Ik snap alleen niet waarom er niemand is die er écht voor gaat.
Ik kan moeilijk aan jullie vragen wat ik moet doen hea
(maar ik doe het toch)
Ik ben 1.90quote:Op maandag 3 januari 2011 19:34 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
dat was ik inderdaad, maar zó mooi ben ik niet. ik zie er normaal uit. bovendien ben ik klein....(1.60)
shit ik ben 36. Maar voor mij geen probleem hoor. Ik doe niet aan leeftijdsdiscriminatiequote:Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
24.... Nooit eerder een vriend gehad. Is dat vreemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Dit is de eerste keer dat ik flirt.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef YumSum het volgende:
Mooi zo, TS. Wil je voortaan al jouw flirtpogingen apart een topic over maken?
Ik heb haar topic net gelezen gezien dat ze Marokaans is. Als het echt klikt krijg ik leuke schoonfamilie. Marokaanse mensen zijn altijd heel behulpzaam:quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef YumSum het volgende:
Oeh, spannend.
Nu wachten op haar reactie.
Je krijgt ongetwijfeld alvast bonuspunten voor het verkeerd spellen van hun afkomst, dat toont interesse!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:24 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Ik heb haar topic net gelezen gezien dat ze Marokaans is. Als het echt klikt krijg ik leuke schoonfamilie. Marokaanse mensen zijn altijd heel behulpzaam:
Marokkanen zijn het beghulpzaamste volk ter wereld
Dat is een leuke binnenkomer op en verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |