abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 januari 2011 @ 16:30:44 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92043783
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 15:44 schreef Eclaire84 het volgende:
Sowieso, daten met een bouwvakker. :')
Precies. En dan ook nog met een bomberjack en nike air max, als dat de vijver is waarin je vist kun je dit soort acties ook verwachten.

Misschien moet TS gewoon met normale mannen daten, laat Sjonnie maar lekker zijn kortingsbonnen voor Anita halen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_92044238
Haha ik moest lachen om dit verhaal.
pi_92044378
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 15:04 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

ze dacht dat het echt wel zou klikken omdat ik doorgaands niet op uiterlijk selecteer en hij heel erg 'lief' is. :|W
Leuk zo'n vriendin. Oh je let niet op uiterlijk, dan weet ik nog wel een leuke jongen voor je _O-
pi_92044634
Tjah. Ik vind dat TS wel overtrokken reageert op het feit dat die kerel geen merk kleding aan had en dan deze date beschrijft als horror date (hoe oppervlakkig ben je), maar dat heel couponroute gebeuren was inderdaad ook weer not done op een "romatische" date (dus die ergernis snap ik wel, ik vind het echter nog steeds geen horror).

Voor mij zou het dan weer iets ander geweest zijn moest het gewoon een vriend zijn waarin er geen sprake is van romantische interesse, die mag voor mijn part in een carebear pak rondlopen en om eten smeken en met bonnetjes in de weer zijn, kan ik nog lachen ook :P

Ps: ik betaal altijd mijn deel op een date (of ik trakteer op de ene date en hij op de andere), ik hou van gelijkwaardigheid.
pi_92044721
En ik kreeg helemaal geen reactie van Prodent_tandpasta :'(

Ze valt op Nederlandse mannen
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:01:06 #106
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92045028
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:51 schreef Musyn het volgende:
Tjah. Ik vind dat TS wel overtrokken reageert op het feit dat die kerel geen merk kleding aan had
Niemand vraagt om merkkleding, maar leuke mannen op nike air max die bomberjacks dragen bestaan gewoon niet. Serieus, geen uitzondering.
pi_92045192
Hangt er vanaf wat jouw eigen stijl en smaak is natuurlijk ;P. Nee ik val ook niet op bomberjacks, maar wtf is er mis met niet merk nike schoenen of een of ander horloge (wat wel een afknapper voor haar was en een van de factoren dat ze het een horror date noemde)? Ik krijg het idee dt ze die vent niks vond omdat de kleding geen bekend merk had, niet om het uiterlijk van de kleding zelf, maw, hij moet geld hebben zodat zij het prinsesje kan zijn. Dat is het beeld dat ik krijg van de OP.

Ik heb het gevoel dat ik anders iets mis hier, want ik heb geen idee waarom het een horrordate is omdat die met coupons en niet merk kleding in de weer was. Bij horrordate denk ik dan al eerder aan een of andere pyromaan of iemand die dingen gaat jatten of me wil verkrachten ofz

[ Bericht 27% gewijzigd door Musyn op 29-01-2011 17:13:35 ]
pi_92045463
Ik heb zoiets van ik leef simpel kunnen ze het niet accepteren boeiend
Heb een bomberjas van 10 euro van de zeeman puur om het feit dat ik het zonde van me geld vind en ze toch snel stuk heb.
Merkleding hmm nee heb alleen adidas trainings broeken en nike schoenen,maar me broeken enz komen gewoon voor een prikje bij de takko weg.
Ga ik op stap of weg heb ik wel een nette leren jas en nette schoenen
Werkloos ja ,maar kan hier weinig aan doen ,maar de meeste haken dan al af.
Heb zoiets van ben zoals ik ben hoef geen nieuw spul of dure dingen kunnen ze het niet accepteren dan gaan ze maar lekker weg
het gaat niet alleen maar om materialistische dingen en popie jopie er bij lopen.
Zal bij een date ook niet naar een dure tent gaan of de bios ,wil wel maar financieel niet mogelijk
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:11:50 #109
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_92045476
Dat verhaal. :')
TS :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 15:43 schreef Blobje het volgende:

[..]

Doe maar! Kort en pittig! Misschien rood? ^O^ Dan heb je in ieder geval geen dates meer en krijgen we ook niet van die onzinnige topics! ;)
En dat. :')
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:11:52 #110
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92045477
Horrordate is natuurlijk eufemistisch, maar daar moet je even doorheen kijken.

De manier van kleden/schoenenkeuze zegt heel veel over hoe iemand in het leven staat. Ik begrijp best dat je afknapt als iemand van 27 van die billige nikes draagt, inclusief een bomberjack. Dan móet je wel een totale debiel zijn.

Tenzij TS zelf ook een tokkie is, dan matcht het prima.
pi_92045737
Is 33 kale kop draagt ook een bomberjack trainings broek en nikes ,waarom omdat dit lekker zit en ik altijd met van alles bezig ben en dan is dat het makkelijkst om aan te hebben.
Kunnen ze dat niet accepteren jammer dan ,dan denken ze maar dat een debiel ben
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:18:20 #112
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92045770
Dat denkt iedereen dan ook. Geen probleem verder hoor, ik kan er niet mee zitten.
pi_92045804
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:11 schreef Silenus het volgende:
Horrordate is natuurlijk eufemistisch, maar daar moet je even doorheen kijken.

De manier van kleden/schoenenkeuze zegt heel veel over hoe iemand in het leven staat. Ik begrijp best dat je afknapt als iemand van 27 van die billige nikes draagt, inclusief een bomberjack. Dan móet je wel een totale debiel zijn.

Tenzij TS zelf ook een tokkie is, dan matcht het prima.
Daar ga ik met je akkoord mee,maar ik heb net mijn post even veranderd; ik kreeg het idee dat ze op hem afknapte op het feit dat die geen geld had ipv het sjonnie-zijn.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:22:15 #114
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92045927
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:19 schreef Musyn het volgende:

[..]

Daar ga ik met je akkoord mee,maar ik heb net mijn post even veranderd; ik kreeg het idee dat ze op hem afknapte op het feit dat die geen geld had ipv het sjonnie-zijn.
Ze was al afgeknapt toen ze zijn sjonnie-zijn ontdekte. Dan kan dhr. Sjonnie dat eventueel nog goedmaken door fucking grappig en aardig te zijn, maar als dat ook maar maar mwoah-mwoah is EN daarbij komt dat hele kortingsbonnen-gebeuren is het natuurlijk - + - + - = hele vette min.

Een superleuke kerel die normaal gekleed is en hier en daar wat kortingsbonnetjes uit zn zakken tovert zou niet direct een grote ramp zijn. Wel ongelofelijk suf, maar het is niet direct een 'horrorgeval', lijkt me.
pi_92046114
Je hebt gelijk Silenus :) en ja, die kerel was gewoon suf (maar echt geen horrorgeval, helaas TS!)
pi_92046147
Wordt zelf gelukkig voordat je denkt dat je een relatie aan moet gaan met de eerste de beste mafkees die je tegenkomt!

Volgens mij wil je veel te graag en ben je in het riool naar dure karpers aan het vissen
pi_92046333
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Begon ik je net leuk te vinden.

En ja, welcome in my world. Ik was ooit eens erg introvert, heb nu de remmen los. Te los i guess. Want ik date alles wat los en vast zit nu. Misschien moet ik ook maar een lijstje beginnen.

De eerste 2 heb ik:
- geen coupbon
- geen nike air max of D &G horloge

^O^

o, hou je van kort haar?? Ik ga maandag mijn haar lichtbruin/caramel doen ENNNNN KORTTTTTTT!!! :Y *O*
kort haar? Hoeveel kinderen heb je dan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_92046404
_O-
pi_92046453
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:33 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Zou het bijna doen, maar dat overleven mijn ouders niet. Ze komen net bij van ander slecht nieuws (ik date en dat met Nederlanders) :+

ps; ur beatifull! Kom je uit China?
Je ouders vinden het niet oke dat je met Nederlanders date?
pi_92053570
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik werd ook niet aan te blij van het feit dat één van mijn dates op Nike Air Max kwam aanzetten. Je krijgt maar mooi smaak.
haha ja idd ik kende ook iemand die altijd op die verrotte oude nikes kwam aanzetten. Je verwacht - als je een avondje gaat stappen - dattie dan wat nettere schoenen aan gaat trekken.. Nou nee dus he! Ik wist niet wat ik zag. Moet er nu nog wel om lachen als ik eraan terug denk , wat een kneusjes zijn er zeg. :')
pi_92061141
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 15:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Vond t wel leerzaam. Onze ideeen stammen nog af van de islamitische wet waarin de vrouw NOOIT wat hoeft te betalen omdat ze minder erft. De man ALLES moet betalen en zijn geld ALTIJD met vrouw en kinderen moet delen en dus meer erft. Achterhaald dus
Ben jij islamitisch dan.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_92068570
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 15:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Vond t wel leerzaam. Onze ideeen stammen nog af van de islamitische wet waarin de vrouw NOOIT wat hoeft te betalen omdat ze minder erft. De man ALLES moet betalen en zijn geld ALTIJD met vrouw en kinderen moet delen en dus meer erft. Achterhaald dus
Lijkt me inderdaad nogal achterhaald ja. Denk dat dat uit de tijd is dat vrouwen nog niet zelf een betaalde baan hadden. Dan is het logisch dat de man alles betaald. Maar ik vind als een vrouw zelf een inkomen heeft ze ook best zelf iets kan betalen. Overigens betaal ik meestal op de eerste date het eten en drinken enzo. Heb ik geen probleem mee. Als de vrouw zelf aanbiedt om ook mee te betalen dan vind ik dat prima. Maar als er een vervolgdate komt dan vind ik wel dat de vrouw ook eens een keer iets mag betalen. Hoeft niet allemaal op een weegschaaltje maar het gaat mij dan ook meer om het gebaar.

Zoals jij het (vanuit de islamitische wetgeving) benaderd zou de man dus altijd alles moeten betalen en delen en de vrouw hoeft nooit iets te betalen. Dat zal dus betekenen dat ik als man altijd minstens 50% van mijn inkomen aan de vrouw moet afstaan en de vrouw haar volle 100% zelf mag houden? Dus dan heeft ze haar eigen 100% + mijn 50%? Dat vind ik erg raar.
pi_92068673
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

haha ja idd ik kende ook iemand die altijd op die verrotte oude nikes kwam aanzetten. Je verwacht - als je een avondje gaat stappen - dattie dan wat nettere schoenen aan gaat trekken.. Nou nee dus he! Ik wist niet wat ik zag. Moet er nu nog wel om lachen als ik eraan terug denk , wat een kneusjes zijn er zeg. :')
Iemand beoordelen op zijn schoenen :'). Dan ben je pas een kneus. Er kan een hele persoonlijkheid achter die schoenen zitten, maar nee het is een kneus omdat die verrotte Nikies draagt :').
  zondag 30 januari 2011 @ 10:17:35 #124
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_92068714
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 10:14 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Iemand beoordelen op zijn schoenen :'). Dan ben je pas een kneus. Er kan een hele persoonlijkheid achter die schoenen zitten, maar nee het is een kneus omdat die verrotte Nikies draagt :').
Schoenen zijn de deurmat van die ziel. Ofzo. Anywho, lelijke schoenen zijn een afknapper. Dat verhaal is irrelevant als het er niet uit ziet. Een chick op gympies moet echt heel veel recht lullen wil het nog wat worden..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 30 januari 2011 @ 10:26:56 #125
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92068831
Je weet niet eens hoe erg het kan zij ts Ik heb wel eens met een fokster gedate die zo gek was als een deur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')