Precies. En dan ook nog met een bomberjack en nike air max, als dat de vijver is waarin je vist kun je dit soort acties ook verwachten.quote:
Leuk zo'n vriendin. Oh je let niet op uiterlijk, dan weet ik nog wel een leuke jongen voor jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:04 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
ze dacht dat het echt wel zou klikken omdat ik doorgaands niet op uiterlijk selecteer en hij heel erg 'lief' is.
Niemand vraagt om merkkleding, maar leuke mannen op nike air max die bomberjacks dragen bestaan gewoon niet. Serieus, geen uitzondering.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:51 schreef Musyn het volgende:
Tjah. Ik vind dat TS wel overtrokken reageert op het feit dat die kerel geen merk kleding aan had
En dat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:43 schreef Blobje het volgende:
[..]
Doe maar! Kort en pittig! Misschien rood?Dan heb je in ieder geval geen dates meer en krijgen we ook niet van die onzinnige topics!
Daar ga ik met je akkoord mee,maar ik heb net mijn post even veranderd; ik kreeg het idee dat ze op hem afknapte op het feit dat die geen geld had ipv het sjonnie-zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:11 schreef Silenus het volgende:
Horrordate is natuurlijk eufemistisch, maar daar moet je even doorheen kijken.
De manier van kleden/schoenenkeuze zegt heel veel over hoe iemand in het leven staat. Ik begrijp best dat je afknapt als iemand van 27 van die billige nikes draagt, inclusief een bomberjack. Dan móet je wel een totale debiel zijn.
Tenzij TS zelf ook een tokkie is, dan matcht het prima.
Ze was al afgeknapt toen ze zijn sjonnie-zijn ontdekte. Dan kan dhr. Sjonnie dat eventueel nog goedmaken door fucking grappig en aardig te zijn, maar als dat ook maar maar mwoah-mwoah is EN daarbij komt dat hele kortingsbonnen-gebeuren is het natuurlijk - + - + - = hele vette min.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:19 schreef Musyn het volgende:
[..]
Daar ga ik met je akkoord mee,maar ik heb net mijn post even veranderd; ik kreeg het idee dat ze op hem afknapte op het feit dat die geen geld had ipv het sjonnie-zijn.
kort haar? Hoeveel kinderen heb je dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Begon ik je net leuk te vinden.
En ja, welcome in my world. Ik was ooit eens erg introvert, heb nu de remmen los. Te los i guess. Want ik date alles wat los en vast zit nu. Misschien moet ik ook maar een lijstje beginnen.
De eerste 2 heb ik:
- geen coupbon
- geen nike air max of D &G horloge
![]()
o, hou je van kort haar?? Ik ga maandag mijn haar lichtbruin/caramel doen ENNNNN KORTTTTTTT!!!![]()
Je ouders vinden het niet oke dat je met Nederlanders date?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:33 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Zou het bijna doen, maar dat overleven mijn ouders niet. Ze komen net bij van ander slecht nieuws (ik date en dat met Nederlanders)
ps; ur beatifull! Kom je uit China?
haha ja idd ik kende ook iemand die altijd op die verrotte oude nikes kwam aanzetten. Je verwacht - als je een avondje gaat stappen - dattie dan wat nettere schoenen aan gaat trekken.. Nou nee dus he! Ik wist niet wat ik zag. Moet er nu nog wel om lachen als ik eraan terug denk , wat een kneusjes zijn er zeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik werd ook niet aan te blij van het feit dat één van mijn dates op Nike Air Max kwam aanzetten. Je krijgt maar mooi smaak.
Ben jij islamitisch dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Vond t wel leerzaam. Onze ideeen stammen nog af van de islamitische wet waarin de vrouw NOOIT wat hoeft te betalen omdat ze minder erft. De man ALLES moet betalen en zijn geld ALTIJD met vrouw en kinderen moet delen en dus meer erft. Achterhaald dus
Lijkt me inderdaad nogal achterhaald ja. Denk dat dat uit de tijd is dat vrouwen nog niet zelf een betaalde baan hadden. Dan is het logisch dat de man alles betaald. Maar ik vind als een vrouw zelf een inkomen heeft ze ook best zelf iets kan betalen. Overigens betaal ik meestal op de eerste date het eten en drinken enzo. Heb ik geen probleem mee. Als de vrouw zelf aanbiedt om ook mee te betalen dan vind ik dat prima. Maar als er een vervolgdate komt dan vind ik wel dat de vrouw ook eens een keer iets mag betalen. Hoeft niet allemaal op een weegschaaltje maar het gaat mij dan ook meer om het gebaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Vond t wel leerzaam. Onze ideeen stammen nog af van de islamitische wet waarin de vrouw NOOIT wat hoeft te betalen omdat ze minder erft. De man ALLES moet betalen en zijn geld ALTIJD met vrouw en kinderen moet delen en dus meer erft. Achterhaald dus
Iemand beoordelen op zijn schoenenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
haha ja idd ik kende ook iemand die altijd op die verrotte oude nikes kwam aanzetten. Je verwacht - als je een avondje gaat stappen - dattie dan wat nettere schoenen aan gaat trekken.. Nou nee dus he! Ik wist niet wat ik zag. Moet er nu nog wel om lachen als ik eraan terug denk , wat een kneusjes zijn er zeg.
Schoenen zijn de deurmat van die ziel. Ofzo. Anywho, lelijke schoenen zijn een afknapper. Dat verhaal is irrelevant als het er niet uit ziet. Een chick op gympies moet echt heel veel recht lullen wil het nog wat worden..quote:Op zondag 30 januari 2011 10:14 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Iemand beoordelen op zijn schoenen. Dan ben je pas een kneus. Er kan een hele persoonlijkheid achter die schoenen zitten, maar nee het is een kneus omdat die verrotte Nikies draagt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |