Wel dan aubergine bestellen en indianengeluiden maken plies.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Speaking of.. ik zag vandaag dat er hier in de buurt een restaurant is met 3 grote tipi's in de tuin.Daar moet ik eens gaan eten met hup.
Q. kende haar al eerder maar heeft gefaald waar ik later wel slaagde.quote:
Ga je mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel dan aubergine bestellen en indianengeluiden maken plies.
story of Q.'s life.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. kende haar al eerder maar heeft gefaald waar ik later wel slaagde.
Ik heb het niet geprobeerd. Daar was ik destijds een te grote loser voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmmm... Maar jij hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[quote]Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's ook bier of wat? Ik ken 't niet
Alleen op vrijdagavond als ik in de trein zit vanaf Schiphol. Maar aangezien dit de laatste keer Engeland was voorlopig, zou ik er niet aan wennen (hoewel, Ekstra weekend kan prima samen met FOK!).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Babs, zat je eerst niet in de ochtendploeg hier? Sinds wanneer doe je ook de avondploeg?
Liefquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook.
Maar jij bent natuurlijk ook perfect.
Ik heb zo m'n kwaliteiten.quote:
Was ze niet gewoon (ver) onder Q's maatstaven?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
yup, cjinees bier dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Oh, da's ook bier of wat? Ik ken 't niet
Daarom heb jij MissM ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe tof ik ook ben, tegen Air kan ik niet op.
Wat deed je dan eigenlijk in Engeland?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen op vrijdagavond als ik in de trein zit vanaf Schiphol. Maar aangezien dit de laatste keer Engeland was voorlopig, zou ik er niet aan wennen (hoewel, Ekstra weekend kan prima samen met FOK!).
Ahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
yup, cjinees bier dus:Y Chinees dus
Dat blijft een mooi excuus om eigen falen te ontkennen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef stbabylon het volgende:
Was ze niet gewoon (ver) onder Q's maatstaven?
Functioneel een alles in 1 tool ontwerpen voor een energiebedrijf. In een groot team. Ik was (ben) voor de algoritmes.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat deed je dan eigenlijk in Engeland?
Fucked up quotequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aha
[..]
Daarom heb jij MissM ook niet
Waarom?quote:
Ja, jij begonquote:
Ik ben deze zat. mag wel toch, na 10 jaar?quote:
Exact!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar niet de postcount verliezen, want e-peen enzo
Zeikwijfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben deze zat. mag wel toch, na 10 jaar?
Dat lijkt me wel een aardige nick jaquote:
Soms, is het geen excuus. Weet het niet van MissMSX, nooit gezien, en ze houdt angstvallig foto's van FOK! volgens mij, maar ik ken voldoende vrouwen, waar het geen excuus isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat blijft een mooi excuus om eigen falen te ontkennen.
Ik wil babylon, maar die is dus gerigistreerd, in 1284 of zo, nog nooit op gepost, waar dan ook op FOK!quote:
Wat insinueer je hier?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Soms, is het geen excuus. Weet het niet van MissMSX, nooit gezien, en ze houdt angstvallig foto's van FOK! volgens mij, maar ik ken voldoende vrouwen, waar het geen excuus is
nu weet je waarom ik single ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Soms, is het geen excuus. Weet het niet van MissMSX, nooit gezien, en ze houdt angstvallig foto's van FOK! volgens mij, maar ik ken voldoende vrouwen, waar het geen excuus is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een aardige nick ja
Als iemand dat nou eens regelt voor m'n verjaardagquote:
Tsk, try 1696 voor Christusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil babylon, maar die is dus gerigistreerd, in 1284 of zo, nog nooit op gepost, waar dan ook op FOK!
Ik weet wel wat topics hoor waar je haar kan zien...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef stbabylon het volgende:
had ik eigenlijk... stomme hack ofzoquote:
Niks. Ik geef alleen aan dat ik het van jou niet kan zeggen. Kan elke kant op gaan met jouw aantrekkelijkheid. Maar er zijn vrouwen, die ik wel heb gezien, die zwaar onder mijn gewenste niveau zitten.quote:
Aha en nu zitten die werkzaamheden erop? Ben je nu wel of niet aan een studie begonnen dit jaar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Functioneel een alles in 1 tool ontwerpen voor een energiebedrijf. In een groot team. Ik was (ben) voor de algoritmes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |