Hoevaak wil je er nog antwoord op hebben, hergroeperen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Black_Ninja het volgende:
ben benieuwd wat die tanks daar doen op de beelden van Al-jazeera
30 jaar geleden was Egypte een welvarend land dat langzamerhand arm werd. Egypte heeft nu een punt bereikt waarbij het niet meer slechter kon, vandaar dat mensen dus dit deden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maar waarom nu die opstand en niet een van die 30 eerdere jaren? Er moet toch een druppel zijn geweest?
Dit zijn nieuwe, en veeel veeel meer dan ik tot nu toe heb gezien...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoevaak wil je er nog antwoord op hebben, hergroeperen.
Hmm, ik ga dit eens wat dieper volgen... Thanks voor je uitleg iigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef rakotto het volgende:
[..]
30 jaar geleden was Egypte een welvarend land dat langzamerhand arm werd. Egypte heeft nu een punt bereikt waarbij het niet meer slechter kon, vandaar dat mensen dus dit deden.
Dat is wel per ongeluk want hij keek er daarna ook ongelukkig bij, want het is bijna duidelijk geworden voor de meeste mensen in de wereld dat het leger achter de protesterende staat. Als blijkt dat de legertop in de US zit (wat ze zijn) en ze contact hebben met leger dan blijkt er ook dat Mubarak nog niet verslagen is en het gebeuren van vandaag niks zal zijn vergeleken met wat er nog gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Da's niet geheel per ongeluk natuurlijk en het zou ook stom zijn als ze dat niet waren, de legertop is tenslotte op bezoek in het Pentagon.
en de trigger is tunesië geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hmm, ik ga dit eens wat dieper volgen... Thanks voor je uitleg iig
Ja die heb je ook wel nodig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dit zijn nieuwe, en veeel veeel meer dan ik tot nu toe heb gezien...
Verdomme, ik weet hier echt te weinig van... In andere landen is ook vanalles bezig. Loop ik erg veel achter? Wil iemand me in wat steekwoorden een korte samenvatting geven?quote:
Precies, terwijl de boel juist rustiger was geworden toen bij de vorige verkiezingen de Muslim Brotherhood flink wat zetels 'kreeg'.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
En de parlementsverkiezingen van november 2010, NDP won 81% van de stemmen.
Je kan beter al jazeera kijken, live beeldenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef KNAK het volgende:
Wat een vragen op die perso![]()
Wat duurt dat lang allemaal...
"Heeft Obama al met PM India gesproken?"![]()
als dat nog even doorgaat ga ik hier heerlijk bij in slaap vallen
Wat een klotebaan heeft die voorlichter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |