Ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef utopie het volgende:
DV heb je een ingebouwde mic in je laptop ofzo?
wel? dus jullie mam heeft gewoon tegen ons zitten liegen op de radioquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef utopie het volgende:
[..]
dat was getroll. ook met die ''date'' met yvonne, danny en sunchaser![]()
Ik heb geen Red Bull in huis, sorry. Iets anders?quote:
Doe mij maar een petrikov red met redbullquote:
Dudequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb geen Red Bull in huis, sorry. Iets anders?
Welke jongen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Koffie op bed is nog niet genoeg voor die jongen
Ja. Om te janken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef utopie het volgende:
DV heb je een ingebouwde mic in je laptop ofzo?
Lol ik merk daar dus echt niks vanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef utopie het volgende:
[..]
Doe mij maar een petrikov red met redbull
Ik drink dat op als limonade. en voor ik het weet ben ik zo aangeschoten als ik weet niet wat
De TS misschienquote:
Hoi.quote:
Pure wodka dan maar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb geen Red Bull in huis, sorry. Iets anders?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wel? dus jullie mam heeft gewoon tegen ons zitten liegen op de radio
HIJ LOOP NIE EENS TE LUISTEREquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef Graseter het volgende:
Ik had Driepink nog hardcore beloofd dus er komt straks ook nog een hardcore nummer.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef utopie het volgende:
[..]
Tuurlijkgeef toe, ze is wel een bazen troll
IK BEN OOM GEWORDEN !! Ze heeft 13 uren in het ziekenhuis te hebben gelegen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef utopie het volgende:
[..]
Sorry, foutje in de TT.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef Ragboer het volgende:
WAAR BLIJFT MIJN BIER??
IK BEGIN TE TRILLEN!
Hardcorequote:
Nee, een spleetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Heeft het een piemel gekregen?
GEFELICITEERD!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef utopie het volgende:
[..]
quote:
jah zeker wel een goede troll, ik geloofde dat van die kamasutra beurs enzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef Graseter het volgende:
Ik had Driepink nog hardcore beloofd dus er komt straks ook nog een hardcore nummer.
Prima. Heb een volle fles voor je.quote:
Feli man. Heet ze nu Dora?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef utopie het volgende:
[..]
En ik maar lopen zekerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
[..]
Prima. Heb een volle fles voor je.
Hertog jan bro. Hertog Jan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Ragboer het volgende:
Stik maar in dat vieze Amsterdamse slootwater van je!Heineken
Amstel
Hertog Janquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Ragboer het volgende:
Stik maar in dat vieze Amsterdamse slootwater van je!Heineken
Amstel
Ja is wel mijn moeder. Geen idee wanneer ze weer komt. Alles wat ze gezegd heeft heb ik haar laten repeteren op een briefjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah zeker wel een goede troll, ik geloofde dat van die kamasutra beurs enzo. Wanneer komt ze weer us op de radio? of was het niet eens je moeder?
quote:
Ok. Ik heb Gulpener hierquote:
dan heb je haar verdomd goed afgericht hahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:45 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja is wel mijn moeder. Geen idee wanneer ze weer komt. Alles wat ze gezegd heeft heb ik haar laten repeteren op een briefje![]()
Nee, je bedoelt zuivere BPM-oorterreurquote:
Nee, geloof me.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, je bedoelt zuivere BPM-oorterreur
Ok.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dan heb je haar verdomd goed afgericht haha
Ga je ook MK draaien?quote:
klopt jah, was ik bijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef utopie het volgende:
[..]ze dacht dat ik haar voor schut wou zetten toen ze zei ''ik wil graag een plaatje voor SSB, omdat ik het zielig vind dat zijn pootje eraf moet. Plaatje: raggende jongens met poep op hun hoofd'' ofzo
![]()
Vandaar dat ze zo vlak ging
Mark Knopfler natuurlijkquote:
die eerste danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
klopt jah, was ik bij. Dat was echt fking hilarisch
Terreur?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Nou, zometeen maar weer een uurtje vlammen. Want mn mic werkt niet volgens mij
Hardcore/Metalcorequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef utopie het volgende:
is dit hardcore? klinkt als rock of heavy metal ofzo
haha snap ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef utopie het volgende:
[..]
die eerste dan''Jah.. wel veel reacties gekregen.. ene vrouw, yvonne. maar die was echt VEUL te oud...'' ''Er zat nog wel een leuke tussen, van ene danny. maar die bleek achteraf kaal te zijn
'' ''toen bleef er nog 1 over, sunchaser, maar ik mag hem ook wel stefan noemen''
Man o man, ik lag op de grond te janken van het lachen__
Sorry van de HIV jongen. Ik wist ook niet dat ik aids had...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef utopie het volgende:
verdomme man, ik voel me weer zwaar beroerdNiet misselijk of wat dan ook, maar gewoon vette buikpijn
![]()
Beterschapquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef dragems het volgende:
he ik ben er weer ff voor een tijdige incheck ik leef nog maar nog steeds aids in me keel en neus
dankje gelukkig is er top gear op tv en heb ik de radio aanquote:
fixedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen heeft aids of kanker vandaag.
Toppa Gair op de tv?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef dragems het volgende:
[..]
dankje gelukkig is er top gear op tv en heb ik de radio aan
wat hd of z? anders hahahahahahahah lekker laatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Yay, daar is hij dan
De HTC Desire!
Huh?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Yay, daar is hij dan
De HTC Desire!
Sorry van de HIV kerel. Ik wist ook niet dat ik aids had...quote:
que?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Yay, daar is hij dan
De HTC Desire!
HTC Desire blijft de betere van de driequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef dragems het volgende:
[..]
wat hd of z? anders hahahahahahahah lekker laat
ja die smerige naalden van je ook altijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry van de HIV kerel. Ik wist ook niet dat ik aids had...![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
HTC Desire blijft de betere van de drie
Emn goedkoper!
Ik heb ook de normale hoor, vind hem goed genoegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
HTC Desire blijft de betere van de drie
Emn goedkoper!
Is tie acht uur geboren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef utopie het volgende:
de baby is 8 uur geboren, en zus heeft een ruggenprik gehad. 't babytje weegt 9 pondze blijven nu in het ziekenhuis overnachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |