Nu pas ? Kom je net uit een ei ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ok, nu begaat hij toch echt een fout
Nee hoor, maar nu overtreedt hij grondwetten.quote:
Lol whut ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef twaalf het volgende:
Ik dacht dat Berlusconi de eigenaar was van veel tv-stations daar. In dat geval mag hij best zijn personeel opdracht geven om hun baas niet te bekritiseren. Als hij geen eigenaar is, is het natuurlijk niet goed.
Als de baas van SBS liever niet wil dat hij wordt bekritiseerd op zijn eigen zender, is daar niets mis mee. Bij een publieke omroep is dat anders, maar uit het artikel blijkt niet of het een publieke omroep is of één van Berlusconi's eigen [private] omroepen.quote:
We hebben het over de minister-president van een land niet over de baas van SBSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef twaalf het volgende:
[..]
Als de baas van SBS liever niet wil dat hij wordt bekritiseerd op zijn eigen zender, is daar niets mis mee.
Gezien het gigantische begrotingstekort en het constante beledigen van andere EU landen en hun leiders is dat ook niet zo heel raar he ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef Holograph het volgende:
Berlusconi wordt een autoritair leider, dat willen we niet in de EU hebben.
En als de baas van SBS de politiek in gaat en hier minister wordt, verandert de hele zaak m.b.t. SBS dus? Sorry, maar daar kan ik niet in mee gaan. Je bent de baas over je bedrijf of niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:01 schreef gelly het volgende:
[..]
We hebben het over de minister-president van een land niet over de baas van SBS![]()
Ja, als die vervolgens persoonlijk voor censuur zou zorgen zou niemand dat pikken, inclusief z'n werknemers. Wat dat betreft zijn Italianen wel een beetje de weg kwijt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef twaalf het volgende:
[..]
En als de baas van SBS de politiek in gaat en hier minister wordt, verandert de hele zaak m.b.t. SBS dus? Sorry, maar daar kan ik niet in mee gaan. Je bent de baas over je bedrijf of niet.
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef twaalf het volgende:
[..]
Als de baas van SBS liever niet wil dat hij wordt bekritiseerd op zijn eigen zender, is daar niets mis mee. Bij een publieke omroep is dat anders, maar uit het artikel blijkt niet of het een publieke omroep is of één van Berlusconi's eigen [private] omroepen.
Dat verandert inderdaad ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef twaalf het volgende:
[..]
En als de baas van SBS de politiek in gaat en hier minister wordt, verandert de hele zaak m.b.t. SBS dus? Sorry, maar daar kan ik niet in mee gaan. Je bent de baas over je bedrijf of niet.
jawel.... het is censuur.... de vrije meningsuiting ondermijnen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef twaalf het volgende:
[..]
Als de baas van SBS liever niet wil dat hij wordt bekritiseerd op zijn eigen zender, is daar niets mis mee. Bij een publieke omroep is dat anders, maar uit het artikel blijkt niet of het een publieke omroep is of één van Berlusconi's eigen [private] omroepen.
Het volk kan prima een mediamagnaat kiezen als president. Ook hij is vrij verkiesbaar. Als mensen hem in die positie zetten dan vind ik het beetje onzin om hem aan te vallen op het feit dat hij een mediamagnaat is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:01 schreef gelly het volgende:
[..]
We hebben het over de minister-president van een land niet over de baas van SBS
Wat hem aan de macht houdt is volgens mij dan ook niet zijn politieke agenda, maar zijn profiel als 'Italiaan'. Italianen willen immers een Italiaan als leider, geen bureaucraat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, als die vervolgens persoonlijk voor censuur zou zorgen zou niemand dat pikken, inclusief z'n werknemers. Wat dat betreft zijn Italianen wel een beetje de weg kwijt.
Hell, die man zou hier niet eens meer aan de macht zijn.
Hoor je hoe dominant Berlusconi zich opstelt. Hier is iemand aan het woord die serieus gelooft zelf God te zijn.quote:
Dan schiet de objectiviteit van iedere private nieuwszender tekort.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef twaalf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef twaalf het volgende:
[..]
quote:de publieke omroep RAI
In Nederland zou dat uberhaupt niet worden toegestaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef twaalf het volgende:
[..]
5? Berlusconi zat in de P2 loge, je weet wel, die van de Banco Ambrosiano en decennia van rechts terrorismequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:59 schreef Zeeland het volgende:
Sorry, maar het is al vijf jaar een publiek geheim dat hij banden heeft met de maffia.
Ik ben toch blij dat jullie dat nu ook inzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |