ik ga wel snijden, vul een emmer met mijn bloed en gooi ik over jullie heenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yup... janken met je donder
Nice, schijnt goed voor mn huid te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik ga wel snijden, vul een emmer met mijn bloed en gooi ik over jullie heen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef stbabylon het volgende:
Alles voor de kijkcijfers hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klinkt als potentiele kwaliteitsdrama.
Een red shower?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik houd wel van bloedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies. 5 topics in een uur vol enzo. En dan bannerslots gaan verkopen aan e-matching, relatieplanet en d-date. Ik zie hier een internetverdienmodel in!quote:
Mja, dr zit een lekker smaakje aan m'n eigen bloedquote:
aboquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies. 5 topics in een uur vol enzo. En dan bannerslots gaan verkopen aan e-matching, relatieplanet en d-date. Ik zie hier een internetverdienmodel in!
menstruatiestoornisquote:
Minimumtemperaturen? Marshallplantachtige?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef STING het volgende:
[..]
menstruatiestoornis
M-E-N-S-T-R-U-A-T-I-E-S-T-O-O-R-N-I-S
tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut.
Je mag 20 ballen uit de bak pakken.
Sorry, moest ff.
Als ik ergens een klein beetje bloed sabbel ik het ook opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dr zit een lekker smaakje aan m'n eigen bloed
Die jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Minimumtemperaturen? Marshallplantachtige?
Bel Danny!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies. 5 topics in een uur vol enzo. En dan bannerslots gaan verkopen aan e-matching, relatieplanet en d-date. Ik zie hier een internetverdienmodel in!
Ik vind 't lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik ergens een klein beetje bloed sabbel ik het ook op
Hey, dat ken ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Daarom ben je natuurlijk ook nooit sjaggie
Heb je ook de neiging om andere mensen te bijten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |