schoonmaken... bleghquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig vanaf volgende week wel colleges en vooral weer ovmoet nog dagje schoonmaken in Utrecht
Tarzan?quote:
Een dag?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig vanaf volgende week wel colleges en vooral weer ovmoet nog dagje schoonmaken in Utrecht
Maak daar maar vinger vanquote:
Spiritquote:
Zet je telefoon op trillen, dan sms ik je wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
Maak daar maar vinger vanIk heb geen machines meer
Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles door de gootsteen gespoeld?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
AIR!! Weet je wat ik net heb gedaan?!
Hint: het heeft met drank te maken...
Twee dagen eerder dan ik.quote:
Je gaat zometeen vast ook minder vaak naar je ouders toe. Hoe lang is dat reizen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ja moet er wel een dag voor uittrekken aangezien de reistijd
Dat zou nog eens verspilling zijnquote:
You would knowquote:
5 uur en 5 minuten met de treinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Je gaat zometeen vast ook minder vaak naar je ouders toe. Hoe lang is dat reizen?
Oooooh, kan je makkelijk even op en neer op een dag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
5 uur en 5 minuten met de trein
Dat dat kan in Nederlandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee wacht!! Ik heb maar 1 kratje betaaldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zou nog eens verspilling zijn
Ik heb boodschappen gedaan en 3 kratjes bier gekocht... maar maar 2 betaald!!
Holy moly.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb goede verhalen over de PocketRocket gehoord...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
"verhalen"?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb goede verhalen over de PocketRocket gehoord...
Dan snap ik wel hoe jij aan zoveel geld komt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Spirit82 het volgende:
Dat zou nog eens verspilling zijn
Ik heb boodschappen gedaan en 3 kratjes bier gekocht... maar maar 2 betaald!!
Ja? Vertelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
mwah vind dr niks anquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan nog... 5 uur...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Maastricht - Sneek. Ongeveer de maximale afstand.
Ja maar ik ben arm want mn ex man vertelde gister dat ik 3000¤ mag dokken voor overdracht van het huis...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan snap ik wel hoe jij aan zoveel geld komt.
Jij dacht dat jij God's gift to women was?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef Ludootje het volgende:
Dat dat ding God's gift to women was enzo. Maar ja, ik als man kan dat natuurlijk nooit begrijpen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij dacht dat jij God's gift to women was?
Het denken kan altijd...quote:
Leuk bedrag, maar niet voor zoiets.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar ik ben arm want mn ex man vertelde gister dat ik 3000¤ mag dokken voor overdracht van het huis...
Goed ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet je telefoon op trillen, dan sms ik je wel.
8 februariquote:
Ow wacht, ik heb je nummer niet.quote:
Nee idd... duussss die 2 gratis kratjes bier komen goed van pasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk bedrag, maar niet voor zoiets.
Als ik nou jou AirwiN cadeau doe en AirwiN jou?quote:
NLPquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies... Beetje NLP op loslaten en je gaat het zelf nog geloven ook.
I see what you did there...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik nou jou AirwiN cadeau doe en AirwiN jou?
Daarmee kun je prima je ex de hersens mee inslaan ja. En dan bier na afloop.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
Nee idd... duussss die 2 gratis kratjes bier komen goed van pas
Dat is wel echt ultiem coolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik nou jou AirwiN cadeau doe en AirwiN jou?
Dat maakt het lastigquote:
Ja, wat dan?quote:
Hey, elke idioot kan iets bedenken. Zolang je zélf maar gelooft dat het werkt dan werkt het. De kunst van het jezelf voor de gek houdenquote:
En dan op 9 februari, precies in 't middenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel echt ultiem cool
[..]
Dat maakt het lastig
Bord voor je kop heet dat in het Nederlandsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey, elke idioot kan iets bedenken. Zolang je zélf maar gelooft dat het werkt dan werkt het. De kunst van het jezelf voor de gek houden
quote:
Mag ik je nummer?quote:
De seksuele innuendo die kundig verborgen werd door de woordspeling betreffende het van offreren van presentjes.quote:
Verborgen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De seksuele innuendo die kundig verborgen werd door de woordspeling betreffende het van offreren van presentjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |