quote:
Ach, daar hebben we de R-K kerk al voor, toch?quote:
Zit dat nou lekker? Het lijkt mij echt niksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is een eenvoudige zwarte.... met lange mouwen..... niks bijzonders dus
Dan ga ik weer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
Er komen geen foto's van mij in de bodystocking
Oke tot laterquote:
Ik ben gefrustreerd, sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je alleen maar helpen, chagrijn
Ik vind van wel. Heb er eentje van Katy Perry en die heb ik echt heel veel gedragenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit dat nou lekker? Het lijkt mij echt niks
quote:
Whut?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Heb er eentje van Katy Perry en die heb ik echt heel veel gedragen
Meestal wel.. mits juiste maat.. >>> dat moet ik nog testen want je kon daar niet passenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit dat nou lekker? Het lijkt mij echt niks
En die draag je dan op feesten en partijen enzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Heb er eentje van Katy Perry en die heb ik echt heel veel gedragen
Hij is ontworpen door haarquote:
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En die draag je dan op feesten en partijen enzo?
Ik krijg al jeuk als ik ernaar kijk
Met voetjes of zonder?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meestal wel.. mits juiste maat.. >>> dat moet ik nog testen want je kon daar niet passen
Omdat ze zo bedoeld zijn? Of was het retorisch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom kunnen sommige opmerkingen je zo klote laten voelen?
Ik ben lief tegen iedereen! Zelfs Gandhi kwam bij mij tips vragen!quote:
Omdat je dat toelaatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom kunnen sommige opmerkingen je zo klote laten voelen?
Wat raar nuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meestal wel.. mits juiste maat.. >>> dat moet ik nog testen want je kon daar niet passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |