Hmm jammer, had er vanavond al mee willen spelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:51 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Staat genoteerd, maar ik wacht minimaal tot morgenmiddag op het hoogste bod.
nope, aparte versie, zie apple sitequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:07 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Is 3G optioneel? Dacht standaard bij een dergelijk apparaat..?
Dan haal ik vanmiddag bij Mediamarkt een nieuwe voor 419,32quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:41 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Als ik het eens word met iemand kan de iPad zaterdag tussen 7 en 8, of zondagavond opgehaald worden. Maar 375 euro vind ik nog te weinig.
Dan neem ik hem alsnog! Stuur maar een PM, ik wil hem snel hebben!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:00 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
vraagprijs omlaag naar 375 euro
donequote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
PatriotOnline heeft afgehaakt dus je kunt me een Pm sturen, 375 euro
Prima, die heeft ook voorrangquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:45 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ik wacht nog even af of draaijer nog interesse heeft...
Was niet in de gelegenheid om op te halen, gaf aan dat opsturen voor mij beter uit zou komen. iPad was al gelijk aan een ander verkocht op dat moment, dacht eigenlijk dat jij het was. TS wilde iig niet opsturen helaas.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:25 schreef liquid-orange het volgende:
En hoe is het afgelopen met Godsson en de iPad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |