Darn ik post te vaak iets zonder er over na te denken... hehequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef Misstique het volgende:
Ik zag je post wel voor de edit..
Maar het topic is verplaatst, dat hoort hier inderdaad niet, is er even tussendoor geglipt.
Kloon van Rechtenstudent ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef -jos- het volgende:
MisterJ.Lo blijft offtopic persoonlijke discussies voeren ondanks herhaalde verzoeken van meerdere users om hiermee te stoppen, graag ingrijpen, tnx.
Thanks, misschien sticky? Hoeft van mij niet per se hoor, maar lijkt me wel handig.quote:
pardon ??quote:
okaj !quote:Op zondag 13 februari 2011 17:13 schreef Misstique het volgende:
Ik denk dat het dan heel onoverzichtelijk gaat worden, met alle demonstraties dwars doorelkaar. Laten we het gewoon in aparte topics houden, dat werkt prima zo.
Hoewel het weliswaar voortkomt uit de problematiek in Tunesië wil dat niet automatisch zeggen dat het dan ook hier thuis hoort. Het is een probleem in Italië, in NWS komt dat het beste tot z'n recht.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:00 schreef BeSimple het volgende:
Mag mijn topic Duizenden vluchtelingen overspoelen Italie [vooral vanuit Tunesie] deze kant op. Toen ik hem maakte leefde ik in de veronderstelling dat het een algemeen artikel was dat over 2008, 2009 ging. Maar na een artikel dat ik vandaag las denk ik dat het hier gepaster is
We gaan niet weer over de naam bezig, daar waren we weken geleden al klaar mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef -jos- het volgende:
Ik vind ook wel dat zon topic hier hoort ja, er is bijvoorbeeld ook een Algerije topic. Dat ligt niet echt in het Midden-Oosten maar past wel in dit forum. Het forum kan dan beter Mediterraans gebied of iets dergelijks heten
Ja maar het is wel een direct gevolg van de val van de dictatuur in Tunesie. Juist omdat het een direct gevolg is. Zou ik het wel hier scharen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoewel het weliswaar voortkomt uit de problematiek in Tunesië wil dat niet automatisch zeggen dat het dan ook hier thuis hoort. Het is een probleem in Italië, in NWS komt dat het beste tot z'n recht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |