Tja aan de andere kant.. Beide clubs staan(voor deze transfer) er financieel niet heel verschillend voor, en de laatste 6 jaar is PSV 4x kampioen geworden en Ajax niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef ganzenherder het volgende:
Ajax vangt weer eens de hoofdprijs voor een topspeler... Jammer dat PSV dit al vele seizoenen niet meer lukt
Ik ben bang voor een speler als Dost, ik denk dat Dost zonder egoistische vleugels heel gevaarlijk is bij Ajax.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax verkoopt nu wel het kampioenschap
Vervelend nieuws voor jullie.quote:Arts schrikt van zeer zware blessure Reis
Richard Steadman kan geen garantie geven dat Jonathan Reis ooit nog op topniveau zal kunnen voetballen, zo meldt het Brabants Dagblad. De arts is enorm van de blessure geschrokken.
Steadman startte donderdag met de eerste van twee operaties. Die sessie is zonder problemen verlopen en kan als geslaagd bestempeld worden, zo werd eerder al gemeld.
Toch is het nog maar de vraag of Reis ooit nog zijn niveau van weleer weet te halen. De Amerikaanse arts noemt de blessure van de PSV-spits 'één van de zwaarste' die hij ooit zag. Als alles goed verloopt, dan kan de Braziliaan na de zomer weer aan voetballen denken.
Ik weet niet precies welke banden er stuk zijn, maar het zijn er in ieder geval meer/andere dan bij een "normale" knieblessure bij voetballers. Daarom heeft PSV ook informatie ingewonnen bij artsen in andere takken van sport. Zo'n beetje alles is stuk of beschadigd, behalve het kraakbeen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vervelend nieuws voor jullie.
Iemand meer info over wat deze blessure nou precies zo ernstig maakt?
Zeker weten. En hij heeft het zeker in zich om wereld top te worden. Zou enorm zonde zijn...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nondeju, wat is dit toch klote voor die jongen. Dit had zijn seizoen kunnen worden.
quote:'Koevermans bij Sunderland in beeld als plan B'
Volgens het regionale The Journal heeft Sunderland Danny Koevermans in beeld als plan B. De club heeft zijn pijlen gericht op Stephane Sessegnon. Vooralsnog weet de club geen akkoord te bereiken met Paris Saint Germain over een transfer van de aanvaller. De kans dat PSV Koevermans laat gaan lijkt klein gezien de blessure van Jonathan Reis. De spits zelf had al aangegeven het seizoen af te willen maken bij PSV.
quote:L'Equipe: Lille biedt tien miljoen voor Dzsudzsak
Volgens het Franse L'Equipe heeft de Franse koploper Lille, tegenstander van PSV in de Europa League, interesse voor Balasz Dzsudzsak. De club zou tien miljoen euro over hebben voor de buitenspeler. Volgens L'Equipe vraagt PSV veertien miljoen. Naast de transfersom zou de Franse club ook aanhikken tegen de salariseisen van de Hongaar. Dzsudzsak zou 2,4 miljoen euro vragen.
Dat zei iedereen ook al bij Afellay weg, en die mening is ook al weer door een hoop mensen bijgesteld.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dzsudzsak weg is kampioenschap weg en de kans lijkt me groot dat we zelfs de CL missen.
edit: als ie gaat... ALS he ALS :p
Ik heb toen gezegd dat het kampioenschap moeilijk word, en dat zeg ik nog steeds.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook al bij Afellay weg, en die mening is ook al weer door een hoop mensen bijgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |