ach zolang hij maar niet in je zak graaitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb de jeugdacademie al langer dan jou. Dus jij graait in mijn potje...
Hmm geen ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb de jeugdacademie al langer dan jou. Dus jij graait in mijn potje...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm geen idee. Oke ik zal zondag pas om 7u gaan bellen dan
Ach of ik nou een speler scout op maandag van 15 en 10 dagen of een week later 1 van 15 en 17 dagen wat maakt dat nou uit?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor de eerstvolgende wedstrijd kan ik geen scouts bellen....want die wedstrijd is morgen.
Qua leeftijd is het het handigst om pas op de dag van een wedstrijd een speler te scouten, anders zit ie zn eerste dagen toch maar werkloos te zijn.
Dus ik ga pas volgende week zaterdag weer bellen
Dat zal nét die ene training zijn om die topper op 17.0 met uitstekend te promoverenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach of ik nou een speler scout op maandag van 15 en 10 dagen of een week later 1 van 15 en 17 dagen wat maakt dat nou uit?
7 dagenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach of ik nou een speler scout op maandag van 15 en 10 dagen of een week later 1 van 15 en 17 dagen wat maakt dat nou uit?
Hehe. Je moet het anders zien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
was ook mijn eerste reactie dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk eerst zeggen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zal nét die ene training zijn om die topper op 17.0 met uitstekend te promoveren
Ik doelde op het moment van scouten. Wat boeit t nou. Je weet toch nooit hoeveel dagen hij heeft. Stel ik scout maandag er 1 van 15 en 0 dagen en ik zou een week later er 1 van 15 en 7 dagen scouten maakt dat geen drol uit.quote:
Ja ik snap dat ze dat bedoelen maar dat weet je nooit. Voor het zelfde scout je m dan met 17 dagen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hehe. Je moet het anders zien.
De speler die je maandag had gescout met 10 dagen, die scout je dan op zaterdag met 10 dagen.
jawel want in die 7 dagen kan hij een training mislopen, die kan zorgen dat hij op 17 en 0 dagen uitgetraind en uitstekend is..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op het moment van scouten. Wat boeit t nou. Je weet toch nooit hoeveel dagen hij heeft. Stel ik scout maandag er 1 van 15 en 0 dagen en ik zou een week later er 1 van 15 en 7 dagen scouten maakt dat geen drol uit.
Maar een speler 5 dagen zonder wedstrijd laten zitten, daar wordt ie sowieso niet wijzer van, hoe oud ie ook is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ze dat bedoelen maar dat weet je nooit. Voor het zelfde scout je m dan met 17 dagen.
Klopt. Je weet het nooit. Maar je hebt dan statistisch gezien meer kans dat je een speler met 0 dagen hebt die dan kan spelen dan als je hem al 6 dagen ervoor trekt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ze dat bedoelen maar dat weet je nooit. Voor het zelfde scout je m dan met 17 dagen.
Die belg wil ik ook nog wel een paar tikken geven heurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef Drassss het volgende:
Die Fledderus is wel een smeerlap trouwens, beetje een tik geven op de held Vlemmninxidsxixixi.
En vier belangrijke vormstijgingenquote:Erick Westbroek
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van formidabel naar uitmuntend.
Je begrijpt me niet. Ik bedoel dat je nooit weet hoeveel dagen hij had gehad als je m op een ander moment had gescout.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jawel want in die 7 dagen kan hij een training mislopen, die kan zorgen dat hij op 17 en 0 dagen uitgetraind en uitstekend is..
Daar zit wat in. Als ze dat dan ook zeggen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Je weet het nooit. Maar je hebt dan statistisch gezien meer kans dat je een speler met 0 dagen hebt die dan kan spelen dan als je hem al 6 dagen ervoor trekt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
En vier belangrijke vormstijgingen
Dat kon ik niet zeggen, want dat bedoelde ik niet eensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Als ze dat dan ook zeggen.
wij zijn geen hagbots he? dat kun je dan ook niet van ons verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Als ze dat dan ook zeggen.
Ook datquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wij zijn geen hagbots he? dat kun je dan ook niet van ons verwachten natuurlijk
OMFGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zeggen, want dat bedoelde ik niet eens
Nee dat dan misschien niet maar duidelijker uit leggen kan je toch wel?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wij zijn geen hagbots he? dat kun je dan ook niet van ons verwachten natuurlijk
quote:
Sinds een paar weken aangezien ze t nogal drukkkkk krijgt irl de komende tijd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk van moderator naar FP overgestapt?
nope.. daar zijn hagbots voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
Nee dat dan misschien niet maar duidelijker uit leggen kan je toch wel?
Ja. Iets met dat EK boksen of zoiets?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sinds een paar weken aangezien ze t nogal drukkkkk krijgt irl de komende tijd.![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat mn biertje op is, en ik nu dus weer naar het balkon moet
Gelukkig welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Is je balkon dichterbij dan je koelkast?
Buiten is het kouder dan in de ijskast...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Is je balkon dichterbij dan je koelkast?
Ook maar daar kan ze zelf beter antwoord op geven. Ik vond t wel humor dat ik in mn afwezigheid laatst dat wel had mee gekregen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Iets met dat EK boksen of zoiets?
preciesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Buiten is het kouder dan in de ijskast...
Dan doe je er idd goed aan om ze daar te laten staan.quote:
Sorry maar in mijn ijskast is t -20. Ik weet niet hoe koud t is in limburg maar -20 red je niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Buiten is het kouder dan in de ijskast...
Ja? Heb je je visum gekregen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Flap, ik ben in April trouwens 3 dagen in Den Haag te vinden...
Als jouw ijskast op -20 staat, dan klopt er iets niet. Dan is alles helemaal bevroren...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan doe je er idd goed aan om ze daar te laten staan.
[..]
Sorry maar in mijn ijskast is t -20. Ik weet niet hoe koud t is in limburg maar -20 red je niet.
IJSkast?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als jouw ijskast op -20 staat, dan klopt er iets niet. Dan is alles helemaal bevroren...
Da's wel lekker! Wat is er hier te doen dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. En de baas betaald ook nog.
Ja idd. Daarom is een ijskast ook een vriezer en een koelkast een KOELkast.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als jouw ijskast op -20 staat, dan klopt er iets niet. Dan is alles helemaal bevroren...
DevDays...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's wel lekker! Wat is er hier te doen dan?
Diepvries en ijskast is het normaal...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd. Daarom is een ijskast ook een vriezer en een koelkast een KOELkast.![]()
Tja in limburg misschien maar niet in ABN.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Diepvries en ijskast is het normaal...
Spreek jij dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja in limburg misschien maar niet in ABN.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klik even op de link in mijn signature.
Ah had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klik even op de link in mijn signature.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jup! Ik wel.
[sub] Algemeen Beschaafd Nootdorps[sub]
ik ben blauw-af, maar wel maar tijdelijk. In november word ik in principe weer blauw. Ik ben blauw af omdat:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk van moderator naar FP overgestapt?
Of Algemeen Beschaafd Nerds, gezien die devdaysquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ook.
Algemeen Bocholtzer Nederlands...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Flap, ik ben in April trouwens 3 dagen in Den Haag te vinden...
Oeh, ik zit (ook) in den haag. Minihattrickmeetquote:
quote:
quote:DevDays is hét grootste Microsoft event in Nederland voor software development en softwarearchitectuur
Duizenden professionals bezoeken DevDays elk jaar weer om in twee dagen volledig op de hoogte te raken van alle actuele ontwikkelingen op hun vakgebied. Met vele tientallen interactieve sessies in 2 dagen doet u in korte tijd diepgaande kennis op over de nieuwste technologische ontwikkelingen bij Microsoft.
Laat u inspireren en schrijf u in voor DevDays. 28-29 april 2011 in het World Forum in Den Haag.
Early Bird: Schrijf u in vóór 28 februari 2011 en profiteer van de Early Bird prijs. U bespaart hiermee 50 euro op de toegangsprijs van het evenement (normale tarief: ¤ 449). Het kortingstarief wordt automatisch weergegeven bij het aanmelden voor uw gewenste evenement.
Ah ok. Dan zijn we een klein beetje FP-collega's. Ik heb ook de FP-rechten, ik ben alleen op mijn tagje aan het wachten...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben blauw-af, maar wel maar tijdelijk. In november wordt ik in principe weer blauw. Ik ben blauw af omdat:
- bepaalde uitdagingen in mijn werk wilde oppakken met de hoop om over een klein jaar in aanmerking te mogen komen voor een andere functie waar ik geen papieren voor heb enz.
- ik wilde starten met mijn MSc (ivm het vorige punt)
- reeds heel druk ben met het organiseren (met 5 anderen) van het EK damesboksen 2011.
Leuke is dat ik nu al te horen heb gekregen dat ik die andere functie krijg in december 2011/januari 2012
echter moet ik die functie nu helemaal in gaan vullen (wat tijd kost) en het EK gaat onverminderd voort. Dus weer blauw worden is even geen optie.
Ik ben officieel geen fp-er, maar omdat ik een paar reviews ga schrijven (een reeds gedaan: http://frontpage.fok.nl/review/423405/1/1/100/gadget-icarus-go.html) en voor het plaatsen van die reviews heb ik fp rechten nodig. In 2011 ga ik 5 e-bookreviews doen.
En dat meld je hier niet eensch!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Oeh, ik zit (ook) in den haag. Minihattrickmeet
Jij woont vlakbij mn broertje geloof ik (Marvelous hier op fok!)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Oeh, ik zit (ook) in den haag. Minihattrickmeet
Daar lijkt t wel op ja!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of Algemeen Beschaafd Nerds, gezien die devdays
huh?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat meld je hier niet eensch!
geen idee waar jouw broertje zitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij woont vlakbij mn broertje geloof ik (Marvelous hier op fok!)
Roep nou niet te hard hier dat je een broertje hebt!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij woont vlakbij mn broertje geloof ik (Marvelous hier op fok!)
tsssssssquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb alle drie de dagen vol gepland staan, dus dat gaat niet lukken.
Wel op Fok, niet in de HT-topics. Ik weet dat doordat er laatst ergens een reconstructie was, 's nachts. Vlakbij mn broertje, en vlakbij jou. Ging om een dooie in een auto ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
huh?
[..]
geen idee waar jouw broertje zitWist niet eens dat je hier een broertje hebt rondlopen
de thaise masseuse ook?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Betaald door de baas en de hotelkamer ook.
met jou en koekie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een mini Hatrick meet zei je toch?
bang dat Vullie je zal verlaten voor het broertje van flap?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Roep nou niet te hard hier dat je een broertje hebt!!!
Straks ziet Vullie het!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Betaald door de baas en de hotelkamer ook.
Mijn broertje is wel HOT jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bang dat Vullie je zal verlaten voor het broertje van flap?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bang dat Vullie je zal verlaten voor het broertje van flap?
Ik drink al 1,5 jaar geen cola meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kom je op de heen of terug weg nog ff een glas cola halen?
ohw ja wacht, mixing up people herequote:
Als je ongeveer woont waar ik denk dat je ongeveer woont, is dat zo'n 10 minuten fietsen van hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw ja wacht, mixing up people here![]()
hey wie wil meeten, kan altijd hoor, hoe meer hoe gezelliger
True. Maar die moeten we gewoon weer gaan regelen. Met z'n allen op de bank bij possie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
En dan een directe linkse krijgen als je net een foute grap maaktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sliep heerlijk, volgens DeHovenierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
True. Maar die moeten we gewoon weer gaan regelen. Met z'n allen op de bank bij possie.
kom je hier nog eens een 7-upje drinken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik drink al 1,5 jaar geen cola meer.
En ik ben met een collega, dus dat gaat niet lukken.
Of ranjaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kom je hier nog eens een 7-upje drinken?
Ja. Dat moet ik wel nog eens doen. In April ben ik weer in de buurt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kom je hier nog eens een 7-upje drinken?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sliep heerlijk, volgens DeHovenier
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
En dan een directe linkse krijgen als je net een foute grap maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |