Hoe oud ben jij?quote:
dan wij schat, dan wij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jonger dan ons,dat is wel duidelijk
quote:
Wij oudjes moeten het goede voorbeeld geven hequote:
Die irriteert me gewoonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent wel scherp op de taalfouten vandaag zeg
quote:
Dan hebben ze aan mij een slechtequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij oudjes moeten het goede voorbeeld geven he
Goede keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:48 schreef Ludootje het volgende:
Dit gaat denk ik trouwens mijn anthem voor de avond worden.
Die is natuurlijk ook heel erg, maar op de een of andere manier kan ik die nog wel hebbenquote:
Wat maakt die term nou uit als je een jonge adonis aan de haak hebt geslagenquote:
Dus ik irriteer je nu niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is natuurlijk ook heel erg, maar op de een of andere manier kan ik die nog wel hebben
Aangezien je zelf zei dat je helaas geen 30 meer bent draaien we het om en dat je met je 30+ begeert wordt door gans jong mannelijk Nederland.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is natuurlijk ook heel erg, maar op de een of andere manier kan ik die nog wel hebben
quote:
Als jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wat maakt die term nou uit als je een jonge adonis aan de haak hebt geslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |