Branche maakt me niet bijzonder veel uit. Liefst in een technische omgeving, want ik werk het liefst tussen de mannen. Daarbij komen mijn communicatieve eigenschappen dan nog extra van pas, daar extreem technische mensen als bijv ingenieurs die vaak weer wat minder hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En in welke branche of maakt dat niet zoveel uit?
Je bedoelt dat jij als vrouw met een beetje cleavage al die technische nerds kan manipuleren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Branche maakt me niet bijzonder veel uit. Liefst in een technische omgeving, want ik werk het liefst tussen de mannen. Daarbij komen mijn communicatieve eigenschappen dan nog extra van pas, daar extreem technische mensen als bijv ingenieurs die vaak weer wat minder hebben.
Een leuke bijkomstigheid is dat je ze in uiterst geval van nood altijd nog met charmes kan overtuigen ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij als vrouw met een beetje cleavage al die technische nerds kan manipuleren?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef PeuRac het volgende:
naar de klote
![]()
ohja, voor MissB en StBabs, morgen gaat mn hele remsysteem los, dus meerijden is op eigen risico
Ja die is een mopperende en klagende kleine man nu aan het halenquote:
Voor bij de andijvie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die is een mopperende en klagende kleine man nu aan het halen
Iglo diepvries 1 pans maaltijdquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee je mag mijn broekje niet in, maar hoe hoog is die prijs wel niet?
Daar is die toch voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat merk je morgen aan mijn reactiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je je nu aan het indekken voor de moordaanslag? Nee je mag mijn broekje niet in, maar hoe hoog is die prijs wel niet?
Ik mis die cafetaria op Keizerslanden nog steeds.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Woon jij nog in Utreg eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:02 schreef Ludootje het volgende:
Men, ik ben in een ik-ga-stappen-mood!![]()
Zomaar, omdat het kan.
Ik ben in een vanavond-op-de-bank-hangen-mood. Zomaar, omdat ik oud ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:02 schreef Ludootje het volgende:
Men, ik ben in een ik-ga-stappen-mood!![]()
Zomaar, omdat het kan.
Andijvie met room he, geen stamppotquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor bij de andijvie?
aparte combinatie
Yep.quote:
Dat doe je maar op een dinsdag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben in een vanavond-op-de-bank-hangen-mood. Zomaar, omdat ik oud ben.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:05 schreef CherryLips het volgende:
even kijken of ik die horrorfilm aan te praat krijg op m'n mediaplayer
Is er een film gemaakt op de laatste Singles-meet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:05 schreef CherryLips het volgende:
even kijken of ik die horrorfilm aan te praat krijg op m'n mediaplayer
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben in een vanavond-op-de-bank-hangen-mood. Zomaar, omdat ik oud ben.
Oeh! Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Q! Ik ben morgen bij je in de straatIk ben een betere stalker dan jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |