Naar aanleiding van dat topic besloot ik mijn frustratie te uiten over iets waar ik me dagelijks aan erger, van die kut jochies die om de 5 tellen op de grond lopen te tuffen en te kotsen. Op plaatsen zoals onder andere de bushalte tegenover scholen ligt de grond bezaait met tuf-vlekken, bah. Of vaak komt een van deze onmensen los van hun groepje, laat een lange sliert tuf naar de grond toe zweven terwijl ie de andere rot-jochies stoer aan kijkt, en dan laat hij het vallen, en de andere jochies knikken goedkeurend, hij is de man. Vaak zijn het kampers, petjes, of noord-afrikaanse medelanders. Waarom? Wat bezielt deze jochies, is dit stoer? Ze vinden het vast niet meer zo leuk wanneer er een keertje een flinke windvlaag aan komt waaien die al die rommel weer naar hen terug laat waaien, in hun oogkas onder andere. Bah, uitschot, deze mensen verdienen geen toekomst.quote:
Als jij er eerst op moet tuffen om het nat te maken dan doe je toch iets niet goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:08 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Idd spugen is voor pubers!
(Tenzij je een droog kutje snel wilt moisturizen!)
Soms wil je hem er gewoon even snel inrammen, en heb je geen tijd voor een uitgebreide befsessie. Ben altijd bang dat m'n toompje scheurt, dus dan tuf je gewoon ff op die kut he, zo moeilijk is het niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:09 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Als jij er eerst op moet tuffen om het nat te maken dan doe je toch iets niet goed
Maar moet het heen met de internetcensuur van 2011. De mods kunnen niet eens meer tegen wat gematigde afbeeldingen van projectile-vomiting...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef Tinos85 het volgende:
Terwijl ik de plaatjes aan het bekijken was verdwenen ze gewoon zomaar
It's magic!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Soms wil je hem er gewoon even snel inrammen, en heb je geen tijd voor een uitgebreide befsessie. Ben altijd bang dat m'n toompje scheurt, dus dan tuf je gewoon ff op die kut he, zo moeilijk is het niet...
En als je iemand met bruut geweld overmeesterd in de bosjes, zijn ze meestal niet zo opgewonden, ideale uitvinding dat spuug.
+1 moisturizenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Soms wil je hem er gewoon even snel inrammen, en heb je geen tijd voor een uitgebreide befsessie. Ben altijd bang dat m'n toompje scheurt, dus dan tuf je gewoon ff op die kut he, zo moeilijk is het niet...
En als je iemand met bruut geweld overmeesterd in de bosjes, zijn ze meestal niet zo opgewonden, ideale uitvinding dat spuug.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
+1 moisturizen
+1 bruut geweld in de bosjes
+1 username
Baas.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
+1 moisturizen
+1 username
Baas.
ik zeg, een 9 uit 10quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
+1 moisturizen
+1 username
Baas.
Jawel, als lama in de dierentuin.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:04 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Bah, uitschot, deze mensen verdienen geen toekomst.
Net op tijd, want dit topic is wel gedaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef Beavis het volgende:
Hier wil ik mijn postaantal even opkrikken
Krikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |