quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:38 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ga niet luisteren, Psyko Punkz
Niet haten op Psyko Punkz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Nitrouz doetSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Knockout 2011quote:
Brennan heartquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ging ze nog bekijken op Intents vorig jaar, wat een drama. Zelfs Brennan Heart vermaakte mij meer
Pleasequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:43 schreef mash_ het volgende:
Ok dit nummer ga ik dus echt niet afluisteren
Allebei drama.. hoop dat coone er nog wat moois van maakt in die battle..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:43 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Maar het is beter dan Psyko Punkz
Coone is ook ernstigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Allebei drama.. hoop dat coone er nog wat moois van maakt in die battle..
Slimpie, je moet je ook niet laten vermaken door de DJ's, maar je moet je laten vermaken door de MC's. De MC's zijn er voor het publiek, de DJ's zijn er voor de muziek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ging ze nog bekijken op Intents vorig jaar, wat een drama. Zelfs Brennan Heart vermaakte mij meer
MC's die constant overal doorheen lullenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Slimpie, je moet je ook niet laten vermaken door de DJ's, maar je moet je laten vermaken door de MC's. De MC's zijn er voor het publiek, de DJ's zijn er voor de muziek.
Je laat me lachenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Slimpie, je moet je ook niet laten vermaken door de DJ's, maar je moet je laten vermaken door de MC's. De MC's zijn er voor het publiek, de DJ's zijn er voor de muziek.
Deze man snapt hetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef mc-Piel het volgende:
NEEE NIET DEZE!!
Doe dan: Tiesto & Diplo ft. Simian - C'mon friends ( Lawless bootleg)
Zonder dat kankergezeik van Busta Rhymes
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef mc-Piel het volgende:
NEEE NIET DEZE!!
Doe dan: Tiesto & Diplo ft. Simian - C'mon friends ( Lawless bootleg)
Zonder dat kankergezeik van Busta Rhymes
Dan moet je gewoon radio onzin luisteren ipv naar feestjes gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je laat me lachen
MC's verpesten het, vooral Villain met die mooie pet van hem, of DV8 met zijn mooie stemPsyko Punkz draaien daarbij slechte muziek.
greotjensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef Nitrouz het volgende:
Even wat drinken pakken, en wat eten pakken. Doei.
En ff 'n lekkere chimeidz pakken!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef Nitrouz het volgende:
Even wat drinken pakken, en wat eten pakken. Doei.
Lekker heul wellusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
sorry spouwer je kan niet alles hebben
Daar gaan je argumenten hé. Ik weet dat ik gelijk heb..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon radio onzin luisteren ipv naar feestjes gaan.
okquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:49 schreef Pizzalucht het volgende:
Alooo matties ik kom de boel hier effe zwaar opleuken jeweetz
ik ruik iets..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:49 schreef Pizzalucht het volgende:
Alooo matties ik kom de boel hier effe zwaar opleuken jeweetz
Windows 7 patcher downloaden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:50 schreef Graseter het volgende:
Kan iemand mij helpen met het activeren van mijn Windows?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:50 schreef Graseter het volgende:
Kan iemand mij helpen met het activeren van mijn Windows?
En ik test nog even den mekboekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:51 schreef Snuf. het volgende:
Hierna gaat Afroman voor het eerst toch?
Ik ben benieuwdquote:
Komt voor den bakkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:50 schreef Beach het volgende:
[..]
leuk ga ik reactie plaatsen R+R terug graag
ik draai requestzquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd?
Komen er gitaren? Want dan zet ik de radio op mute
Nog een persoonlijke voorkeur voor requests?quote:
ehm... neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nog een persoonlijke voorkeur voor requests?
Gewoon via youtube convertenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef Afroman het volgende:
ik moet denk ik nog wel veel downloaden
iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gewoon via youtube converten
lolwut, om 1600 draai ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
Om 16:00 ga ik heel even een testje doen op mijn mekboek van 3 minuten (afgesproken met afroman) dan kan hij erin
Om 1600 of om 1500?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
Om 16:00 ga ik heel even een testje doen op mijn mekboek van 3 minuten (afgesproken met afroman) dan kan hij erin
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
15:00 bedoel ik mattie ben niet zo goed met klokken
Awo rustug broederquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kutklokken ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd, mannen Uggs, nickelson jasje, 2 grote diamanten in mijn hoor en een zonnebank kleurtje!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Praat je buiten fok eingelijk ook zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Altijd, mannen Uggs, nickelson jasje, 2 grote diamanten in mijn hoor en een zonnebank kleurtje!GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen uggsVan die mensen moeten echt hun zaadleiders doorknippen
![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig
Mannen uggsVan die mensen moeten echt hun zaadleiders doorgeknipt worden
Nekschot en van het hoogste gebouw afgooien, zulks tuigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig
Mannen uggsVan die mensen moeten echt hun zaadleiders doorknippen
raarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef Graseter het volgende:
Windows zegt dat ie legaal is maar mijn Microsoft Security Essentials zegt van niet.
Mash_ draait nu dacht ik?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef Snuf. het volgende:
OKE AFROMAN HAD EEN ERROR IK ZIT ER NU IN IK ZIT OM MEKBOEK = GEEN MIC
IK GA NU EFFE AFROMAN HELPEN
Van 1600 tot 1700quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef JApieman het volgende:
Hoelaat ging je nou Toon, dan zet ik dan de radio even aan en ga ik tot dan even m'n eigen muziek luisteren
Oo, kutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
M'n headset is trouwens nog niet binnen
Vandaag of morgen, maar hij kan nog om 4 uur komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo, kutwanneer verwachtte je hem dan?
Oke.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vandaag of morgen, maar hij kan nog om 4 uur komen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
Mijn vrienden Japieman en Spouwerranger samen met mij in 1 topik
De single player vond ik wel awesome. Maar bij de multiplayer vind ik MW1 nog steeds owneren.quote:
Dat zeker jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn al die mw dingen slecht, gewoon Battlefield spelen
Hij vindt je liefquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben net aangehouden door de politie... was de derde keer in 2 weken door dezelfde agent
Ik speel MW2 alleen private matches nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De single player vond ik wel awesome. Maar bij de multiplayer vind ik MW1 nog steeds owneren.
Hij mag je niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben net aangehouden door de politie... was de derde keer in 2 weken door dezelfde agent
Waarom?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
haha nou kwam er weer vanaf met een waarschuwingquote:
Hij vind u aantrekkelijk en kan alleen op deze manier met jou communiceren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke? Wat fijn voor jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef Snuf. het volgende:
SPERZIEBOONTOON ik kreeg gisteren een invite voor Battlefield4FREE?
Reed een tikkie te hard op de achterafwegen hierquote:
MW2 speel ik eigenlijk weinig. De bazigste uit de COD reeks was de 2e trouwensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik speel MW2 alleen private matches nog
Geen ideequote:
http://battlefield.play4free.com/en/ ??quote:
Jawel op den xbox360 alleen die heeft al 3 weken niet aangestaan ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://battlefield.play4free.com/en/ ??
Is er wel alleen voor de PC, jij speelt niet op console dan zeker?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
Mijn vrienden Japieman en Spouwerranger samen met mij in 1 topik
nee, die komen nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Inb4 sharr rookt en is ook schor grappen
Is het nog gelukt met de snoepjes?quote:
Ja ik ben nu echt vet misselijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met de snoepjes?
Nee? Komt dat van een loader?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef Graseter het volgende:
Beach heb jij dit?
Licensing Data-->
Input Error: Can not find script file "C:\Windows\system32\slmgr.vbs".
wat voor snoep is het geworden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik ben nu echt vet misselijkHelaas
Ik heb jou verzoekjen heulemaal gedraaid vanmiddagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef Beach het volgende:
Wtf waarom wordt het afgekapt ik zal verdomme nog eens wat aanvragen.
Met het geluid uit zeker?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb jou verzoekjen heulemaal gedraaid vanmiddag
Jij wel jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef Snuf. het volgende:
DIO HET IS JE BOY
JELLE V JE WEET HOE WE SHINEN FT J KING - HET BEGIN
HARDROCK HELLELUJAH - DIE FINSE BAND BEN DE NAAM KWIJT
LEKKERE LAU- LAU
KERK - DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
Was stampmuziek, dus ik heb gewoon geluisterd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Met het geluid uit zeker?
Gebruik dan ook winamp, balhaar!quote:
Het is koelkast.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hell fucking no!quote:
suk6quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die nu weer gaat, nog genoeg te doen.
Gereanimeerdquote:
Winamp is kut. VLC vind ik een stuk makkelijkerquote:
WAT DACHT JE DAN VAN MIJN MATTIESquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hell fucking no!
'' We droppen tracks zoeter dan trekdrop''
'' 2 nieuwe rappers komen binnen zo van hooi, niet gedroogd gras maar van hé hallo!''
'' Ik zie chille nieuwe schoenen dus vraag hoeveel ze lacoste''
Doe die andere van me wel he; dat is geen schreeuwmuziek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Afroman het volgende:
ik moet zoveel downloaden, tim kuik zal me vast haten
je mag niet daunloodenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Afroman het volgende:
ik moet zoveel downloaden, tim kuik zal me vast haten
2e nooit gespeeldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
MW2 speel ik eigenlijk weinig. De bazigste uit de COD reeks was de 2e trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef Spouwerranger het volgende:
De statistieken tot 15.15Ik sta 1 boven SharrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb COD1 nooit gespeeld. Toch een keertje downloaden danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
2e nooit gespeeld1e wel helemaal stuk gespeeld
De statistieken tot 15.15Ik moet mijn status als nummer 1 vast kunnen houden dus ik ga ervoor! Alleen vanavond moet ik naar sparta dus ik denk niet dat het me luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De statistieken tot 15.15Ik ga vandaag eens niet hoog eindigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is mijn intentie iig
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Dat haal je vast nog wel inquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik sta met geopende topics nog 15 onder Pirania
ik geloof dat die er voorlopig effe uitzijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:20 schreef Pablo88 het volgende:
Is er nog ergens een server om het een en ander te testen?
Kan zo snel niks vinden op de wiki.
De statistieken tot 15.15Ik sta er nog niet in. Maar dat is acceptabel omdat ik pas net thuis ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Gisteren was ik 7e.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga vandaag eens niet hoog eindigenis mijn intentie iig
ok, jammer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik geloof dat die er voorlopig effe uitzijn
SMOESJES JAAPMANSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik sta er nog niet in. Maar dat is acceptabel omdat ik pas net thuis ben.
Ik heb al een paar keer boven aan gestaan.. maar dan lijkt het of ik geen leven heb.. dus ga maar wat minder postenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gisteren was ik 7e.Misschien dat ik vandaag dat kan verbeteren
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb een keer de 2e plek bemachtigt... dat lukt me denk ik nooit meer
MDMA is bad mkay!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef Beach het volgende:
Ik zie dingen die er niet zijn
Zo zag ik net een zwarte rat over mn bureau lopen
Verder gaat alles goed?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef Beach het volgende:
Minder posten zodat het lijkt of je een leven hebt vind ik persoonlijk ergerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer boven aan gestaan.. maar dan lijkt het of ik geen leven heb.. dus ga maar wat minder posten
Vertel meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef Beach het volgende:
Dat is de twijfelachtige eer van bovenaan staan inderdaad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer boven aan gestaan.. maar dan lijkt het of ik geen leven heb.. dus ga maar wat minder posten
maar ik heb juist wel een leven.. en hobby's enzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Minder posten zodat het lijkt of je een leven hebt vind ik persoonlijk erger
Dan hoef je toch ook niet expres minder te gaan postenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik heb juist wel een leven.. en hobby's enzo
Jawelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan hoef je toch ook niet expres minder te gaan posten
RESPECTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Bekende youtube rapper die net z'n eerste 2 balharen heeft gevonden!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
RESPECTR&R BAKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij klinkt ongelooflijk gay.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Bekende youtube rapper die net z'n eerste 2 balharen heeft gevonden!
Het hadden er meer kunnen zijn als ik niet had moeten werken en naar school had gemoetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
552 gaat echt te ver.. Maar je blijft mijn ONZ-radio held
NIET HATEN OP MIJN BOOII..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Dat is gewoon een smoesje om mij te kunnen zien hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Stom ventje, kom een keer naar Tilburg dan gaan we hem opwachten.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is gewoon een smoesje om mij te kunnen zien he
Ik post al minder dan normaal.. doe er nog dingen tussendoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |