DAAR MOEST IK OOK AAN DENKEN :dquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen is gek (behalve jij) - Heideroosjes
Zuipen denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
Gaat er nog iemand iets doen met valentijn eigenlijk?
Dat dacht ik dus niet hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
Uhm dr komt niets binnen bij mij hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe dat binnenkomt bij jullie
Als iemand een TR doet, hoe zie jij dat dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm dr komt niets binnen bij mij hoor
Aaah op die manier.. Er komt een uitroepteken voor het topic te staan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand een TR doet, hoe zie jij dat dan?
En al helemaal niet voor iemand die je al neuktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus niet he
Hallmark en Fleurop steunen in een feestdag die zij zelf hebben uitgevonden om meer centen te verdienen heeft geen ene FUCK te maken met liefde
Het weekend erna misschien.... anders is het veel te druk enzo. Scheveningen misschienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
Ah rightquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah op die manier.. Er komt een uitroepteken voor het topic te staan.
Maar moet ik wel in het forum overzicht kijken
Lekker over het strand lopen. En dan opwarmen met Appeltaart en chocomel?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het weekend erna misschien.... anders is het veel te druk enzo. Scheveningen misschien
En niks afgezaagder dan een anonieme liefdesboodschap sturen met Valentijn, dus succes absoluut gegarandeerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En al helemaal niet voor iemand die je al neukt. Het is de bedoeling om iemand die je nog niet neukt te versieren
.
Chocomel dan weer niet... (allergisch voor chocola), maar daarna lekker uit eten is super!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker over het strand lopen. En dan opwarmen met Appeltaart en chocomel?
Er staan ook 2 "tellertjes" naast de quickreply met TR en Topic Notes, en eronder een log van het topicquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah right
Wilde ik nou altijd al weten
Valentijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
We krijgen geen melding gemaild of via PM dat er een TR gedaan is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah right
Wilde ik nou altijd al weten
Thank godquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
We krijgen geen melding gemaild of via PM dat er een TR gedaan is.
Voor mij zou het wel makkelijk zijnquote:
Wat is een TR?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
We krijgen geen melding gemaild of via PM dat er een TR gedaan is.
Ik raad een jacuzzi aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef STING het volgende:
Iemand toevallig tips voor goeie leveranciers van badkamer materiaal?
Ga m'n badkamer binnenkort eens helemaal laten renoveren.
Zeker in KLB en ONZ is "TR gemacht, lollereeinz!!11" nog een erg leuken garpquote:
Scheld ze uit!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Ow God, de koterfoto's komen nu al op FB door....
Linkje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Ow God, de koterfoto's komen nu al op FB door....
facebook, kan je toch niet zien denk ikquote:
Oh, die FB, ik dacht dat je Feed Back bedoeldequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
facebook, kan je toch niet zien denk ik.
Dat is een hottubquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is pas goede raad.
Maar heb liever een jacuzzi in de tuin
Voorspelbaar.quote:
in dr cherrypruimquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het toppunt van fruit: Een banaan in je pruim peren.
Facebook was ooit voor het nadenkende deel van de samenleving. Vroeger.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Maar HW, je gaat toch niet zeggen dat dat pas de eerste keer is dat je kotterfoto's op FB krijgt?
jawel, dit was de eerst die dat hier deed, op Hyves was het me al teveel geworden..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Maar HW, je gaat toch niet zeggen dat dat pas de eerste keer is dat je kotterfoto's op FB krijgt?
Hij woont nu in fokking Linschoten. Linschoten. Like... WTF?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:45 schreef Kreator het volgende:
Kenneth. Dat is gewoon een mijlpaal in mijn leven geweest. In een flatje ergens in het westen. 1 grote teringzooi, 1 ruimte, geen slaapkamer. Daar gingen ze dan samenwonen. Hij met die dikke zeug. En baard.
Dan weet je in elk geval wat je niet wil in het leven.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Topic report.
Driehoek knopje met het uitroepteken
De waarheid klinkt minder leukquote:
Ik doe er geen uitspraken overquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Voorspelbaar..
Hoe zwaar is die big van hem inmiddels? Is die al over de 500 kilo?
kleinkledderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
De beste vriendin van m'n ma was er met haar kleinkledderIk had hem nog nooit gezien, dus even gekeken en maar gemompeld dat ie best leuk is. 'Ja, als ie slaapt bedoel je' zegt m'n moeder
Ze kent me
Met een website van zijn fucking gedrochtbaby. Die dan zelf dingen zegt. "vandaag met papa gaan zwemmen. hihi". MAAR TOEN WAS DAT KIND DUS NOG NIET EENS 1.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij woont nu in fokking Linschoten. Linschoten. Like... WTF?
Hou op, pleasequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met een website van zijn fucking gedrochtbaby. Die dan zelf dingen zegt. "vandaag met papa gaan zwemmen. hihi". MAAR TOEN WAS DAT KIND DUS NOG NIET EENS 1.
Weet je, eigenlijk moet die vent gewoon een keer dood neervallen of zoquote:
Oi, ik lees mee hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk moet die vent gewoon een keer dood neervallen of zoHij is echt net onkruid.
Oh nee, dat is bij mij allang even erg. Altijd leuk, de kledder van je ex op je startpagina.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jawel, dit was de eerst die dat hier deed, op Hyves was het me al teveel geworden..
Ik moet huilen. Heel hard.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met een website van zijn fucking gedrochtbaby. Die dan zelf dingen zegt. "vandaag met papa gaan zwemmen. hihi". MAAR TOEN WAS DAT KIND DUS NOG NIET EENS 1.
Klein scherm, geen 3D, laat maarquote:
Alienware heeft nu een laptop uit met 3D. Die's geilquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klein scherm, geen 3D, laat maar.
Die zou ik er meteen aftrappen danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, dat is bij mij allang even erg. Altijd leuk, de kledder van je ex op je startpagina.
Echt wel fijn dat Singles de enige plek is op FOK! waar je zonder je druk te maken dood kunt verwensenquote:
laat hem eerst nog wat afleveringen makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk moet die vent gewoon een keer dood neervallen of zoHij is echt net onkruid.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zolang die knakker van de Rolling Stones nog leeft, mag Charlie ook wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
ja, ziet er goed uit idd, eens kijken of ik die "per ongeluk" mee kan bestellenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alienware heeft nu een laptop uit met 3D. Die's geil
Zelfs als je het vanuit de grond van je hart meentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel fijn dat Singles de enige plek is op FOK! waar je zonder je druk te maken dood kunt verwensen
Mijn ex is maatschappelijk werker, als ik die er af gooi en ze komt erachter dat dat is vanwege haar kledder wil ze ws. een gesprek over waarom ik nog zo vast probeer te houden aan mijn verleden. Negeren is makkelijkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zou ik er meteen aftrappen dan. Nu maar even de posts op hidden gezet
.
Hij is echt briljant in Two and a half men, maar verderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
laat hem eerst nog wat afleveringen maken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs als je het vanuit de grond van je hart meent
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ex is maatschappelijk werker, als ik die er af gooi en ze komt erachter dat dat is vanwege haar kledder wil ze ws. een gesprek over waarom ik nog zo vast probeer te houden aan mijn verleden. Negeren is makkelijker
Yupz. Bijvoorbeeld Kitao, die heb ik, gemeend, in de TT dood verwenst. Re zei alleen even: moet dat? En deed verder niksquote:
Charlie Sheen in betere tijdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is echt briljant in Two and a half men, maar verderop Charlie Sheen.
Ach ja, ik knikker mensen er ook niet meteen af, maar ik hoef de foto's niet te zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ex is maatschappelijk werker, als ik die er af gooi en ze komt erachter dat dat is vanwege haar kledder wil ze ws. een gesprek over waarom ik nog zo vast probeer te houden aan mijn verleden. Negeren is makkelijker
Ook gelijk jurisprudentie geschept voor toekomstige TT'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz. Bijvoorbeeld Kitao, die heb ik, gemeend, in de TT dood verwenst. Re zei alleen even: moet dat? En deed verder niks
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz. Bijvoorbeeld Kitao, die heb ik, gemeend, in de TT dood verwenst. Re zei alleen even: moet dat? En deed verder niks
Ook niet met Valentijn. Of iig vrij weinig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus niet he
Hallmark en Fleurop steunen in een feestdag die zij zelf hebben uitgevonden om meer centen te verdienen heeft geen ene FUCK te maken met liefde
Staat mod zijn gelijk aan rechter?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ook gelijk jurisprudentie geschept voor toekomstige TT's
Oh hell no, zou er bij moeten komen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]Je wenst iemand dood, maar ken je hem wel IRL?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het mag niet als je mij dood wenst
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh hell no, zou er bij moeten komen!
Vierkante archief?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Zojuist al mijn belangrijke papieren ge-archiveerd in het grote grijze archief
Dan is het goedquote:
Dat kan gewoon niet andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |