quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Topic report.
Driehoek knopje met het uitroepteken
De waarheid klinkt minder leukquote:
Ik doe er geen uitspraken overquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Voorspelbaar..
Hoe zwaar is die big van hem inmiddels? Is die al over de 500 kilo?
kleinkledderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
De beste vriendin van m'n ma was er met haar kleinkledderIk had hem nog nooit gezien, dus even gekeken en maar gemompeld dat ie best leuk is. 'Ja, als ie slaapt bedoel je' zegt m'n moeder
Ze kent me
Met een website van zijn fucking gedrochtbaby. Die dan zelf dingen zegt. "vandaag met papa gaan zwemmen. hihi". MAAR TOEN WAS DAT KIND DUS NOG NIET EENS 1.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij woont nu in fokking Linschoten. Linschoten. Like... WTF?
Hou op, pleasequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met een website van zijn fucking gedrochtbaby. Die dan zelf dingen zegt. "vandaag met papa gaan zwemmen. hihi". MAAR TOEN WAS DAT KIND DUS NOG NIET EENS 1.
Weet je, eigenlijk moet die vent gewoon een keer dood neervallen of zoquote:
Oi, ik lees mee hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk moet die vent gewoon een keer dood neervallen of zoHij is echt net onkruid.
Oh nee, dat is bij mij allang even erg. Altijd leuk, de kledder van je ex op je startpagina.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jawel, dit was de eerst die dat hier deed, op Hyves was het me al teveel geworden..
Ik moet huilen. Heel hard.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met een website van zijn fucking gedrochtbaby. Die dan zelf dingen zegt. "vandaag met papa gaan zwemmen. hihi". MAAR TOEN WAS DAT KIND DUS NOG NIET EENS 1.
Klein scherm, geen 3D, laat maarquote:
Alienware heeft nu een laptop uit met 3D. Die's geilquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klein scherm, geen 3D, laat maar.
Die zou ik er meteen aftrappen danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, dat is bij mij allang even erg. Altijd leuk, de kledder van je ex op je startpagina.
Echt wel fijn dat Singles de enige plek is op FOK! waar je zonder je druk te maken dood kunt verwensenquote:
laat hem eerst nog wat afleveringen makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk moet die vent gewoon een keer dood neervallen of zoHij is echt net onkruid.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zolang die knakker van de Rolling Stones nog leeft, mag Charlie ook wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
ja, ziet er goed uit idd, eens kijken of ik die "per ongeluk" mee kan bestellenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alienware heeft nu een laptop uit met 3D. Die's geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |