Niet na een stukkie hardlopen. Dan heb je het flink warm kan ik je vertellenquote:
Zeer goed planquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
Heerlijk, zonnetje, strak blauwe hemelIk ga me zo eens in m'n paardrijkleren hijsen en lekker met Rio aan het werk
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Temperatuur is onder de 20 graden, dus zalig kan niet.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet na een stukkie hardlopen. Dan heb je het flink warm kan ik je vertellen
Ja dat klopt, voor hardlopen is het wel lekker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dan lukt 't wel iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeer goed plan
Ben onderweg een hoop peerden tegengekomen.
Maar ja, wat wil je als je gaan lopen in de buurt van een manege
Idd, op een gegeven moment voelt het dan als hartje zomer, heerlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een wat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan lukt 't wel iddRio is waarschijnlijk een bom, dus ik ben benieuwd of ik blijf zitten
In het begin even handschoenen aan, maar aan het eind was het daar echt te warm voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, voor hardlopen is het wel lekker.
Wat voor review?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Hmmzzz, ze zijn wel enthousiast over mijn review, zal eind deze maand online komen.
Je review van?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Hmmzzz, ze zijn wel enthousiast over mijn review, zal eind deze maand online komen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, op een gegeven moment voelt het dan als hartje zomer, heerlijk
E-reader review, soort van proefreview om te kijken of ik het een beetje kanquote:
Een bommetje, opgekropte energiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een wat?
[..]
In het begin even handschoenen aan, maar aan het eind was het daar echt te warm voor
Net of dat iemand opvalt als jij op dat paard zitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
Het is maar goed dat ik m'n rode nagellak nog niet heb afgehaald. Rood kleurt mooi bij m'n paardij outfit
1) ik ren niet hard, dat hoeft tegenwoordig niet meer met fiets/auto/trein etc.quote:
Vol in galop dusquote:
Moet ik het nou weer zeggen: foto!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
Het is maar goed dat ik m'n rode nagellak nog niet heb afgehaald. Rood kleurt mooi bij m'n paardij outfit
Zitten die niet standaard op jouw model dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Ripley het volgende:
Ik ga binnenkort nagels nemen heb ik besloten. Kan ik ook eens nagellakken
Of je verloochend je normale manier van op FOK! posten, of het is te bruut voor een review. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
E-reader review, soort van proefreview om te kijken of ik het een beetje kan.
Ik heb dat 1 keer bij mezelf gedaan en dat was geen succesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Ripley het volgende:
Dat eerste natuurlijk, het is voor de FPquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of je verloochend je normale manier van op FOK! posten, of het is te bruut voor een review. Ik ben benieuwd
Wie is zijn ex dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
Krea, jouw ex grote tieten? Ga weg, schij uit!
Jewel, maar ik heb ze afgeknaagd tot stompjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zitten die niet standaard op jouw model dan?.
O ja, ik vind het wel een grappig hebbedingetje maar of het ook wat is in de praktijk vraag ik me wel eens af.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
E-reader review, soort van proefreview om te kijken of ik het een beetje kan.
Oh ja, dat was ook zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jewel, maar ik heb ze afgeknaagd tot stompjes
Sja, daar heb je dus reviews voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, ik vind het wel een grappig hebbedingetje maar of het ook wat is in de praktijk vraag ik me wel eens af.
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat eerste natuurlijk, het is voor de FP.
Het is gewoon een review, meer niet, heb je er nog 100 van, vond het wel leuk om eens te proberen. Als het doorzet ben ik dus Gadget-reviewer en komen er leukere dingen dan e-readers mijn kant op.
Ben bang dat als je iemand die boeken heeft doodverklaard een review laat doen over een e-reader dat je dan voornamelijk een vergelijking met andere readers krijgt en niet met echte boeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, daar heb je dus reviews voor.
Dat dus!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben bang dat als je iemand die boeken heeft doodverklaard een review laat doen over een e-reader dat je dan voornamelijk een vergelijking met andere readers krijgt en niet met echte boeken.
Mwah, ik heb het idd niet vergeleken met een echt boek nee, dat kent iedereen welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben bang dat als je iemand die boeken heeft doodverklaard een review laat doen over een e-reader dat je dan voornamelijk een vergelijking met andere readers krijgt en niet met echte boeken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Ripley het volgende:
Lange nagels vind ik echt lelijk bij mannenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Ripley het volgende:
Dat zijn toch niet echt de jouwe mag ik hopen angel?
En dat is zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat niet zo charmant bij een man, eerlijk gezegd
Ja ze zijn nu wel heel lang.... mara afgekloven stompjes vind ik er smeriger uitzien dan verzorgde nagels. Nu moet ik ei'k ze d'raf knippen (wat ik nooit doe, ik bijtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lange nagels vind ik echt lelijk bij mannen
Heeft dat nog een speciale 'doe-het-zelf' reden of wat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Rechterhand is trouwens alles gewoon kort hoor
Tis maar 1 wapen hand.
Ik vind het handige gebruiksvoorwerpenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat niet zo charmant bij een man, eerlijk gezegd
Zo;n beetje alles wat tekst is, PDF, Doc, txt, ePub etc etcquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat kan je allemaal lezen op een e-reader? PDF mag ik hopen en wat nog meer?
Ja tis een soort Zwitsers zakmesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:45 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft dat nog een speciale 'doe-het-zelf' reden of wat?
Als ik die van mij kort knip zijn ze binnen een week weer ongeveer zoals op de fotoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
die van mij zijn... gewoon. niet lang en niet kort. op dit moment dan want ze groeien heel snel.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tis een soort Zwitsers zakmes
Heb het ook echt maar aan 1 hand zo. En meestal alleen de duim, dus de rest moet er nu ook af.
Vragen mensen wel eens of ik grootgebruiker ben aangezien het normaal alleen een lange pinknagel is
daar heb ik niks aan babsje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak alleen gebruik van hun netwerk. Naar tevredenheid
Eenschquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
Lange nagels bij mannen zijn
Ik ben omkleden en naar 't paard
Ik vind dat geluid engquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Mijn nagels zijn kort geknipt. Klaar.
Hoe is het tegenwoordig met u? Ietsje beter dan een paar maanden geleden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:52 schreef dawg het volgende:
ik ga denk ik een paar weken een taalcursus spaans doen in madrid.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:52 schreef dawg het volgende:
mexico.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
Iemand een advies? Ik ben aan het kijken naar vakanties dit ajar en ik twijfel nu tussen bali, mexico, cuba, zuid-afrika.
quote:
Cuba, zolang het nog kan, duurt niet lang meer en het is als elk ander eiland in de Caribean.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
Iemand een advies? Ik ben aan het kijken naar vakanties dit ajar en ik twijfel nu tussen bali, mexico, cuba, zuid-afrika.
Ik zou persoonlijk weleens naar Cuba willenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk weleens naar Cuba willen
Pero manana es el fin del semanooooooooooooooooooooooooquote:
Sow hee! 10 kilometer?! Dat wordt op zijn minst 240 uur schoffelen voordat je schuld aan de maatschappij is ingelost!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel 10 km te hard gereden, somebody lock me up
Na correctie = 13 km, zo'n 16 km te hard op de teller. Dat is idd best boefjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel 10 km te hard gereden, somebody lock me up
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sow hee! 10 kilometer?! Dat wordt op zijn minst 240 uur schoffelen voordat je schuld aan de maatschappij is ingelost!
la fin de semana. en manana moet met zo'n golfje op de eerste n maar ik heb een uk layout toetsenbord dus das teveel moeite.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pero manana es el fin del semanoooooooooooooooooooooooo
of zoiets
Mja, wil je hem het communistische Cuba laten zien? Zo ja, zal ik het nu doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op cuba, maar ben er zelf wel al geweest. Maar brox nog niet.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na correctie = 13 km, zo'n 16 km te hard op de teller. Dat is idd best boefje
Word ik daar gestenigd of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op cuba, maar ben er zelf wel al geweest. Maar brox nog niet.
nou die vraag van gister of eergister. waarom ik verdomme niet gewoon mijn abbo kan upgraden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werk met vodafone, is dat ook goed?
Ja die tilde, maar dat ging hier ff niet zo snelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef dawg het volgende:
[..]
la fin de semana. en manane moet met zo'n golfje op de eerste n maar ik heb een uk layout toetsenbord dus das teveel moeite.
Nou ja, dat was wel een van de dingen die ik zelf interessant vond. Geen McDonalds, Casa particulares etc.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, wil je hem het communistische Cuba laten zien? Zo ja, zal ik het nu doen.
Ach dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat voor abonnement heb je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef dawg het volgende:
[..]
nou die vraag van gister of eergister. waarom ik verdomme niet gewoon mijn abbo kan upgraden.![]()
Neuh, dat valt wel mee. Dan zit je in de arabische wereld slechterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Word ik daar gestenigd of valt dat wel mee?
Ik moet daar altijd wel op letten
Nopez, het mag gewoon, alleen wordt er niet over gepraat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Word ik daar gestenigd of valt dat wel mee?
Ik moet daar altijd wel op letten
Ze zijn al bezig om de kapatilische kant op te gaan. En ik denk dat ze dan op een gegeven moment met veel buitenlands geld een nep-versie van voor de revolutie opbouwen, met ladingen franchises.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, dat was wel een van de dingen die ik zelf interessant vond. Geen McDonalds, Casa particulares etc.
PM me even je geboortedatum en nummer, kijk ik even in het systeemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:00 schreef dawg het volgende:
[..]
de kleinste sim-only voor 2jr (nu nog anderhalf). 45 belmins en sms blox van 1000.
Zouden ze hier ook moeten invoerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez, het mag gewoon, alleen wordt er niet over gepraat.
Ligt eraan of ze harder of zachter dan 100 km p/u reed he!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aardige kerel. Sancho Pancha is wel een lul.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:00 schreef dawg het volgende:
iemand hier toevallig ervaring met donquijote?
tof, mag ik mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:52 schreef dawg het volgende:
I know, de broer van fidel voert veranderingen in. Toen ik er was was dat nog niet aan de orde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig om de kapatilische kant op te gaan. En ik denk dat ze dan op een gegeven moment met veel buitenlands geld een nep-versie van voor de revolutie opbouwen, met ladingen franchises.
Ja, ok, maar dan nog scheelt het haast niks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze harder of zachter dan 100 km p/u reed he!
zomaar privegegevens aan iemand op fok geven? nah, toch maar niet sorry.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
PM me even je geboortedatum en nummer, kijk ik even in het systeem
Maar wel aan een willekeurige vodafone medewerker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef dawg het volgende:
[..]
zomaar privegegevens aan iemand op fok geven? nah, toch maar niet sorry.
grappig ripquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aardige kerel. Sancho Pancha is wel een lul.
ja, die zitten achter dat nummer of staan achter de balie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wel aan een willekeurige vodafone medewerker.
Da's de enige die ik ken, dus ik kan je ook verder niet helpenquote:
Moet je ook niet vragen of iemand bij Vodafone werktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, die zitten achter dat nummer of staan achter de balie.
Zijn vaak ook maar studentjes in een callcenter hoor!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik sta nu ook achter de baliequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Mja, ik probeer daar wel een beetje rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee. Dan zit je in de arabische wereld slechter
hij werkt niet bij vodafone zegt ie toch? misschien had iemand het zo kunnen beantwoorden, ik ga gewoon geen privegegevens sturen aan de eerste de beste op internet, simpel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet je ook niet vragen of iemand bij Vodafone werkt
Ja idd, stel je voor dat zo'n werkdag voorbij is voor je het door hebt, dat wil je nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig gaat de tijd langzaam vandaag..
Gelukkig is het weer bijna maandag, nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, stel je voor dat zo'n werkdag voorbij is voor je het door hebt, dat wil je niet.
Ik heb mijn eigen winkel, ben een dealer van vodafonequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
maak es een pic dan
jij werkt met vodafone, niet voor vodafone, toch.
Mja ik snap niet wat het verschil zou zijn als de eerste de beste zou roepen hier dat hij wel bij Vodafone zou werken. En moet je inderdaad zelf wetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
hij werkt niet bij vodafone zegt ie toch? misschien had iemand het zo kunnen beantwoorden, ik ga gewoon geen privegegevens sturen aan de eerste de beste op internet, simpel.
moet ieder voor zich weten.
Dat ik daad niet bij woord voeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel een vraag voor de singles. Wat denk je dat de grootste misvatting is die de andere singles over jou hebben?
Dat het me ene reet boeit wat er hier allemaal gebeurtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel een vraag voor de singles. Wat denk je dat de grootste misvatting is die de andere singles over jou hebben?
Nog even Krea! Dan t sperma-putje. Potje bier. Potje poker. En begint je weekend!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig gaat de tijd langzaam vandaag..
Wat, hier in dit topic of algemeen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij denkt niemand dat hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het me ene reet boeit wat er hier allemaal gebeurt.
Dat ik homo ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
weet ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik snap niet wat het verschil zou zijn als de eerste de beste zou roepen hier dat hij wel bij Vodafone zou werken. En moet je inderdaad zelf weten
Hij wilde je alleen maar helpen met zijn telefoonwinkel
In Singles uiteraardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, hier in dit topic of algemeen?
Mwah, er wordt nog regelmatig heerlijk en hard gehaptquote:
geen. Iedereen heeft me hier helemaal doorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
truequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, er wordt nog regelmatig heerlijk en hard gehapt.
Allesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Nog even 2 uur...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog even Krea! Dan t sperma-putje. Potje bier. Potje poker. En begint je weekend!
Euh, grootste misvatting? (van de mensen die me kennen dan...)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik in het echt ook een vervelend klein mannetje benquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Maar wel een heule knappe knuffelhomo!quote:
Das zo voorbij joh!quote:
Idd, zo klein ben je nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ik in het echt ook een vervelend klein mannetje ben
Zo kloptiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ik in het echt ook een klein mannetje ben
Volgens mij klopt alles wel wat iedereen over me denktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
But there's more to mke than that!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar wel een heule knappe knuffelhomo!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh, grootste misvatting? (van de mensen die me kennen dan...)
Dat ik een zuipende, nietsnutterige, drugsgebruikende student ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in het echt ben je een vervelend groot mannetjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ik in het echt ook een vervelend klein mannetje ben
Waarom denk je dat ik opeens een afspaak hadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Uiteraard gaan er dan mensen, die mij in het echt ontmoet hebben, zeggen dat ik daar ook irritant ben![]()
Maar klein ben je niet!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Uiteraard gaan er dan mensen, die mij in het echt ontmoet hebben, zeggen dat ik daar ook irritant ben![]()
Jij bent in het echt gewoon lief en groot en een knuffelbeerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat klopt!
Jij hebt naaktfoto's gezien
Telefoon en netwerk, ere wie ere toekomt!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de foto's nog!
Want in t echie is het niet gelukt door je kut telefoon
Right back at yaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef Ripley het volgende:
Ik vind je niet irritant hoor stbaby. Ik amuseer me altijd wel om je
hoe gaat het nou eigenlijk? wanneer ben jij uitgerekend?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de foto's nog!
Want in t echie is het niet gelukt door je kut telefoon
Wow, de hele week fulltime werken, wat stoer!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef Ludootje het volgende:
Maar eens even wat biertjes halen om het weekend in te luiden! Heb de hele week fulltime gewerkt, dus verdiend!
Frater Q, jij van alle mensen zou moeten weten dat er geen excuus hoeft te zijn om een biertje te pakken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wow, de hele week fulltime werken, wat stoer!
Je weet waar het kratje staat he?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef Ludootje het volgende:
Maar eens even wat biertjes halen om het weekend in te luiden! Heb de hele week fulltime gewerkt, dus verdiend!
Een turn-hetero-in-de-dop?quote:
Ik weet alles.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Frater Q, jij van alle mensen zou moeten weten dat er geen excuus hoeft te zijn om een biertje te pakken.
Ja, er zitten er ook tussen die gewoon een beetje irritant zijn, maar echt een klein groepje is echt heel erg vervelendquote:
Bier uit blik is voor Woensel West!quote:
[singles]quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef HeatWave het volgende:
maar echt een klein groepje is echt heel erg vervelend.
Neuh, er zijn nog wel een paar leuke, normale mensen hierquote:
Geen enkel idee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Iedereen is gek behalve ik MUAHAHAHAHAquote:
HET ZAL BEST!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Telefoon en netwerk, ere wie ere toekomt!
Ja hij gaat lekker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe gaat het nou eigenlijk? wanneer ben jij uitgerekend?
Dat zijn geniale ideeën Krea!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zojuist besloten een uurtje te snipperen.
Waar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, er zijn nog wel een paar leuke, normale mensen hier.
Ze drinkt koffie met haar buurvrouw dagelijks van één tot tweequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iedereen is gek behalve ik MUAHAHAHAHA
Ze zijn er nu toevallig net ff nietquote:
Namen willen we.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, er zijn nog wel een paar leuke, normale mensen hier.
"toevallig". Net als je oom "toevallig" altijd even naar de wc was als sinterklaas op de deur bonkt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zijn er nu toevallig net ff niet.
Zo dat we dr op kunnen letten! En die mensen koesteren!quote:
Que??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze drinkt koffie met haar buurvrouw dagelijks van één tot twee
Of zij The Bold ook heeft gezien, gisteravond op t.v.
Maar buurvrouw heeft het niet gezien, er was Europacup
Dus zat haar Karel met sjaal en pet te schreeuwen naar zijn club
Arme Libelle-bel dit is waar zij voor leeft
Kletsen met die Margriet-griet is alles wat ze heeft
En iedereen is gek behalve jij
Slurpend aan de koffie, eensgezind, dat jeugdhuis moet maar dicht
Ze spreken schande over die van nummer 13, want dat is een nicht!
Maar haar man Jos dat is de held, de held die haar beflikkerd
Die pakt alles waar een gat in zit, maar zij is blind en te verkikkerd
Haar recht is het aanrecht, dat hebben ze haar geleerd!
En ze weet wel dat ze meer kan, ze heeft 't geprobeerd!
Ze wil graag Engels leren, maar haar man vindt dat te duur!
Of ze wel weet wat dat kost, zo'n grote motor in de schuur?
Hij zegt ze moet niet zeuren want ze komt toch niets te kort?
En dat ze beter kan gaan breien voor als ze moeder wordt!
Er is veel meer dat je kunt, er is veel meer dat je weet
Is dit echt alles waar jij voor leeft?
Ow die ken ik niet.... sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen is gek (behalve jij) - Heideroosjes
DAAR MOEST IK OOK AAN DENKEN :dquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen is gek (behalve jij) - Heideroosjes
Zuipen denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
Gaat er nog iemand iets doen met valentijn eigenlijk?
Dat dacht ik dus niet hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
Uhm dr komt niets binnen bij mij hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe dat binnenkomt bij jullie
Als iemand een TR doet, hoe zie jij dat dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm dr komt niets binnen bij mij hoor
Aaah op die manier.. Er komt een uitroepteken voor het topic te staan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand een TR doet, hoe zie jij dat dan?
En al helemaal niet voor iemand die je al neuktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus niet he
Hallmark en Fleurop steunen in een feestdag die zij zelf hebben uitgevonden om meer centen te verdienen heeft geen ene FUCK te maken met liefde
Het weekend erna misschien.... anders is het veel te druk enzo. Scheveningen misschienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
Ah rightquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah op die manier.. Er komt een uitroepteken voor het topic te staan.
Maar moet ik wel in het forum overzicht kijken
Lekker over het strand lopen. En dan opwarmen met Appeltaart en chocomel?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het weekend erna misschien.... anders is het veel te druk enzo. Scheveningen misschien
En niks afgezaagder dan een anonieme liefdesboodschap sturen met Valentijn, dus succes absoluut gegarandeerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En al helemaal niet voor iemand die je al neukt. Het is de bedoeling om iemand die je nog niet neukt te versieren
.
Chocomel dan weer niet... (allergisch voor chocola), maar daarna lekker uit eten is super!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker over het strand lopen. En dan opwarmen met Appeltaart en chocomel?
Er staan ook 2 "tellertjes" naast de quickreply met TR en Topic Notes, en eronder een log van het topicquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah right
Wilde ik nou altijd al weten
Valentijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
We krijgen geen melding gemaild of via PM dat er een TR gedaan is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah right
Wilde ik nou altijd al weten
Thank godquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
We krijgen geen melding gemaild of via PM dat er een TR gedaan is.
Voor mij zou het wel makkelijk zijnquote:
Wat is een TR?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
We krijgen geen melding gemaild of via PM dat er een TR gedaan is.
Ik raad een jacuzzi aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef STING het volgende:
Iemand toevallig tips voor goeie leveranciers van badkamer materiaal?
Ga m'n badkamer binnenkort eens helemaal laten renoveren.
Zeker in KLB en ONZ is "TR gemacht, lollereeinz!!11" nog een erg leuken garpquote:
Scheld ze uit!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Ow God, de koterfoto's komen nu al op FB door....
Linkje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Ow God, de koterfoto's komen nu al op FB door....
facebook, kan je toch niet zien denk ikquote:
Oh, die FB, ik dacht dat je Feed Back bedoeldequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
facebook, kan je toch niet zien denk ik.
Dat is een hottubquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is pas goede raad.
Maar heb liever een jacuzzi in de tuin
Voorspelbaar.quote:
in dr cherrypruimquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het toppunt van fruit: Een banaan in je pruim peren.
Facebook was ooit voor het nadenkende deel van de samenleving. Vroeger.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Maar HW, je gaat toch niet zeggen dat dat pas de eerste keer is dat je kotterfoto's op FB krijgt?
jawel, dit was de eerst die dat hier deed, op Hyves was het me al teveel geworden..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Maar HW, je gaat toch niet zeggen dat dat pas de eerste keer is dat je kotterfoto's op FB krijgt?
Hij woont nu in fokking Linschoten. Linschoten. Like... WTF?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:45 schreef Kreator het volgende:
Kenneth. Dat is gewoon een mijlpaal in mijn leven geweest. In een flatje ergens in het westen. 1 grote teringzooi, 1 ruimte, geen slaapkamer. Daar gingen ze dan samenwonen. Hij met die dikke zeug. En baard.
Dan weet je in elk geval wat je niet wil in het leven.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Topic report.
Driehoek knopje met het uitroepteken
De waarheid klinkt minder leukquote:
Ik doe er geen uitspraken overquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Voorspelbaar..
Hoe zwaar is die big van hem inmiddels? Is die al over de 500 kilo?
kleinkledderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
De beste vriendin van m'n ma was er met haar kleinkledderIk had hem nog nooit gezien, dus even gekeken en maar gemompeld dat ie best leuk is. 'Ja, als ie slaapt bedoel je' zegt m'n moeder
Ze kent me
Met een website van zijn fucking gedrochtbaby. Die dan zelf dingen zegt. "vandaag met papa gaan zwemmen. hihi". MAAR TOEN WAS DAT KIND DUS NOG NIET EENS 1.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij woont nu in fokking Linschoten. Linschoten. Like... WTF?
Hou op, pleasequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met een website van zijn fucking gedrochtbaby. Die dan zelf dingen zegt. "vandaag met papa gaan zwemmen. hihi". MAAR TOEN WAS DAT KIND DUS NOG NIET EENS 1.
Weet je, eigenlijk moet die vent gewoon een keer dood neervallen of zoquote:
Oi, ik lees mee hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk moet die vent gewoon een keer dood neervallen of zoHij is echt net onkruid.
Oh nee, dat is bij mij allang even erg. Altijd leuk, de kledder van je ex op je startpagina.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jawel, dit was de eerst die dat hier deed, op Hyves was het me al teveel geworden..
Ik moet huilen. Heel hard.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met een website van zijn fucking gedrochtbaby. Die dan zelf dingen zegt. "vandaag met papa gaan zwemmen. hihi". MAAR TOEN WAS DAT KIND DUS NOG NIET EENS 1.
Klein scherm, geen 3D, laat maarquote:
Alienware heeft nu een laptop uit met 3D. Die's geilquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klein scherm, geen 3D, laat maar.
Die zou ik er meteen aftrappen danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, dat is bij mij allang even erg. Altijd leuk, de kledder van je ex op je startpagina.
Echt wel fijn dat Singles de enige plek is op FOK! waar je zonder je druk te maken dood kunt verwensenquote:
laat hem eerst nog wat afleveringen makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk moet die vent gewoon een keer dood neervallen of zoHij is echt net onkruid.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zolang die knakker van de Rolling Stones nog leeft, mag Charlie ook wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
ja, ziet er goed uit idd, eens kijken of ik die "per ongeluk" mee kan bestellenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alienware heeft nu een laptop uit met 3D. Die's geil
Zelfs als je het vanuit de grond van je hart meentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel fijn dat Singles de enige plek is op FOK! waar je zonder je druk te maken dood kunt verwensen
Mijn ex is maatschappelijk werker, als ik die er af gooi en ze komt erachter dat dat is vanwege haar kledder wil ze ws. een gesprek over waarom ik nog zo vast probeer te houden aan mijn verleden. Negeren is makkelijkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zou ik er meteen aftrappen dan. Nu maar even de posts op hidden gezet
.
Hij is echt briljant in Two and a half men, maar verderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
laat hem eerst nog wat afleveringen maken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs als je het vanuit de grond van je hart meent
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ex is maatschappelijk werker, als ik die er af gooi en ze komt erachter dat dat is vanwege haar kledder wil ze ws. een gesprek over waarom ik nog zo vast probeer te houden aan mijn verleden. Negeren is makkelijker
Yupz. Bijvoorbeeld Kitao, die heb ik, gemeend, in de TT dood verwenst. Re zei alleen even: moet dat? En deed verder niksquote:
Charlie Sheen in betere tijdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is echt briljant in Two and a half men, maar verderop Charlie Sheen.
Ach ja, ik knikker mensen er ook niet meteen af, maar ik hoef de foto's niet te zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ex is maatschappelijk werker, als ik die er af gooi en ze komt erachter dat dat is vanwege haar kledder wil ze ws. een gesprek over waarom ik nog zo vast probeer te houden aan mijn verleden. Negeren is makkelijker
Ook gelijk jurisprudentie geschept voor toekomstige TT'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz. Bijvoorbeeld Kitao, die heb ik, gemeend, in de TT dood verwenst. Re zei alleen even: moet dat? En deed verder niks
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz. Bijvoorbeeld Kitao, die heb ik, gemeend, in de TT dood verwenst. Re zei alleen even: moet dat? En deed verder niks
Ook niet met Valentijn. Of iig vrij weinig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus niet he
Hallmark en Fleurop steunen in een feestdag die zij zelf hebben uitgevonden om meer centen te verdienen heeft geen ene FUCK te maken met liefde
Staat mod zijn gelijk aan rechter?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ook gelijk jurisprudentie geschept voor toekomstige TT's
Oh hell no, zou er bij moeten komen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]Je wenst iemand dood, maar ken je hem wel IRL?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het mag niet als je mij dood wenst
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh hell no, zou er bij moeten komen!
Vierkante archief?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Zojuist al mijn belangrijke papieren ge-archiveerd in het grote grijze archief
Dan is het goedquote:
Dat kan gewoon niet andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |