Rubberen kogels. Wel bizar die beelden!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:22 schreef Olga het volgende:
die live beelden op al jazeera
Hup lekker schieten
Zit die op inet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:22 schreef Olga het volgende:
die live beelden op al jazeera
Hup lekker schieten
Thks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:23 schreef Olga het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Op dit moment een reportage over een aanslag in Kabul, volgens de verslaggever gaan ze straks/zo weer terug naar egypte.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:23 schreef Olga het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Oost en West Duitsland.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
In Rusland wel. En Tsjecho-Slowakije, Polen, Hongarije...
Dat is niet best, vooral het gegeven dat de autoriteiten in staat zijn het internet plat te leggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:27 schreef yvonne het volgende:
ronaldtelegraaf ronald veerman
by telegraaf
Voor de THUISBLIJVERS: Nederlandse vakantiegangers aan #RodeZee in #Egypte kunnen niet meer internetten en mobiel bellen. Alles ligt plat.
Iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat is niet best, vooral het gegeven dat de autoriteiten in staat zijn het internet plat te leggen
Inderdaad. Eigenlijk weten we maar heel weinig wat daar nu allemaal gebeurd. Wordt misschien de komende dagen pas duidelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat is niet best, vooral het gegeven dat de autoriteiten in staat zijn het internet plat te leggen
Dachten we bij Oekraïne en Iran ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef abdalfawaz het volgende:
Dit is onomkeerbaar mijns inziens..
quote:NourHammoury a lot of Egyptian policemen removed the uniform and joined the protesters, reports that ministry of interior is collapsing #25jan #Egypt $$ .
Ben Saunders is belangrijker...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
Wat een prutsers bij de Nederlandse tv, niets hiervan op de Nederlandse kanalen...
eensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
Wat een prutsers bij de Nederlandse tv, niets hiervan op de Nederlandse kanalen...
Je klinkt verbaasdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
Als de Mubarak groep zo meteen het land ontvlucht krijgen we misschien 1 minuutje met een verbaasde nieuwspresentator die een halfbakken berichtje opleest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
"What we may be witnessing is not just the end of the Cold War, or the passing of a particular period of post-war history, but the end of history as such: that is, the end point of mankind's ideological evolution and the universalization of Western liberal democracy as the final form of human government."quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:33 schreef Ryan3 het volgende:
Francis Fukuyama krijgt toch wel gelijk; dit is de thymos at work.
Er moet iets veranderen in dat land. Zo kan het niet doorgaan. Mubarak pakt de echte problemen ook niet aan. De hoge werkloosheid, de enorme bevolkingsgroei, de armoede, enz enz enz.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb niet zoveel tegen revolutie mubarak is een eikel.
Maar sommige landen doen het het best onder een soort van dictatuur (irak enzo)
en wat als we mubarak nu inruilen voor de moslim broederschap?
Geloof niet dat mijn egyptische vrienden daar blij van worden.
Eerherstel voor Fukuyama dan...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:33 schreef Ryan3 het volgende:
Francis Fukuyama krijgt toch wel gelijk; dit is de thymos at work.
Ik bedoel meer de thymos, de strijd om erkenning, als 1 van de vormende principes in de geschiedenis, die er voor zorgt dat mensen uiteindelijk kiezen voor een liberale-democratie. Wat dan het einde van de ontwikkeling in de geschiedenis is, naar een best mogelijke manier van besturen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
"What we may be witnessing is not just the end of the Cold War, or the passing of a particular period of post-war history, but the end of history as such: that is, the end point of mankind's ideological evolution and the universalization of Western liberal democracy as the final form of human government."
Mwah, dat vraag ik me af.
Ik denk dat Isreal zich gedeisd houdt en zich zorgen maakt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:41 schreef remlof het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat Israël doet. Ze zouden bepaalde groepen natuurlijk wapens kunnen leveren
Nou ja, ik vind het iig interessant, net als 2 decennia eerder, om die thymos aan het werk te zien, hier is het nog afwachten wat er gebeurt mocht het regime natuurlijk vallen.quote:
quote:fouad_marei URGENT: a segment of the police force at the Qa'ed Ibrahim Mosque, Alexandria refuse orders to shoot at protesters!! #egypt #jan25 .
Ja Irak deed het zo goed onder Saddam.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb niet zoveel tegen revolutie mubarak is een eikel.
Maar sommige landen doen het het best onder een soort van dictatuur (irak enzo)
en wat als we mubarak nu inruilen voor de moslim broederschap?
Geloof niet dat mijn egyptische vrienden daar blij van worden.
Dat denk ik ook. Maar ze zullen de ontwikkelingen op de voet volgen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Isreal zich gedeisd houdt en zich zorgen maakt.
Ze zullen ongetwijfeld wat satellieten op Cairo gericht hebben..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ze zullen de ontwikkelingen op de voet volgen.
thanks voor de linkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef yvonne het volgende:
SiebeSietsma Siebe Sietsma
Michael 'breaking news' Poppel vat via tweets internationale berichtgeving over Egypte mooi samen. Volg @mpoppel #ff
Volg dit account:
http://twitter.com/#!/mpoppel
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef yvonne het volgende:
SiebeSietsma Siebe Sietsma
Michael 'breaking news' Poppel vat via tweets internationale berichtgeving over Egypte mooi samen. Volg @mpoppel #ff
Volg dit account:
http://twitter.com/#!/mpoppel
quote:Could not follow user: You have been blocked from following this account at the request of the user.
Dat heb ik alleen met @MaximeVerhagenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]. God mag weten waarom. Maar goed, ik vind 't toch een eikel, dus komt mooi uit.
De kans is klein dat de Moslim Brotherhood de macht zal grijpen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:41 schreef remlof het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat Israël doet. Ze zouden bepaalde groepen natuurlijk wapens kunnen leveren
Hoewel ik eigenlijk denk dat Israël het liefste heeft dat Mubarak blijft zitten.
Ik begin dat toch ook te geloven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:46 schreef Muridae het volgende:
[..]
De kans is klein dat de Moslim Brotherhood de macht zal grijpen.
De huidige internet generatie kun je niet vergelijken met de boze jongeren in de jaren tachtig.
Ja, maar in deze chaos kan een kleine groep die het handig speelt zo de macht grijpen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:46 schreef Muridae het volgende:
[..]
De kans is klein dat de Moslim Brotherhood de macht zal grijpen.
De huidige internet generatie kun je niet vergelijken met de boze jongeren in de jaren tachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |