SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Klok, klepel...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
een camera 2de hands zonder lens 425 euro?de lens is nog het duurst meestal..so yeh hmm.
Just saying.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:20 schreef Inlognaam het volgende:
Als ie 'm maandje terug voor 500+ gekocht heeft en het redelijk normaal is om dit soort camera's te kopen zonder lens (want: eigen lenzen, makkelijk te wisselen, vele versies van te krijgen en bruikbaar op andere canon's) dan lijkt me die vraagprijs van 425 redelijk denk ik?De body (dus zonder de lens) kost nu nieuw 467 euro. Bij alle grote, bekende zaken zit 'ie zo rond de 480 euro. Prijs is dus niet onredelijk. Vraag 425 en doe 'm weg ergens rond 375 a 400 euro. Enige die nu roet in het eten kan gooien is MM met zn BTW dagen..al weet ik niet wat hun basisprijs is voor die body...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet je niet zeggen hè.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Inlognaam het volgende:
We'll see. Het is aan hem om te beslissen voor hoeveel ie weg mag en je moet bij vraagprijs altijd iets hoger inzetten dan je eigenlijk wilt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |