Ja getver hallo, dat is wen een erg fout exemplaarquote:
quote:
Dat snap ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nou geloof niet dat ik het erg spannend vind.
Mja.. Die roze slip is een beetje jammer.. en onwijs gay.quote:
Het ene hoeft het andere absoluut niet uit te sluitenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
niks ranzigs.. gewoon een onderdeel van ons lichaam...
Waarom denk je dat ik 'm koosquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja getver hallo, dat is wen een erg fout exemplaar
dankzij samzz moet ik sowieso mijn woorden terugnemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ene hoeft het andere absoluut niet uit te sluiten.
Ja dit was zoiets als googlen op "borsten" omdat iemand zegt dat borsten mooi zijn.... en er dan een foto van Dolly Parton naakt opzettenquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
dankzij samzz moet ik sowieso mijn woorden terugnemen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 'm koos
[ afbeelding ]
Kijk ook even naar de andere foto, jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dit was zoiets als googlen op "borsten" omdat iemand zegt dat borsten mooi zijn.... en er dan een foto van Dolly Parton naakt opzetten
O van die vent die z'n broekje uit moet doen onder de zonnebank?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk ook even naar de andere foto, ja
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:36 schreef Ang3l het volgende:
Overigens niets mis met Dolly Parton. Ik hou van vrouwen met uitspraken als:
Do you have ANY idea how much it costs to look this cheap?!
en
The higher the hair, the closer to God
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:36 schreef Ang3l het volgende:
Do you have ANY idea how much it costs to look this cheap?!
Ja, die zou ik ook wel eens willen leren kennenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou van vrouwen met over the top dingen en gelukkig genoeg zelfspot om te relativeren
Op de Feitosa manierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat zijn vaak van die kijkmijnlijf-patsers
Maar het is dan meer de subtiele zondershirt die ik bedoel.
Die dus aan het joggen is in het park en ff snel een shirt verwisseld waardoor je snel een glimp opvangt.
Of in de zomer in het park aan het zonnen of zo, dat kan ook nog wel.
Niet de "Poe poe wat is het warm met 12 graden, shirt uit en kijk naar mijn borstkas" manier
Zeiksnorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O van die vent die z'n broekje uit moet doen onder de zonnebank?
Ja. Maar eigenlijk werkt gespierd op een dwerg sowieso nooit erotiserend.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zie ik daar een mooie grap, gaat hij over mijzelf
quote:
Jamaar als je op de snor mikt zit je te hoog hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil je geen foto's van mij plaatsen hier.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 'm koos
[ afbeelding ]
piksnorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar als je op de snor mikt zit je te hoog hoor
*gorgel gorgel*
Doe es makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeiksnorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik mag dan minder kritisch zijn geworden op real life love interests, maar dat wil niet zeggen dat ik modellen niet uberkritisch beoordeel
Hoe kan ik anderen die goddelijkheid nu niet gunnen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wil je geen foto's van mij plaatsen hier.
Van die nieuwe zooi ben ik vet slaperig en duf... maar ik moet het even een paar dagen de tijd geven...quote:
Niet zoveel gehad, maar het is wel eens leuk jaquote:
ieuw, pens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet zoveel gehad, maar het is wel eens leuk ja
Ik kon er echt niet vanaf blijvenheel genant.
Maar het hoeft voor mij niet persee hoor.
Een buikje vind ik echter niet fijnEn een pens al helemaal niet.
quote:
Bummer. Stomme vraag, wat gebeurt er als je helemaal geen medicatie gebruikt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van die nieuwe zooi ben ik vet slaperig en duf... maar ik moet het even een paar dagen de tijd geven...
Ik houd wel van een buikjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet zoveel gehad, maar het is wel eens leuk ja
Ik kon er echt niet vanaf blijvenheel genant.
Maar het hoeft voor mij niet persee hoor.
Een buikje vind ik echter niet fijnEn een pens al helemaal niet.
quote:
Dan is het cold turkey afkicken en zal ik waarschijnlijk ontzettend somber zijn een paar weken, totdat (hopelijk) het serotonineniveau zich heeft hersteld in mijn hersenen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:55 schreef STING het volgende:
[..]
Bummer. Stomme vraag, wat gebeurt er als je helemaal geen medicatie gebruikt?
Ik ben meer van de sixpack dan van de fust.quote:
Vindt Kreator alleen maar goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef xFriendx het volgende:
Voelt toch wel apart dat ik op zo'n moment meer kansen heb bij Angel dan bij Samzz
Heb je een sixpack?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef xFriendx het volgende:
Voelt toch wel apart dat ik op zo'n moment meer kansen heb bij Angel dan bij Samzz
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een sixpack?
Ik heb nog wel een kratje!
Bij bierbuik zie ik dan meteen weer zo'n dikke bierpens voor mequote:
Ik vind 't wel prettig, lekker kriebelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben meer van de sixpack dan van de fust.
Dat was anderhalf jaar geleden eigenlijk ook best wel zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij bierbuik zie ik dan meteen weer zo'n dikke bierpens voor me
Dat vind ik eigenlijk helemaal niksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was anderhalf jaar geleden eigenlijk ook best wel zo
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was anderhalf jaar geleden eigenlijk ook best wel zo
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, vandaar dat hij er ook niet meer zit
Op een sixpack lig je niet lekker!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef Tally het volgende:
Ik vind buikjes wel leuk. En dat kan verschillen tot een klein buikje tot een bierbuik ja
Mwah, tis wel strak maar geen overduidelijke 6-pack, behalve als ik lig of het aanspan ofzow, dan zie je wel contouren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een sixpack?
Ik heb nog wel een kratje!
Nee ik dus ook nietquote:
Vind ik ook. Sixpack kan ik leuk vinden voor in bed maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op een sixpack lig je niet lekker!
Ik vind een waterbed te veel schommelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op een sixpack lig je niet lekker!
Ik wou zeggen, 'I'm right up your alley' mbt mn buik dan, maar dat is in deze een beetje foute opmerkingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet
Hij hoeft niet uber strak te zijn (zo'n gortdroog getrainde sixpack is soms ook eng) maar liefst wel plat. Maar zeer zeker geen spoiler! Ik weet wel dat goed gereedschap onder een afdakje zou moeten hangen, maar tegenwoordig heb je RVS en is dat geen excuus meer!
*legt vers gekoeld blikje neer met touwtje eraan*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, tis wel strak maar geen overduidelijke 6-pack, behalve als ik lig of het aanspan ofzow, dan zie je wel contouren.
En heb zelf al bier
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet
Hij hoeft niet uber strak te zijn (zo'n gortdroog getrainde sixpack is soms ook eng) maar liefst wel plat. Maar zeer zeker geen spoiler! Ik weet wel dat goed gereedschap onder een afdakje zou moeten hangen, maar tegenwoordig heb je RVS en is dat geen excuus meer!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, 'I'm right up your alley' mbt mn buik dan, maar dat is in deze een beetje foute opmerking![]()
Ahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klein beetje nog, maar die gaat er ook af.
Moet nu aan dat stukje van Eddy Murphy denken dat hij Mr T nadoetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*legt vers gekoeld blikje neer met touwtje eraan*
Here boy... heeeeeeeeeeeeeeeeeere straightboy!
Compenseren met blauwe lichttherapie wellicht een optie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan is het cold turkey afkicken en zal ik waarschijnlijk ontzettend somber zijn een paar weken, totdat (hopelijk) het serotonineniveau zich heeft hersteld in mijn hersenen...
Sowieso wordt altijd aangeraden om AD geleidelijk over minimaal een maand of 2 af te bouwen...
Ik kan gewoon niet zo goed tegen vet. Komt omdat ik het zelf jarenlang niet gehad heb. Ik kan het me amper voorstellen hoe het is om op je lijf te duwen en geen bot of spier te voelen. Alsof jij er niet bent echt zegmaarquote:
Ik ben iig blij dat het mijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een waterbed te veel schommelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is ie ongeveer, maar zo is het wel wat aangespannen natuurlijk. Spoilers doe ik niet aan, niet op m'n Alfa en niet op mij.
Ik snap nu waarom je bang bent voor tietenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zo goed tegen vet. Komt omdat ik het zelf jarenlang niet gehad heb. Ik kan het me amper voorstellen hoe het is om op je lijf te duwen en geen bot of spier te voelen. Alsof jij er niet bent echt zegmaarWat onzin is natuurlijk, want vet is ook onderdeel van jezelf.
Nou ja dat dus.
Voordat ik daar een keer naar doorverwezen word, is het ook al 2028...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:07 schreef STING het volgende:
[..]
Compenseren met blauwe lichttherapie wellicht een optie?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:07 schreef xFriendx het volgende:
Spoilers doet ie niet aan zegtieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is ie ongeveer, maar zo is het wel wat aangespannen natuurlijk. Spoilers doe ik niet aan, niet op m'n Alfa en niet op mij.
Staat goddome IN een spoiler, gek!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja precies. Dat zijn gewoon klompen vet en klier.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je bang bent voor tieten
Je moet die andere postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is ie ongeveer, maar zo is het wel wat aangespannen natuurlijk. Spoilers doe ik niet aan, niet op m'n Alfa en niet op mij.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Onder lichttherapie bedoel ik simpelweg zo'n blauwe lamp kopen en daar wat tijd achter bestedenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voordat ik daar een keer naar doorverwezen word, is het ook al 2028...
Nee, nu even omhoog met de AD zodat ik van die "angsten" afkom... en over een paar maanden weer naar beneden
Maar met dit werk ga ik blijkbaar net over mijn grens heen - wat op zich ook wel goed is aangezien ik nu wel meer wil/kan ondernemen.
En ze zijn nog wel zo mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Dat zijn gewoon klompen vet en klier.
Ik dacht ook ff, huhquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spoilers doet ie niet aan zegtie
Staat goddome IN een spoiler, gek!
O smaken verschillen hoor, en dit is puur mijn eigen afkeer/oppervlakkigheid.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat het mijnniet uitmaakt... want ik heb momenteel een kingsize waterbed!!! (Ben wel weer aan het sporten enzo hoor, gelukkig)...
Hoop over een tijdje het ook zo te hebben en dan vind ik het bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is ie ongeveer, maar zo is het wel wat aangespannen natuurlijk. Spoilers doe ik niet aan, niet op m'n Alfa en niet op mij.
FFFFFFFFFFFFBRRRRRRRRRRRBRBRBRBquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ze zijn nog wel zo mooiNou ja, niet allemaal natuurlijk
Ik dacht dat ik ook niet op mager viel... mijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O smaken verschillen hoor, en dit is puur mijn eigen afkeer/oppervlakkigheid.
En karakter overstijgt bepaalde fysieke dingen
Nou ja, ik heb nu meer energie enzo, maar dat komt ook doordat het weer lente wordt en doordatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Onder lichttherapie bedoel ik simpelweg zo'n blauwe lamp kopen en daar wat tijd achter besteden
Idd, met uit je comfort zone treden leer je toch veel meer, dan als je er in blijft. Maar ook, de boog kan niet altijd gespannen staan natuurlijk.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ook niet op mager viel... mijnis hartstikke iel! Maar wel weer langer dan ik, dat is dan wel weer
En met die uitleg die je net gaf, snap ik waarom je er totaal niet van houdt
Ja, dat kan dus niet he, als je bang bentquote:
O jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet he, als je bang bent
Ik zal het maar niet persoonlijk opvattenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Dat is dan meer ffffbrr....eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!!!
Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vond het een beetje een vage uitleg eigenlijk. Maar tis zo dat ik gewend ben mijn skelet te voelen, ieder bot, spier, pees, alles wat beweegt. Prik! O daar ben ik. En vet voelt bij mij als een laagje om me heen wat ik niet ben
Dat merk ik omdat ik nu ik 30+ ben ook dikker word. Niet dik. Dikker. Nog steeds mager. Maar dikker dan ik ooit gewend ben geweest. En da's niet erg, maar ik merk dat ik 't eng vind
Nouhou, ik zeg alleen dat ik snap hoe hij zich voelt.quote:
Mijn vorige vriendin had echt onmeunige tieten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben best blij dat ik geen tietenfobie heb
Zodat je ook kan genieten van manboobs?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben best blij dat ik geen tietenfobie heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |