Heb je een sixpack?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef xFriendx het volgende:
Voelt toch wel apart dat ik op zo'n moment meer kansen heb bij Angel dan bij Samzz
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een sixpack?
Ik heb nog wel een kratje!
Bij bierbuik zie ik dan meteen weer zo'n dikke bierpens voor mequote:
Ik vind 't wel prettig, lekker kriebelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben meer van de sixpack dan van de fust.
Dat was anderhalf jaar geleden eigenlijk ook best wel zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij bierbuik zie ik dan meteen weer zo'n dikke bierpens voor me
Dat vind ik eigenlijk helemaal niksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was anderhalf jaar geleden eigenlijk ook best wel zo
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was anderhalf jaar geleden eigenlijk ook best wel zo
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, vandaar dat hij er ook niet meer zit
Op een sixpack lig je niet lekker!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef Tally het volgende:
Ik vind buikjes wel leuk. En dat kan verschillen tot een klein buikje tot een bierbuik ja
Mwah, tis wel strak maar geen overduidelijke 6-pack, behalve als ik lig of het aanspan ofzow, dan zie je wel contouren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een sixpack?
Ik heb nog wel een kratje!
Nee ik dus ook nietquote:
Vind ik ook. Sixpack kan ik leuk vinden voor in bed maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op een sixpack lig je niet lekker!
Ik vind een waterbed te veel schommelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op een sixpack lig je niet lekker!
Ik wou zeggen, 'I'm right up your alley' mbt mn buik dan, maar dat is in deze een beetje foute opmerkingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet
Hij hoeft niet uber strak te zijn (zo'n gortdroog getrainde sixpack is soms ook eng) maar liefst wel plat. Maar zeer zeker geen spoiler! Ik weet wel dat goed gereedschap onder een afdakje zou moeten hangen, maar tegenwoordig heb je RVS en is dat geen excuus meer!
*legt vers gekoeld blikje neer met touwtje eraan*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, tis wel strak maar geen overduidelijke 6-pack, behalve als ik lig of het aanspan ofzow, dan zie je wel contouren.
En heb zelf al bier
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet
Hij hoeft niet uber strak te zijn (zo'n gortdroog getrainde sixpack is soms ook eng) maar liefst wel plat. Maar zeer zeker geen spoiler! Ik weet wel dat goed gereedschap onder een afdakje zou moeten hangen, maar tegenwoordig heb je RVS en is dat geen excuus meer!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, 'I'm right up your alley' mbt mn buik dan, maar dat is in deze een beetje foute opmerking![]()
Ahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klein beetje nog, maar die gaat er ook af.
Moet nu aan dat stukje van Eddy Murphy denken dat hij Mr T nadoetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*legt vers gekoeld blikje neer met touwtje eraan*
Here boy... heeeeeeeeeeeeeeeeeere straightboy!
Compenseren met blauwe lichttherapie wellicht een optie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan is het cold turkey afkicken en zal ik waarschijnlijk ontzettend somber zijn een paar weken, totdat (hopelijk) het serotonineniveau zich heeft hersteld in mijn hersenen...
Sowieso wordt altijd aangeraden om AD geleidelijk over minimaal een maand of 2 af te bouwen...
Ik kan gewoon niet zo goed tegen vet. Komt omdat ik het zelf jarenlang niet gehad heb. Ik kan het me amper voorstellen hoe het is om op je lijf te duwen en geen bot of spier te voelen. Alsof jij er niet bent echt zegmaarquote:
Ik ben iig blij dat het mijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een waterbed te veel schommelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |