Krijg aids.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet eens D_K is jarig in de TT! Stelletje honden!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind zijn neus echt te groot, maar verder is het wel een leuke man ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef Ripley het volgende:
Adrien Brody heeft wel iets leuks vind ik
Om even in katholieke termen te spreken "ich habe es nicht gewusst."quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er komen nog wel meer topics vandaagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je wordt nog eens populairquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!
Zelfs de beste wensen van Kreator erbij!
Neuh, volgend weekend The cult. Vanavond Waterhole, eens kijken of er mensen op mijn vrijmibo afkomenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, volgend weekend The cult. Vanavond Waterhole, eens kijken of er mensen op mijn vrijmibo afkomen.
Ik kan niet! Maar vind het wel een leuk initiatiefquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, volgend weekend The cult. Vanavond Waterhole, eens kijken of er mensen op mijn vrijmibo afkomen.
Klinkt alsof er weer een goede rock-kroeg in Amsterdam isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |