Voor mij is er iig een duidelijk verschil tussen trots zijn op je kind (ook als je het fijn/knap/stoer/prettig vindt dat je kind doorslaapt) of je kind gebruiken als statussymbool (wat juud vertelde over de weegschaal).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef oeke het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook niet fijn hoor. Ik vind het verhaal van Twinks ook echt anders dan dat van Juud.
Wel apart trouwens, Twinkly dat haar bv er niet onder leed.
[..]
Haha, ik ook niet, ik kan zelf ook slecht opscheppen over mijn kind. Misschien dat ik me daarom ook zo erger aan andermans trotse opmerkingen over het doorslapen van hun kind.
haha, maar jij mag datquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:25 schreef Ticootje het volgende:
Extra voeden voor op de weegschaal doe ik ook.
huup sliep toch met oordoppenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:13 schreef DaviniaHR het volgende:
(bij doorslapen idem. behalve als je idd oordoppen in doet, zodat je kind het wel afleert om te huilen 's nachts, maar dat is een heel ander verhaal.)
Ja hey! pas dr op hèquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef WupWup het volgende:
[..]
huup sliep toch met oordoppenniet om deze reden dan, maar toch, ontaarde mama hoor!
Wow, 52 keer. Das niet normaal nee. Succes met de GV. Het willen verplaatsen tijdens het drinken herken ik overigens wel. Emma probeert regelmatig op d'r buik te drinken. Dat werkt niet zeg maar
Ik heb gewoon m'n kolfrecord verbroken vanmiddag! Het stond op 120cc ('s ochtends na een nacht doorslapen) en nu op 140!!!!
ja nog meer slijm!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Huup, nog niks gevoeld sinds die slijmprop van je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef WupWup het volgende:
Oh wacht, je bedoelt natuurlijk voor Amélie
mja ik weet niet hoe lang die moedermelk laxeert eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb ook echt geen idee hoe laxerend het is, maar ik had zoiets van baat het niet schaadt het niet. Ze heeft natuurlijk behoorlijk spul nodig om te poepen en ze poepte ook al moeilijk toen ze nog bij je dronk. Nou ja, ik lag erover te denken dus...
Dat gaat wel hoor! Tenminste hier welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef WupWup het volgende:
Wow, 52 keer. Das niet normaal nee. Succes met de GV. Het willen verplaatsen tijdens het drinken herken ik overigens wel. Emma probeert regelmatig op d'r buik te drinken. Dat werkt niet zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |