Bohquote:
Als het een gratis nummer is, who cares. Maar als het een poging is om weer de problemen door te lopen en een reparatie aan te smeren zeg je gewoon dat je terug naar de winkel gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Assiej het volgende:
I need help, meningen even snel
Ik had gister htc gemaild dat ik een goed toestel eis. Nu zeggen ze van je moet telefonisch contact opnemen...
en dan?
Want ik wou met mijn moeder dit weekend brief maken voor... wat is wijsheid?
dit;quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Assiej het volgende:
Ik had gister htc gemaild dat ik een goed toestel eis. Nu zeggen ze van je moet telefonisch contact opnemen...
en dan?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het een gratis nummer is, who cares. Maar als het een poging is om weer de problemen door te lopen en een reparatie aan te smeren zeg je gewoon dat je terug naar de winkel gaat.
Een beetje dreigen over het geven van negatieve publiciteit op teh internetz (recenties e.d.) is ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Assiej het volgende:
en dan?
maar uiteindelijk overeengekomen dat hij nog een keer opgestuurd wordt voor reparatie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:49 schreef Assiej het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEER REPARATIE
HOERENBENDE
HAHAHA
Ik heb gevraagt WAT er aan vervangen was want er staat op de brief ' onderdeel vervangen '
Hij bellen naar het repair center jaa zeggen ze de batterij is vervangen o.a.
?!?!?!!
IK HAD DE BATTERIJ GEWOON FUCKING THUIS LIGGEN!!!!!!!!!!!!!
Ik dat zo tegen die vent zeggen hij zo ' oh oh dan weet ik het ook niet '
wettelijk geregeld volgens mij; na een x aantal reparaties heb je recht op een nieuw product... dus dat zou dan bij jou na deze (komende) 3e keer zijn ofzo. maar is en blijft ruk die servicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Assiej het volgende:
Koop NEVER nooit niet een HTC Desire Z
Wat een stel lamlullen daar bij het HTC Klantenservice gezeik..
Ze zitten je gewoon af te kappen....
Ik zo wat als ik schriftelijke brief stuur? hij zo ja en het is aan te tonen dat het niet werkt... tsja kun je een ander toestel krijgen na meerdere reparaties......
Jup, toestel wordt morgen opgehaald....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar uiteindelijk overeengekomen dat hij nog een keer opgestuurd wordt voor reparatie?
de abonnementskosten zou ik sowieso terugclaimen, omdat je (stel) een maand zonder telefoon hebt gezeten. en die telefoonkosten van de klantenservice kun je altijd proberen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jup, toestel wordt morgen opgehaald....
dag dag abo kosten / gebruik .. + de klantenservice is geen gratis nummer, net ook alweer 15 min gebeld ( is niet veel maar elke keer dit hele Gezeik wel ... )
Ja moet maar kijken dan..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de abonnementskosten zou ik sowieso terugclaimen, omdat je (stel) een maand zonder telefoon hebt gezeten. en die telefoonkosten van de klantenservice kun je altijd proberen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |