Bohquote:
Als het een gratis nummer is, who cares. Maar als het een poging is om weer de problemen door te lopen en een reparatie aan te smeren zeg je gewoon dat je terug naar de winkel gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Assiej het volgende:
I need help, meningen even snel
Ik had gister htc gemaild dat ik een goed toestel eis. Nu zeggen ze van je moet telefonisch contact opnemen...
en dan?
Want ik wou met mijn moeder dit weekend brief maken voor... wat is wijsheid?
dit;quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Assiej het volgende:
Ik had gister htc gemaild dat ik een goed toestel eis. Nu zeggen ze van je moet telefonisch contact opnemen...
en dan?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het een gratis nummer is, who cares. Maar als het een poging is om weer de problemen door te lopen en een reparatie aan te smeren zeg je gewoon dat je terug naar de winkel gaat.
Een beetje dreigen over het geven van negatieve publiciteit op teh internetz (recenties e.d.) is ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Assiej het volgende:
en dan?
maar uiteindelijk overeengekomen dat hij nog een keer opgestuurd wordt voor reparatie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:49 schreef Assiej het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEER REPARATIE
HOERENBENDE
HAHAHA
Ik heb gevraagt WAT er aan vervangen was want er staat op de brief ' onderdeel vervangen '
Hij bellen naar het repair center jaa zeggen ze de batterij is vervangen o.a.
?!?!?!!
IK HAD DE BATTERIJ GEWOON FUCKING THUIS LIGGEN!!!!!!!!!!!!!
Ik dat zo tegen die vent zeggen hij zo ' oh oh dan weet ik het ook niet '
wettelijk geregeld volgens mij; na een x aantal reparaties heb je recht op een nieuw product... dus dat zou dan bij jou na deze (komende) 3e keer zijn ofzo. maar is en blijft ruk die servicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Assiej het volgende:
Koop NEVER nooit niet een HTC Desire Z
Wat een stel lamlullen daar bij het HTC Klantenservice gezeik..
Ze zitten je gewoon af te kappen....
Ik zo wat als ik schriftelijke brief stuur? hij zo ja en het is aan te tonen dat het niet werkt... tsja kun je een ander toestel krijgen na meerdere reparaties......
Jup, toestel wordt morgen opgehaald....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar uiteindelijk overeengekomen dat hij nog een keer opgestuurd wordt voor reparatie?
de abonnementskosten zou ik sowieso terugclaimen, omdat je (stel) een maand zonder telefoon hebt gezeten. en die telefoonkosten van de klantenservice kun je altijd proberen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jup, toestel wordt morgen opgehaald....
dag dag abo kosten / gebruik .. + de klantenservice is geen gratis nummer, net ook alweer 15 min gebeld ( is niet veel maar elke keer dit hele Gezeik wel ... )
Ja moet maar kijken dan..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de abonnementskosten zou ik sowieso terugclaimen, omdat je (stel) een maand zonder telefoon hebt gezeten. en die telefoonkosten van de klantenservice kun je altijd proberen...
Ik ga geen gezeik aan, bij slechte service trek ik alles uit de kast wat juridisch mogelijk isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef Assiej het volgende:
Gecondoleerd ik wens je sterkte met dit enorme zware gezeik als je telefoon kuren heeft
vind ik helemaal niksquote:
dat zegt ook wel iets! goed dat alles genoteerd worden, gewoon zo volledig mogelijk een dossier vormen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja moet maar kijken dan..
Hij zei waarschijnlijk is ie nu 2 weken weg...
Ik vraag me af of er uberhaupt wel wat aan veranderd is ...
Ze hebben hem in bubbel envelop gestuurd en door brievenbus gedaan ( dus valtie hard op de stenen vloer hier )
terwijl er normaal ALTIJD!!! bij retour van reparatie een doosje om zit van ' Welcome I'm Back '..
die jongen zegt dat hij dat allemaal zou noteren...
Selmaquote:
Machielquote:
Dat vraag ik mij af want ik moet steeds vertellen wat het probleem is en dan moet hij het weer noteren......quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
dat zegt ook wel iets! goed dat alles genoteerd worden, gewoon zo volledig mogelijk een dossier vormen...
Waarom ben je toch weer voor een reparatie gegaan en niet terug naar Bel Company?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:09 schreef Assiej het volgende:
Dat vraag ik mij af want ik moet steeds vertellen wat het probleem is en dan moet hij het weer noteren......
David, waar blijven de foto's van je Mk2?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sel
reed net nog voor jouw huis langs
dat kan met die van mij ookquote:
Omdat ze daar toch niks kunnen doen lieve schatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom ben je toch weer voor een reparatie gegaan en niet terug naar Bel Company?
Kul, ze moeten je eisen inwilligen. Jouw eis is dat ze binnen 2 weken een goed functionerend toestel afleveren. Als ze dat niet lukt, dan kun jij de koop ontbinden, dus alle kosten bij hun opeisen. De afhandeling met HTC en Vodaphone is hun pakkie an, laat je niets wijs maken. Het gesodemieter duurt na al 3 maaden, er is overduidelijk sprake van een wanprestatie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:15 schreef Assiej het volgende:
Omdat ze daar toch niks kunnen doen lieve schat
dan boeken zij hem toch in voor reparatie
Ik heb gevraagd waarom hij met de eerste 2 weken wel zo makkelijk omgeruild kon worden maar nu niet.... (pas na meerdere reparaties kan ik het eisen) wat ik ook zeker ga doen als dit zo door gaat....
+
Ik heb internet abo, dus geen winkel service...
Wij zijn dan ook hopeloos bejaardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig ben ik van de generatie die zich de hele dag kon vermaken met een Tomos brommer, SimCity 1, cassettebandjes en jonko's...
Mooi was die tijd. We lijken wel 2 bejaarden op een bankje in het park...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook hopeloos bejaardWe speelden nog met dinosauriėrs weet je nog?
Eerder op een balkon:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Mooi was die tijd. We lijken wel 2 bejaarden op een bankje in het park...
Ik was ook erg stoer met deze:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nog zo'n kleed in m'n kamer gehad met allemaal dinosauriėrs erop
zoiets had ik ook nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was ook erg stoer met deze:
[ afbeelding ]
mijn ouders hebben er nog 1 thuis liggen voor de kleinkinderenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben hier flink de huisman aan het uithangen
MSX-computerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig ben ik van de generatie die zich de hele dag kon vermaken met een Tomos brommer, SimCity 1, cassettebandjes en jonko's...
Oeh, die heb ik thuis ook nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was ook erg stoer met deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |