Bohquote:
Als het een gratis nummer is, who cares. Maar als het een poging is om weer de problemen door te lopen en een reparatie aan te smeren zeg je gewoon dat je terug naar de winkel gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Assiej het volgende:
I need help, meningen even snel
Ik had gister htc gemaild dat ik een goed toestel eis. Nu zeggen ze van je moet telefonisch contact opnemen...
en dan?
Want ik wou met mijn moeder dit weekend brief maken voor... wat is wijsheid?
dit;quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Assiej het volgende:
Ik had gister htc gemaild dat ik een goed toestel eis. Nu zeggen ze van je moet telefonisch contact opnemen...
en dan?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het een gratis nummer is, who cares. Maar als het een poging is om weer de problemen door te lopen en een reparatie aan te smeren zeg je gewoon dat je terug naar de winkel gaat.
Een beetje dreigen over het geven van negatieve publiciteit op teh internetz (recenties e.d.) is ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Assiej het volgende:
en dan?
maar uiteindelijk overeengekomen dat hij nog een keer opgestuurd wordt voor reparatie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:49 schreef Assiej het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEER REPARATIE
HOERENBENDE
HAHAHA
Ik heb gevraagt WAT er aan vervangen was want er staat op de brief ' onderdeel vervangen '
Hij bellen naar het repair center jaa zeggen ze de batterij is vervangen o.a.
?!?!?!!
IK HAD DE BATTERIJ GEWOON FUCKING THUIS LIGGEN!!!!!!!!!!!!!
Ik dat zo tegen die vent zeggen hij zo ' oh oh dan weet ik het ook niet '
wettelijk geregeld volgens mij; na een x aantal reparaties heb je recht op een nieuw product... dus dat zou dan bij jou na deze (komende) 3e keer zijn ofzo. maar is en blijft ruk die servicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Assiej het volgende:
Koop NEVER nooit niet een HTC Desire Z
Wat een stel lamlullen daar bij het HTC Klantenservice gezeik..
Ze zitten je gewoon af te kappen....
Ik zo wat als ik schriftelijke brief stuur? hij zo ja en het is aan te tonen dat het niet werkt... tsja kun je een ander toestel krijgen na meerdere reparaties......
Jup, toestel wordt morgen opgehaald....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar uiteindelijk overeengekomen dat hij nog een keer opgestuurd wordt voor reparatie?
de abonnementskosten zou ik sowieso terugclaimen, omdat je (stel) een maand zonder telefoon hebt gezeten. en die telefoonkosten van de klantenservice kun je altijd proberen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jup, toestel wordt morgen opgehaald....
dag dag abo kosten / gebruik .. + de klantenservice is geen gratis nummer, net ook alweer 15 min gebeld ( is niet veel maar elke keer dit hele Gezeik wel ... )
Ja moet maar kijken dan..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de abonnementskosten zou ik sowieso terugclaimen, omdat je (stel) een maand zonder telefoon hebt gezeten. en die telefoonkosten van de klantenservice kun je altijd proberen...
Ik ga geen gezeik aan, bij slechte service trek ik alles uit de kast wat juridisch mogelijk isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef Assiej het volgende:
Gecondoleerd ik wens je sterkte met dit enorme zware gezeik als je telefoon kuren heeft
vind ik helemaal niksquote:
dat zegt ook wel iets! goed dat alles genoteerd worden, gewoon zo volledig mogelijk een dossier vormen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja moet maar kijken dan..
Hij zei waarschijnlijk is ie nu 2 weken weg...
Ik vraag me af of er uberhaupt wel wat aan veranderd is ...
Ze hebben hem in bubbel envelop gestuurd en door brievenbus gedaan ( dus valtie hard op de stenen vloer hier )
terwijl er normaal ALTIJD!!! bij retour van reparatie een doosje om zit van ' Welcome I'm Back '..
die jongen zegt dat hij dat allemaal zou noteren...
Selmaquote:
Machielquote:
Dat vraag ik mij af want ik moet steeds vertellen wat het probleem is en dan moet hij het weer noteren......quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
dat zegt ook wel iets! goed dat alles genoteerd worden, gewoon zo volledig mogelijk een dossier vormen...
Waarom ben je toch weer voor een reparatie gegaan en niet terug naar Bel Company?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:09 schreef Assiej het volgende:
Dat vraag ik mij af want ik moet steeds vertellen wat het probleem is en dan moet hij het weer noteren......
David, waar blijven de foto's van je Mk2?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sel
reed net nog voor jouw huis langs
dat kan met die van mij ookquote:
Omdat ze daar toch niks kunnen doen lieve schatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom ben je toch weer voor een reparatie gegaan en niet terug naar Bel Company?
Kul, ze moeten je eisen inwilligen. Jouw eis is dat ze binnen 2 weken een goed functionerend toestel afleveren. Als ze dat niet lukt, dan kun jij de koop ontbinden, dus alle kosten bij hun opeisen. De afhandeling met HTC en Vodaphone is hun pakkie an, laat je niets wijs maken. Het gesodemieter duurt na al 3 maaden, er is overduidelijk sprake van een wanprestatie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:15 schreef Assiej het volgende:
Omdat ze daar toch niks kunnen doen lieve schat
dan boeken zij hem toch in voor reparatie
Ik heb gevraagd waarom hij met de eerste 2 weken wel zo makkelijk omgeruild kon worden maar nu niet.... (pas na meerdere reparaties kan ik het eisen) wat ik ook zeker ga doen als dit zo door gaat....
+
Ik heb internet abo, dus geen winkel service...
Wij zijn dan ook hopeloos bejaardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig ben ik van de generatie die zich de hele dag kon vermaken met een Tomos brommer, SimCity 1, cassettebandjes en jonko's...
Mooi was die tijd. We lijken wel 2 bejaarden op een bankje in het park...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook hopeloos bejaardWe speelden nog met dinosauriërs weet je nog?
Eerder op een balkon:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Mooi was die tijd. We lijken wel 2 bejaarden op een bankje in het park...
Ik was ook erg stoer met deze:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nog zo'n kleed in m'n kamer gehad met allemaal dinosauriërs erop
zoiets had ik ook nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was ook erg stoer met deze:
[ afbeelding ]
mijn ouders hebben er nog 1 thuis liggen voor de kleinkinderenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben hier flink de huisman aan het uithangen
MSX-computerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig ben ik van de generatie die zich de hele dag kon vermaken met een Tomos brommer, SimCity 1, cassettebandjes en jonko's...
Oeh, die heb ik thuis ook nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was ook erg stoer met deze:
[ afbeelding ]
wat ben je aan het doen dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben hier flink de huisman aan het uithangen
waarom productcode gewijzigd?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb meteen die branded T-Mobile zooi van de telefoon afgeflikkerd na een firmware update. Met een h4x0r tool productcode gewijzigd, en tadaa!
Ik ben 1337
Aan de hand van de productcode bepaalt de firmware updater welke software erop moet. Standaard is dat de rommel die je van T-Mobile krijgt.quote:
dus; productcode wijzigen = geen T-Mobile rommelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aan de hand van de productcode bepaalt de firmware updater welke software erop moet. Standaard is dat de rommel die je van T-Mobile krijgt.
Bij de Nokia wel dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
dus; productcode wijzigen = geen T-Mobile rommel
mijn HD is standaard provider-rommel vrijquote:
HD?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn HD is standaard provider-rommel vrijwel wat standaard HTC-apps, maar die zijn (als je wilt) met een tijdelijke root wel te verwijderen...
Gorinchem is altijd prijs jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:03 schreef Redbaron het volgende:
heujj! files genoeg in t vooruitzicht...
wel blij dat ik niet via rotterdam gorinchem ga
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
David, A7X komt ook naar Graspop \m/
Niks mis met extra knakenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
godverdomme, misschien morgen ook nog werken
Dat wordt vanoamd niet zoepn, mien jongquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
godverdomme, misschien morgen ook nog werken
denk ook niet dat ik het doe, ga volgende week 's avonds wel doorquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
denk ook niet dat ik het doe, ga volgende week 's avonds wel door
Oeh wat zal jij dik worden, herken ik je morgen nog wel?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik probeer een kilo lasagne weg te werken
Nopequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oeh wat zal jij dik worden, herken ik je morgen nog wel?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oeh wat zal jij dik worden, herken ik je morgen nog wel?
Plak een naamsticker op je voorhoofd dan. Geen zin om morgen de verkeerde vent om de hals te vliegen.quote:
Dat is mijn eens gelukt!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik probeer een kilo lasagne weg te werken
Mooi om te horen dat je autotje je bevaltquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi Tukkers en Tukkerettes!
Astrid, ontiegelijk kut dat je telefoon het nog niet goed doet.![]()
Mijn autootje rijdt als een zonnetje! Had vandaag al wel mijn eerste reparatie. M'n rechter stadslicht had het begeven. Wat ik wel slecht vond is dat het autobedrijf de moeite niet heeft genomen om de auto even goed te wassen en uit te zuigen. Dat ding zag er niet uit.
Heb 'm dus zelf maar schoon gemaakt van binnen. Wassen doe ik bij mooi weer.
Knipperlichten vervangen (ziet er gelijk mooier uit). Veerpootbrug doe ik volgende week met mijn broer wel.
David hoe is de jouwe?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef omearos het volgende:
Ik heb een tweede auto12 februari ophalen
Wat ga je nou doen? Ik zag ACT-F druk bezig met juridisch hulp verlenen enzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mooi om te horen dat je autotje je bevalt
Balen dat ze niet eens goede service leveren... belachelijk .. al helemaal als je hun geld betaald voor de auto...
Ja mijn telefoon, das iets om niet te vergeten...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef omearos het volgende:
Ik heb een tweede auto12 februari ophalen
Cool. En wat is je 1e?quote:
In overleg met moeder gebeld met klantenservice waar ik naar door verwezen werd..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat ga je nou doen? Ik zag ACT-F druk bezig met juridisch hulp verlenen enzo?
Uhuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:19 schreef omearos het volgende:
Wat een gedoe Assie
[..]
een oldtimeropel kadett B
Dat zijn autos!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:19 schreef omearos het volgende:
Wat een gedoe Assie
[..]
een oldtimeropel kadett B
oude of nieuwe?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Uhuben er echt zat van ..
Foto's van je waggie ?
tnx!quote:
Whehequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Plak een naamsticker op je voorhoofd dan. Geen zin om morgen de verkeerde vent om de hals te vliegen.![]()
En ja, ik verheug me erop jou, Nicole en Bas weer te zien.
En daarom moet je contact opnemen met 'Radar'. Je hoeft helemaal niet met je kop op TV, het gaat erom of er meerdere klachten zijn binnengekomen (je bent vast niet de enige die telkens tegen een muur aanloopt) en ze de fabrikant ermee confronteren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
In overleg met moeder gebeld met klantenservice waar ik naar door verwezen werd..
ik mijn verhaal doen dat ik goed toestel eis lahblah
zit ie me gewoon af te kappen terwijl ik mijn woede uit over wat er allemaal gaande is ...
ja ja ja ja ik noteer het zegtie...
zovan schiet op want ik heb een andere lijn
en hij zegt dat ik pas recht heb op een nieuwe als ik b.v. schriftelijk schrijf / aan kan tonen wat er mis is + als ie meerdere keren op reparatie is geweest...
kheb vanmiddag al foto gemaakt toen ie weer de fout aan gaf...
Ik wacht de reparatie nog af...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En daarom moet je contact opnemen met 'Radar'. Je hoeft helemaal niet met je kop op TV, het gaat erom of er meerdere klachten zijn binnengekomen (je bent vast niet de enige die telkens tegen een muur aanloopt) en ze de fabrikant ermee confronteren.
Radar is hét programma voor machteloze consumenten die geen kant meer opkunnen door onwil van fabrikanten/bedrijven en klantenservice.
Dat gezeik met jouw telefoon is niet normaal meer.
Ik ben benieuwd. Succes iig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik wacht de reparatie nog af...
Gezien ik me afvraag of het uberhaupt wel eens gerepareerd is
met hun ' De batterij is vervangen ' .... terwijl ik niet eens de batterij moest opsturen / heb gekregen .. Losers..
En nu van het opeltjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie pmquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh ik ga weg nu. Doeg allen! FIjn weekend
zitten de moeren goed vast?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godskolere, kutzooi
volgens mij zit m'n rechter achterwiel wat losjes.. Tikken enzomorgen maar ff naar de garage. Jeffrey, heb je nog tips voor een garage?
leuk autootjequote:
hopelijk nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
leuk autootje
zuipt denk ik niet zoveel ofwel?
kijk, beterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef omearos het volgende:
[..]
hopelijk niet1 op 17 werd me verteld
quote:
Ga er morgen bij daglicht eens mee bezigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zitten de moeren goed vast?
Het kan nog wel eens je wiellager zijn.
ach, dan haal ik wel wat meer. Ik heb nu 2 sixpacks staanquote:
Anders ik welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
leuk autootje
zuipt denk ik niet zoveel ofwel?
daarom rij ik jou ook nietquote:
dat scheelt mij in ieder geval in de kostenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Weet jij veel wat hij straks gaat doen die ene vrouw![]()
misschien rijdt hij daar wel op
heb je geen fiets?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:28 schreef m113 het volgende:
wie wilt bezorgen met scooter in enschede?
quote:
Hoi Henrikequote:
Je bent zelf aan 't brouwen gegaan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M'n zelfgemaakte bier net in flesjes gedaan, nu nog 6 weken wachten
zeker, tentamens zitten eropquote:
ik heb ook weekend, maar geen langquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef norich het volgende:
[..]
zeker, tentamens zitten eropen mooi lang weekend
ieje dan?
ik altijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
WouterNog zin in stangen?
bliksems, dan mag je moe zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
een bettie he, dag begon ook pas om 5.30u
jup, en zondag en maandag ook nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bliksems, dan mag je moe zijn
morgen uitslapen?
No thnxquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik altijd
jij dan in gestangd worden?
Kun je me morgen nog ophalen dan? Anders ga ik met de trein, geen probleem.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:45 schreef Redbaron het volgende:
Uitslapen![]()
Morgen samen met Selma nog ff doorhalen
ah, staalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
No thnx![]()
Voor jou:
[ afbeelding ]
Veel plezier
No problemo schat, rond half 5? geef anders maar tijd door, ben ik bij jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kun je me morgen nog ophalen dan? Anders ga ik met de trein, geen probleem.
das een mooi vrachtjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
had je woensdag bij mij moeten zijn, had een 24t staal bij me
joah, zo'n vrachtwaggel valt ook nog wel 't een en ander af te halen aan staalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah en toch maar 39t totaalgewicht met de tanks half vol
Prima! Ik PM je morgen nog wel ff voor mn adres.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
No problemo schat, rond half 5? geef anders maar tijd door, ben ik bij je
14mtr, 9 bundeltjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, zo'n vrachtwaggel valt ook nog wel 't een en ander af te halen aan staal
als je niet verhuisd ben weet ik het nog, huisnr niet meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Prima! Ik PM je morgen nog wel ff voor mn adres.
Duhhh, zie dat satanisme.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:53 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt me net verteld dat er heavy metal in m'n avatar zit
PM.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
als je niet verhuisd ben weet ik het nog, huisnr niet meer
laatst hadden wij een profiel van 24 meter liggen. toen had de vrachtwagen nog moeite met het inschuiven van de trailerquote:
maar nog steeds geen heavy metalquote:
joah 24mtr is nog wel een eind, ik kan normaal 13.6 laden dus had de deuren al losquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laatst hadden wij een profiel van 24 meter liggen. toen had de vrachtwagen nog moeite met het inschuiven van de trailer
Je brengt me nu aan 't twijfelen of ODS zelf dat profiel had bezorgd. Op zich wel een grappig systeem wat ze daarvoor hadden. Wel jammer dat het inschuiven soms erg kut gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah 24mtr is nog wel een eind, ik kan normaal 13.6 laden dus had de deuren al los![]()
stond ook zon kerl wagen wagenborg daar, die had idd iets langer
BAM!quote:
ik ken maar een systeem, in het midden een stang met gaten waarin een pin valt ter vergrendelingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Je brengt me nu aan 't twijfelen of ODS zelf dat profiel had bezorgd. Op zich wel een grappig systeem wat ze daarvoor hadden. Wel jammer dat het inschuiven soms erg kut gaat.
ja, want om 9 uur moet hij aan het bierquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, want om 9 uur moet hij aan het bier
ja, dat was het ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik ken maar een systeem, in het midden een stang met gaten waarin een pin valt ter vergrendeling
ow sollyquote:
is soms best lastig mee te werken idd, ben ik ff blij met mijn tautlinertjequote:
tjah, het meeste (wat wij bestellen in ieder geval) kan daar wel mee vervoerd worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
is soms best lastig mee te werken idd, ben ik ff blij met mijn tautlinertje![]()
zijkant makkelijk open, dak evt en rest niets doen
Donders welterustenquote:
hehe ik heb eens een palletje gehad van 1600kg, toen kwam de heftruck ook met de achterwielen van de grondquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, het meeste (wat wij bestellen in ieder geval) kan daar wel mee vervoerd worden.
laatst had ODS trouwens iets van 2 ton op één pallet gegooid. de heftruck van de buurman kon 'm niet tillen en onze eigen heftruck was weg. toen maar opgepakt met de kraan
mja, je zult er maar net 200kg meer op hebben liggen. en er is geen kraan, dan kun je weer terug met 't vrachtjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe ik heb eens een palletje gehad van 1600kg, toen kwam de heftruck ook met de achterwielen van de grond![]()
ben ik maar ff vooruit gereden
kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef m113 het volgende:
in een vrachtwagen kan je veel poolse chiks kwijt ja
maakt me weinig uit, als de auto maar niet beschadigt raaktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mja, je zult er maar net 200kg meer op hebben liggen. en er is geen kraan, dan kun je weer terug met 't vrachtje
sinds wanneer mag je 40t laden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt
en als je er 10 ton staal bovenop pakt, dan kun je dat wel 4 keer stapelen
32 ton is het ofniet?quote:
tjah, je zult maar net een klant afnemer hebben die er echt op stond te wachtenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
maakt me weinig uit, als de auto maar niet beschadigt raakt
van mezelf uitgaand:quote:
dus jij mag/kan 34,8 ton rijden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
van mezelf uitgaand:
Leeg: 15.2ong
totaal toegestaan in NL is 50t, grensoverschrijdend vervoer max 40t
Oh wat kun je die opmerking mooi lezenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik altijd
jij dan in gestangd worden?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus jij mag/kan 34,8 ton rijden?
het totaalgewicht is dus de maat?
zeker aj drank op hebquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh wat kun je die opmerking mooi lezen
oke, omdat je buitenland rijdt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik mag 40t wegen want rij op t buitenland...stel ik rij naar zweden waar je ook 50t mag wegen maar komt door duitsland waar 40 de max is moet je je daaraan houden
![]()
Totaalgewicht is idd de maatstaaf, ik word voor en achteraf ook gewogen
tonnetje of 5 werkt denk ik ook welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, omdat je buitenland rijdt.![]()
maargoed, dan druk ik wel 30 ton aan staal op die polen, dat zal ook wel genoeg zijn
als je 200 polen op je vrachtwagen hebt staan, kon het nog wel eens zijn dat ze dat net kunnen houdenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
tonnetje of 5 werkt denk ik ook wel
ok, better safe then sorry, 25t-gewicht polenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je 200 polen op je vrachtwagen hebt staan, kon het nog wel eens zijn dat ze dat net kunnen houden
dat moet ook genoeg zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ok, better safe then sorry, 25t-gewicht polen
hmm moej ff een schrootboer roggelen, ken er een die een 100tons weegbrug in 2x moest wegen ivm te zwaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef rulerofdeath het volgende:
alhoewel, 200 polen van 70 kg zijn ook 14 ton
godverdommequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm moej ff een schrootboer roggelen, ken er een die een 100tons weegbrug in 2x moest wegen ivm te zwaar![]()
banden stonden er best bol onder
ook wel relaxed dagje dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:32 schreef rulerofdeath het volgende:
even bij Nicole op bezoek, en daarna nog even naar 't werk.
en vanavond verjaardag
Hahaha ik ga niet met die mensen wat drinkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:01 schreef GimmeGore het volgende:
Daarom voegde ik ook alleen mensen toe op Hyves die ik ook daadwerkelijk ken én aardig vind.
Ik hield altijd de stelregel aan:"zou ik daar een biertje/colaatje mee willen drinken?" was het antwoord nee, dan voegde ik die persoon toe.
Goedemiddag Selmaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag Assie, Bas en Marion![]()
@ Assie: mannen met lange duimnagels
Nein.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je hebt er echt geen succes mee hé.
Middag btw!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben zo fucking chagrijnig nu
Zou vanmiddag naar Nicole zijn gereden voor haar feest, maar in plaats daarvan zit ik ziek thuis![]()
Meer dan balenquote:
Snap ik manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meer dan balen![]()
Probeer nu te forceren dat ik een keer warm wordt en energie heb door gewoon boterhammen naar binnen te (blijven) schuiven en te douchen... hopen dat ik vanavond nog naar haar toe kan
Drink je thee enzo, word je warm vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het gewoon ontzettend kut voor NicoleIedereen is er, behalve de persoon die er sowieso zou moeten zijn
Mee bezigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Drink je thee enzo, word je warm van
Succes/sterktequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mee bezig
Heb net ff gedoucht, verwarming staat lekker warm, zometeen meer boterhammen eten en het er maar op wagen
Beterschap en veel plezierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mee bezig
Heb net ff gedoucht, verwarming staat lekker warm, zometeen meer boterhammen eten en het er maar op wagen
Het zit PSV ook een keer mee hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:51 schreef m113 het volgende:
KNVB moet onderzoek instellen na het verloop van deze wedsrijd. Scheidsrechter heeft wel een er grote invloed gehad op de uitslag!!
NOS = 020 support to the bone...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef m113 het volgende:
Opvallend pro-PSV verslag van de NOS zeg...valt me al een tijdje op trouwens.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |