Waarom? Iedereen heeft dingen hier waar ze zich aan ergeren, en iedereen trekt zich daar lekker niks van aan. Ergenis ligt bij een persoon zelf. Leven en laten levenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prima, tochIk ga erop letten voor je.
Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Had de TT niet beter kunnen zijn: [Singles] nu met gratis popcorn?
Doe eens aanpassenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Ach, ik vind het niet zo erg. Ik was sowieso al in de veronderstelling dat het wel meeviel met m'n zielige diertjes posts.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen heeft dingen hier waar ze zich aan ergeren, en iedereen trekt zich daar lekker niks van aan. Ergenis ligt bij een persoon zelf. Leven en laten leven
Het viel mij niet eens op. Ja, vrijwel niemand anders doet het, maar vrijwel iedereen is het met je eens dat je met je poten op die manier van dieren af moet blijven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet zo erg. Ik was sowieso al in de veronderstelling dat het wel meeviel met m'n zielige diertjes posts.
Je UI helpt nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet zo erg. Ik was sowieso al in de veronderstelling dat het wel meeviel met m'n zielige diertjes posts.
Hoe gaat het met je sollicitaties?quote:
Goed! Heb er vanmiddag ook weer 2.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je sollicitaties?
Ik hoorde anus en dacht Hier moet ik wezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen als ze op verkeerde knopjes drukken en er wat rechtgezet moet worden, Ripley. Voor de rest zal het me aan mijn spreekwoordelijke anus oxideren wie Samzz aan het playen is en mij in het proces proberen te dissen (en falen).
We hebben heel veel roomboter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef Kluts het volgende:
Wat is er aan de hand dat ik popcorn moet pakken?
quote:
Krea - Rival round IIquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef Kluts het volgende:
Wat is er aan de hand dat ik popcorn moet pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |