Passen prima in de gewone grijze kliko. Wel een paar stenen erop, anders klimmen ze er misschien uit voor de vuilniswagen langs is gekomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Peuters he, pas als ze niet meer in de wagen passen kieper ik ze weg.
En die passen niet met hun hoofd in de kliko-opening bij de supermarkt voor oud papier enzo.
Uit die keuzes heb je voor schoonmaken gekozenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Shoot me, shoot me now.. Ik koos voor schoonmaken......
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
speltip 34, know when to keep your mouth shut
Ik heb het nummer wel, maar geen smartphone.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is dat ik je nummer niet heb anders had ik het ook gedaan!!!
Zie PM.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is dat ik je nummer niet heb anders had ik het ook gedaan!!!
Heb hier zo'n grote met een slot erop, ideaalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Passen prima in de gewone grijze kliko. Wel een paar stenen erop, anders klimmen ze er misschien uit voor de vuilniswagen langs is gekomen.
Maar! Dan kan je wel ongestoord kijken als je klaar bent zonder een geweten dat zegt 'SCHOONMAKEN'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Shoot me, shoot me now.. Ik koos voor schoonmaken......
Komende 2 dagen kan ik volop series kijken en dat kan ik niet als het een puinhoop isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
Uit die keuzes heb je voor schoonmaken gekozen
Ik heb geen smartphone meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
Ik heb wel een smartphone, maar ik weiger die meuk.
Om je geweten uit te schakelen hebben ze drank uitgevondenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar! Dan kan je wel ongestoord kijken als je klaar bent zonder een geweten dat zegt 'SCHOONMAKEN'
Was je vandaag niet sowieso thuis aan het 'werk'?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komende 2 dagen kan ik volop series kijken en dat kan ik niet als het een puinhoop is
Inderdaad!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
Maar! Dan kan je wel ongestoord kijken als je klaar bent zonder een geweten dat zegt 'SCHOONMAKEN'
Net nu ik je wilde gaan whatappenquote:
Word de kwaliteit van de serie niet minder van hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komende 2 dagen kan ik volop series kijken en dat kan ik niet als het een puinhoop is
nee, die zoek ik dan ook op daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tempting. Maar ik heb geen tieten.
Ik zie het nu er vooral niet van in omdat die paar euro me gewoon geen moer kunnen schelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
Ik zie het nut van whatsapp niet zo. Maar misschien ligt dat aan het feit dat ik een oud lijk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |