SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
De sloerie. Het is maar goed dat ze niet in Urk woont.
quote:Vrijdag 28 januari 2011 gaan Rob Formore & Gregory terug naar hun roots. Vanaf 22:00 zullen ze hun favoriete "black music" ten gehore brengen.
Ben je een liefhebber van: Disco, Funk, Soul, Hip Hop enzovoorts. Zorg dat je 28 januari dan in de Zig-Zag bent. Kom vroeg zodat jullie zo lang mogelijk kunnen genieten van muziek die je normaal zelden in Weert hoort.
Spread the word and invite your friends!
Ik wil je graag gelijk gevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat was een lapdance. En toen zei ik al dat ik het beter kon. Had ik gelijk in he.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil je graag gelijk geven
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef nattermann het volgende:
Bijna klaar met werken. Nog twee vier uurtjes.
Weert.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:07 schreef solaire het volgende:
waar moet ik trouwens voor de lapdance zijn?
Ja dan gooien ze de hele stad overhoopquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:31 schreef solaire het volgende:
is koninginnendag niet ook in weert dit jaar?
Klopt. En ik mag mijn auto ook niet bij mijn huis zetten. Plus, geen alcohol in café's op de vooravond van de snol haar aankomst.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dan gooien ze de hele stad overhoop![]()
Las vandaag weer dat mensen gescreend worden, auto's nog niet eens op parkeerplaatsen naast de route mogen staan etc.
je hebt er zin in hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Klopt. En ik mag mijn auto ook niet bij mijn huis zetten. Plus, geen alcohol in café's op de vooravond van de snol haar aankomst.
Onwijs. Er was een poll op www.weertdegekste.nl ; 60 % vlucht weg uit Weert als de trien komtquote:
Vol laten blaffen op 30 april. Ontmaagding all over again.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef solaire het volgende:
als ik jou was zou ik ook een dag naar je vriend gaan als ik het zo hoor
of je kan gaan wandelen! ook leuk!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vol laten blaffen op 30 april. Ontmaagding all over again.
Laten nemen in het bos, ook puik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef solaire het volgende:
[..]
of je kan gaan wandelen! ook leuk!
Las het ook. Belachelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las vandaag weer dat mensen gescreend worden, auto's nog niet eens op parkeerplaatsen naast de route mogen staan etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2011 16:20:07 ]
Ze blijft maar een uurtje in Weert, en 1 uurtje in Thorn, de rest van de dag gaat ze shoppen in het outslet van Roermond..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef solaire het volgende:
misschien wordt het juist een mooie poppenkast in weert op de 30e
Dubstepquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef friekin_ het volgende:
Tijd om de voordeur open te gooien hier, feestje @ mijn huis, dan door naar een disco, soul en funk en hiphop met dubstep avondje in mijn stamhangout. Fijne avond allemaal!
Dan moet ik mijn autobom thuislatenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is it plugged in?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:22 schreef Joysa het volgende:
Hoef je alleen maar kantoorwerk te doen, doet de pc het nietkut it helpdesk snapt et ook niet.. Grrrr
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:11 schreef nattermann het volgende:
Alle mensen die vandaag moeten werken zijn koningen.
Überkoning hier. Ziek als een hond, maar keihard bezig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:11 schreef nattermann het volgende:
Alle mensen die vandaag moeten werken zijn koningen.
Ik blijf niet bezigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:00 schreef Ivo1986 het volgende:
Pijp em wakkervond ik altijd fijn als mijn ex dat deed
![]()
Lolquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik blijf niet bezig
Wakker gemaakt met kopje thee
Kreeg net een smsje van de onderburen: Hee neukers, wat vonden jullie van de muziekquote:
Vrij ! en verdiend. Van donderdag 02.00 tot aan vrijdag middag 13.00 uur heb ik 24 3/4 uur gewerkt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:06 schreef Frishe het volgende:
[..]
Überkoning hier. Ziek als een hond, maar keihard bezig.
toch blijft het een lekker liedjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kreeg net een smsje van de onderburen: Hee neukers, wat vonden jullie van de muziek
Uit bed gedreund door L'amour toujours
Dan heb je het wel zwaar verdiend inderdaad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef huize het volgende:
[..]
Vrij ! en verdiend. Van donderdag 02.00 tot aan vrijdag middag 13.00 uur heb ik 24 3/4 uur gewerkt.
Slaop lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef huize het volgende:
[..]
Vrij ! en verdiend. Van donderdag 02.00 tot aan vrijdag middag 13.00 uur heb ik 24 3/4 uur gewerkt.
Nee ze hadden mn account geblokkeerd omdat mn gebruikersnaam (voornaam+achternaam) niet voorkwam onder de jumbo medewerkers.. NEE HOMO'S MOETEN JULLIE MN VOORNAAM OOK GOED SPELLENquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:25 schreef huize het volgende:
[..]
Is it plugged in?
Did you try restarting it?
Is the monitor on?
Ik wel. Nu thuis na dagje werken, klaarmaken voor:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Radio 10 Gold. Wat een topmuziek.
Scriptie gaat redelijk vandaag. Helaas is uitgaan er niet bij vanavond
Vandaag dik 100km buiten gefietstquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:22 schreef solaire het volgende:
mensen die een uur buiten zijn gaan wielrennen dat zijn pas opperhoofden
Vakantie? Schoolreisje? Familie?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef limbolandjgirl het volgende:
Morgen voor 1 week naar Polen toe!
Wow, interessant reisje. Zou ik ook ooit nog wel eens willen bezichtigen allemaal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:26 schreef limbolandjgirl het volgende:
Ik ga met school
Auschwitz, Birkenau, Schindlers list tour.
Dus ik ben benieuwd!
Cammen>?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wedstrijd afgelast maar evengoed wel trainen. Dan had van mij de wedstrijd ook wel door mogen gaan.
Nu wel nog een half uurtje langer thuis.
Ja, er heeft weer iemand gepost, zie post hierboven!..quote:Op zondag 30 januari 2011 18:16 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat een drukte hier, ik hou het bijna niet meer bij
ah die is voorbestemd voor mijquote:
Ik ben trots op jequote:Op maandag 31 januari 2011 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen.
Vandaag flink aan de slag. Ben op dit moment voor mijn gevoel ook bijzonder gemotiveerd. Dus ik ga niet de hele dag op FOK! rondhangen.
Zo een huis op je oog kan inderdaad best pijn doen...quote:Op maandag 31 januari 2011 09:54 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb ook bagger geslapen, heb de hele nacht liggen piekeren over een huis wat ik op het oog heb
Wat voor iets heb je op het oog dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:54 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb ook bagger geslapen, heb de hele nacht liggen piekeren over een huis wat ik op het oog heb
Vrijstaand met dubbele garage (2*2 auto's diep!) en een tuin van 30 meter diep, tis wel een bouwvalquote:Op maandag 31 januari 2011 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor iets heb je op het oog dan?
Ik zou zoiets op dit moment nooit aandurven omdat ik daar qua klussen nooit aan uit zou komen.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Vrijstaand met dubbele garage (2*2 auto's diep!) en een tuin van 30 meter diep, tis wel een bouwval
Ik heb de binnenkant nog niet gezien maar ik ga uit van het ergste, schrootjes enzoquote:Op maandag 31 januari 2011 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou zoiets op dit moment nooit aandurven omdat ik daar qua klussen nooit aan uit zou komen.
Ja en dat wordt een probleempje of ik moet een 50.000 van de prijs af kunnen krijgenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:19 schreef Joysa het volgende:
Maar dan kun je er wel helemaal je eigen huisje van maken.. Het kost dan wel wat.
Klopt, maar strippen, kabels trekken, issoleren van het dak, etc etc kan ik zelf.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een huis volledig verbouwen van dat formaat voor 50k is ook een droom anders... Ik heb alleen al 10k voor de badkamer en 15k voor de keuken betaald. En dan heb ik een huis met slechts 200m2 woonruimte.
Als je de badkamer en keuken laat doen, dan ben je nog wel meer kwijt. Om even in perspectief te plaatsen. Wij waren bij de baderie (best duur, dat klopt) geweest voor een offerte van de badkamer (die 8m2 is), en dat kwam toen neer op 22k. Vandaar dat ik gekozen heb om het zelf te doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt, maar strippen, kabels trekken, issoleren van het dak, etc etc kan ik zelf.
Ik zou dan alleen de HR ketel, stuckwerk (ken een goede Pool), schilderwerk (Pa) en keuken/badkamer laten doen.
Mja ik bedoel dan laten doen door mensen die zwart werken en toch al goed werk afgeleverd hebben op andere plekken.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je de badkamer en keuken laat doen, dan ben je nog wel meer kwijt. Om even in perspectief te plaatsen. Wij waren bij de baderie (best duur, dat klopt) geweest voor een offerte van de badkamer (die 8m2 is), en dat kwam toen neer op 22k. Vandaar dat ik gekozen heb om het zelf te doen.
Wil je echt sparen op de kosten, dan zul je de badkamer en keuken zelf moeten doen, anders wordt het echt duur.
Of de vraagprijs is al aangepast op de noodzakelijke verbouwing die nodig is. Maar een gokje wagen kan inderdaad nooit kwaad. In ieder geval succes alvast.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja ik bedoel dan laten doen door mensen die zwart werken en toch al goed werk afgeleverd hebben op andere plekken.tegelwerk kan diezelfde Pool goed, de wc pot kan ik zelf nog wel ophangen
. Maargoed zo ver ben ik ook nog helemaal niet
binnenkort maar eens een bezichtiging aanvragen. Als het binnen echt zo slecht is als ik verwacht zal ik ook een 50/60 k onder de vraagprijs gaan zitten (ruim 35% onder de vraagprijs
)
Dankequote:Op maandag 31 januari 2011 10:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of de vraagprijs is al aangepast op de noodzakelijke verbouwing die nodig is. Maar een gokje wagen kan inderdaad nooit kwaad. In ieder geval succes alvast.
Seks en je chick aan haar haren trekken.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
bla
Vraag me wel af waar die motivatie ineens vandaan gekomen is.
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Seks en je chick aan haar haren trekken.
Ik lig er later in als ik gehoopt had, hopelijk met een beetje 'n goed gevoel wel.quote:
Ja hè? Merkte het om 23uur in Weert al. Toen was het al erg koud!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net een rondje gelopen, koud buiten.
Dankjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:27 schreef Tism het volgende:
Proost!..![]()
Heb je het laatste nieuws al gehoord/gelezen?..
Slaap ze.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga maar snel douchen en richting bed.
Tot later
Ze hebben een UFO gefilmt, zie de FP..quote:
Wat the fuckquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:57 schreef Tism het volgende:
[..]
Ze hebben een UFO gefilmt, zie de FP..![]()
Verder ging het de hele dag over Egypte..![]()
Eerst dacht ik altijd dat dit liedje iets met Chinesen te maken had, blijken het Egyptenaren te zijn..![]()
Verder lijkt het wel alsof de wereld knettergek is geworden..
Tja, dat waren ook mijn laatste woorden, de afgelopen 10 uur..quote:
Een hamer werkt beter.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:11 schreef friekin_ het volgende:
Ik lig in bed, kan geen slaap vatten. Flesje wijn open dan maar.
Zeker! Zuipen om 09:00 is altijd goed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:11 schreef friekin_ het volgende:
Ik lig in bed, kan geen slaap vatten. Flesje wijn open dan maar.
Dat doe ik alleen met carnaval zo vroegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:59 schreef Frishe het volgende:
[..]
Zeker! Zuipen om 09:00 is altijd goed.
Ik dus fijn nieuwe router gekregen van KPN, al vanaf half 2 aan't kutten om dat ding aangesloten te krijgen. Krijg maar geen verbinding met het internet via die router.quote:Geachte heer nattermann,
Onlangs hebt u bij ons aangegeven dat u uw huidige abonnement wilt omzetten naar Internet Basis en Interactieve TV. Dat doen wij graag voor u.
Wij voeren uw abonnementswijziging uit per 1 februari 2011.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:31 schreef Joysa het volgende:
Ik kreeg net telefoon, vanavond werken.
Computer op kassakantoor kaput, verwarmingsbuis lek, dus alles nat.. woehoe.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef Frishe het volgende:
Ik wil naar huis... Gamen en zuipen... En zo.
Nog maar 2 nachtdienstenquote:
Waarom weer 18+quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nog maar 2 nachtdiensten
Zaterdag naar B-front in Maastrichtrambambam in de Kadans
Lol, truste mensenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:57 schreef huize het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)de_man_tijdens_date/
Wat een held!
Ik ben zelfs 18+ ontgroeid. Paar jaar terug waren er in Club Rembrandt wel eens toffe 21+ feesten.quote:
Vroeger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben zelfs 18+ ontgroeid. Paar jaar terug waren er in Club Rembrandt wel eens toffe 21+ feesten.
Ik hoor af en toe nog wel eens slechte hits uit de tijd dat ik net uitging. Vroeger was toch niet alles beter.quote:
L'amour toujours?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoor af en toe nog wel eens slechte hits uit de tijd dat ik net uitging. Vroeger was toch niet alles beter.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Om de werkdag mee te beginnen.
Ehh meid komt net uit de vorige relatie, druk met school/werk etc etc... ze heeft tijd nodig...quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehh meid komt net uit de vorige relatie, druk met school/werk etc etc... ze heeft tijd nodig...
Hebben wel nog contact maar dan heb je het ver gezegd.
Nee, ook wel wat contact zodat we elkaar in de ogen kunnen kijken. Maar vooral SMS.quote:
Dat zei je over de vorige zeker ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:53 schreef friekin_ het volgende:
Al heeft niet iedereen mijn geluk, ik heb de leukste vent die er is.
Nope.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zei je over de vorige zeker ook.
quote:
Weert en Heibloemquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
Verliefde mensen ineens overal. Waar komen ze vandaan
Vanonder stenen en grotten..quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
Mja de verliefdheid is er niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
Ik woon in de Heiligen Buurt, vlak bij het centrum dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weert en Heibloem
Waar in Weert trouwens? Zou geinig zijn als je maar 100 meter verderop zit.
Lolquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik woon in de Heiligen Buurt, vlak bij het centrum dusEn jij?
Nee ik ben niet verliefdMijn vrienden proberen me wel kerels aan te smeren.
Altijd handig zo'n behulpzame vriendenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee ik ben niet verliefdMijn vrienden proberen me wel kerels aan te smeren.
Nou ideaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd handig zo'n behulpzame vrienden
Geef je groot gelijk. Ben er ook niet bepaald van gediend als mijn vrienden me daarin zouden pushen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou ideaal
Met stappen ook, "Robin Robin, regel die! Dat is toch wel een leuke kerel of niet?!"
Gaan ze me aan hem voorstellen, ook altijd fijnLaat me met rust
![]()
Jaaa weekend
Ja 't is meer voor de grap hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk. Ben er ook niet bepaald van gediend als mijn vrienden me daarin zouden pushen.
Ik moet nog tot zaterdagavond wachten totdat ik weekend heb, maar dan heb ik wel wat leuks op het programma staan.
De rest van de tijd druk met scriptie/werkHeb mezelf ook nog eens een nieuw project in de schoenen geschoven vanmorgen. Qua tijd gaat dat 'n beetje een lastig verhaal worden misschien.
Moet eerst eens wat afrondenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lekker hooi op je vork aan 't nemen?
QFTquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:42 schreef huize het volgende:
Ik blijf et echt een spuuglelijk vest vinden.
Ik vind het ook vrij gewaagd. Livin' on the edgequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:42 schreef huize het volgende:
Ik blijf et echt een spuuglelijk vest vinden.
Aah zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:20 schreef Tism het volgende:
Mja nee, het kan ook iets vroeger/later worden..![]()
Ik heb morgen toch weer eens geen ruk te doen, dus het kan..
Geen, het ging eigenlijk over het bier. Maar dat staat niet in de naam van het filmpjequote:
à la tong80quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:38 schreef Tism het volgende:
oh, in dat geval doe ik met je mee, wel eerst ff pissen..
Wat deed je ook alweer voor werkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:17 schreef Frishe het volgende:
Er komen allemaal dingen voorbij hier waar ik wel zin in heb, maar niet de mogelijkheid toe.
Werk, jammer van de vrije tijd die er in gaat zitten.
Neuh. Ik heb gewoon weer seks en dat is prio 1.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het lijkt wel alsof de meeste mensen opeens een leven hebben gekregen. De topics gaan een stuk langzamer dan voor de jaarwisseling.
Of zou het aan de voornemens van iedereen liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |