Het gaat over een koopwoning waarvan echt alles nog gedaan moet worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:14 schreef Mishu het volgende:
Wc is echt vet moeilijk te verfen/behangen/vloer inleggen. Moet je eerst die vieze wc-pot demonteren etc. Gedaan, prettig: nee. Zeker als het een toilet in een oude sociale huurwoning is. I rest my case.
Die ene meter vanaf de grond is juist de eye-catcher, en daarom leek het me juist grappig om daar het behang te hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:12 schreef secondewijzer het volgende:
Ik zou de onderste meter sowieso betegelen, net wat hygiėnischer en netter (imo). Daarboven kan je in principe prima behangen.
Gewoon doorzichtig plastic folie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:35 schreef Curri het volgende:
Wat voor speciaal folie zou je daarvoor hebben? Je zou bijna een glasplaat ertegen moeten maken, is ook goed schoon te maken in principe?
Denk dat dit ook het makkelijkst is en de minste rotzooi geeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:42 schreef DroogDok het volgende:
Je kan ook glasplaten voor het onderstedeel van het behang zetten, zaak is dan wel om het goed af te kitten.
Ik denk niet dat dat standaard spul bij de bouwmarkt urine bestendig is, vandaar mijn idee voor glas.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:13 schreef Erik079 het volgende:
Ja kan ook gewoon op maat gemaakte transparate kunstof platen halen bij de bouwmarkt... Die kan je wewoon schoonmaken.. je moet ze alleen wel op de 4 hoeken bevestigen met een schroefje...
Misschien hier eens kijken voor voorbeelden?
http://www.kunststofshop.(...)t-N_grp_18_10-1.html
Wat plas jij uit dan? Zoutzuur?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat standaard spul bij de bouwmarkt urine bestendig is, vandaar mijn idee voor glas.
wij hebben plastic schrootjes van de bouwmarkt op de WC, geen porum maar het zat er al in en ik heb het nooit vervangen omdat we ooit alles vlak gooien. Maar het is van dat simpele plastic en ziet er nog steeds als nieuw uit, terwijl het er al zeker twintig jaar op zit, misschien wel langer. Dus ik denk dat plexiglas ook geen probleem vormt. Op de vloer ligt zeil en ook dat ziet er nog goed uit. Zeil heb je ook met gras, kiezel of bladpatroon, lijkt me helemaal gaaf!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat standaard spul bij de bouwmarkt urine bestendig is, vandaar mijn idee voor glas.
Plexiglas works a treat lijkt me.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef error_404 het volgende:
Ik weet niet wat het budget van TS is, maar rondom glas in je plee lijkt me niet een heel goedkope oplossing...
Je moet wel uitkijken met schoonmaakspul daarmee, ik weet niet of het bestand is tegen cillit bang, bleek en haprpic max (volgens mij zit in dat laatste zoutzuur). Persoonlijk zou ik liever glasplaten op maat laten snijden, gehard glas is beter als je er een keer tegenaan stoot, maar duurder. Informeer eens bij een glkashandel. Het is volgens mij redelijk vergelijkbaar met tegelen plus tegelzetter qua prijs.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Plexiglas works a treat lijkt me.
exact zo maken....behang beschermen met whatever, wordt klote...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker schijten in het bos
Het is wel de meest doorverkoopbare.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
exact zo maken....behang beschermen met whatever, wordt klote...
die foto is de beste optie
Maar gooi jij onverdunde bleek tegen je muren? Ik neem het af met verdunde bleek of gewoon allesreiniger, en het plastic op mijn toilet kan daar prima tegen. En harpic max e.d. moet je niet mee werken, is alleen maar heel erg duur en maakt niet beter schoon dan eenvoudige schoonmaakmiddelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Je moet wel uitkijken met schoonmaakspul daarmee, ik weet niet of het bestand is tegen cillit bang, bleek en haprpic max (volgens mij zit in dat laatste zoutzuur). Persoonlijk zou ik liever glasplaten op maat laten snijden, gehard glas is beter als je er een keer tegenaan stoot, maar duurder. Informeer eens bij een glkashandel. Het is volgens mij redelijk vergelijkbaar met tegelen plus tegelzetter qua prijs.
In principe gooi ik geen bleek tegen mijn muur, maar ik ben ook weleens uitgeschoten met bleek voor in mijn wc op mijn witte wcbril klep...... die werd geel ervanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef Tan het volgende:
[..]
Maar gooi jij onverdunde bleek tegen je muren? Ik neem het af met verdunde bleek of gewoon allesreiniger, en het plastic op mijn toilet kan daar prima tegen. En harpic max e.d. moet je niet mee werken, is alleen maar heel erg duur en maakt niet beter schoon dan eenvoudige schoonmaakmiddelen.
Hmzz ja, het is idd rotspul. Maar goed, ik denk zelf dat het allemaal wel meevalt met plexiglas. Het is alleen wel krasgevoeliger dan gewoon glas of tegels. Dus niet met schuursponsjes in de weer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
In principe gooi ik geen bleek tegen mijn muur, maar ik ben ook weleens uitgeschoten met bleek voor in mijn wc op mijn witte wcbril klep...... die werd geel ervan![]()
Dus ik hou er rekening mee dat schoonmaakspul ook weleens ergens onbedoeld kan belanden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef Ivo1986 het volgende:
Dit is iets voor op het heren toilet in een cafe ofzo, glazen plaat ervoor soort afvoer on de grond maken en dan tegen een boom pissen
bedankt voor de tip...scheelt idd 100 euro !!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef Tan het volgende:
En dit behang is veul groter en veul goedkoper, scheelt ook al: http://www.fotobehang.nl/(...)zV3KYCFYJH3godbFwv7g
Weet wel dat hoe dikker het fotobehang is, hoe makkelijker het behangt en hoe minder het uitzet wanneer je het inlijmt. Posterkwaliteit fotobehang is best lastig behangen, vinyl- of vlliesbehang (zoals de dure van praxis is makkelijker behangen. Bij dun behang moet je ook echt een supergladde ondergrond hebben, om het er mooi uit te laten zien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Grote-Smurf het volgende:
[..]
bedankt voor de tip...scheelt idd 100 euro !!
Heerlijk, elke maand blaasontsteking!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:18 schreef Adelante het volgende:
Oh en wat potten met klimop overal voor het bosgevoel
Enkelsteens muurtje dus gevoel dat je buiten zit is er al hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |