Ik snurk gewoon. EN ik ben altijd langer vrijgezel dan iemand andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als je al lang vrijgezel bent
Had toch een luxe geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kortste afstand die ik ooit in een nachttrein gereden heb is 637 km. Dat is al snel 15 keer zo lang als het stukje waar we het nu over hebben
Ik leg het sowieso wel afquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snurk gewoon. EN ik ben altijd langer vrijgezel dan iemand anders
Enquete gehouden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trainen... Hmmhmm...quote:
trevquote:
Ik praat in m'n slaap en woel veel en pik je dekens als je pech hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen clou hoe of wat. Moet hier ook nog wat dingen fixen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie ook geen andere optie
maar ga jij met de auto?
ik ga het van je winnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik praat in m'n slaap en woel veel en pik je dekens als je pech hebt
iddquote:
Of er dan een mogelijkheid is dat ik of course tegen vergoeding een stuk mee kan rijden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen clou hoe of wat. Moet hier ook nog wat dingen fixen.
True, true en true.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik praat in m'n slaap en woel veel en pik je dekens als je pech hebt
symquote:
Jij zaagt bossen om en eet het vervolgens opquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij zaagt bossen om en eet het vervolgens op![]()
Da wittik nog niequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of er dan een mogelijkheid is dat ik of course tegen vergoeding een stuk mee kan rijden?
Weet je het donderdag?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Da wittik nog nie... Hangt ff af van de planning hierzo.
Ik moet kennelijk ook een ramp zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:40 schreef Stuart het volgende:
Ik snurk niet, praat niet en beweeg ook niet veel in mijn slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |